דף הבית אינטרנט והחיים ברשת עיצוב אתרים עיצוב אתרים: יש דברים שלא משתנים
עיצוב אתרים: יש דברים שלא משתנים
אביב יועצים 29/06/11 |  צפיות: 2695

תחום עיצוב אתרים הוא אופנה לכל דבר, אופנה שתלויה בטכנולוגיות השכיחות באותה תקופה, בצבעים של העונה ועוד, אבל יש כמה אלמנטים בסיסיים של עיצוב אתרים שלא משתנים חדשות לבקרים. אפשר למעשה למצוא אותם כמעט בכל אתר:
כפתורים – הכפתורים של האתר הם למעשה הדרך לנווט בו. אם אין צורך בטקסט חי (כלומר, טקסט לצרכיי קידום), אפשר למעשה להשתמש בתמונות עם פונטים יפים ומעוצבים, לא סטנדרטיים. עיצוב אתרים הוא כמובן עניין של דקויות, וגם ההחלטה אם להשתמש בפונט "בולד" או בפונט רגיל, היא בעלת השפעה על האתר. פונט מעובה "מכביד" יותר על מראה האתר. אם אתם מעוניינים בעיצוב קליל, אלגנטי וזורם, אולי תמנעו משימוש בכתב מודגש.
גלריה – כמעט בכל אתר אפשר למצוא גלריה, לא משנה מה הנושא של האתר: החל מצלם שמציג מבחר מעבודותיו, ועד חברת הובלות המראה מבחר משאיות עם אנשי צוות חייכנים. גלריה יכולה לספק לגולשים מידה מסוימת של אמינות. הגלריה היא אינדיקציה למדוד ולהעריך את בית העסק. "תמונה אחת שווה אלף מילים".

כמובן, עיצוב אתרי אינטרנט הוא לא רק גלריה עם תמונות נאות. עיצוב אתרים מכתיב כי בעמוד הבית כדאי למקם תמונות, רצוי שהן יהיו מאורגנות בתצוגה נאה וקלילה, פלאש,HTML 5או מה שתבחרו. עמוד בית ללא תמונות הוא מטבעו עקר ומשעמם...
טופס צור קשר – אין אתר ללא טופס צור קשר. מרכיב עיקרי של עיצוב אתרים הוא זמן, וזמן הוא כמובן כסף. לגולשים אין סבלנות לפתוח דפדפן ולכתוב לכם מייל. הם רוצים להשאיר לכם הודעה, מן הסתם הם ישאירו עוד הודעות באתרים של המתחרים שלכם וימתינו שיתקשרו אליהם.
כדאי לחזור אל פניות נכנסות כל עוד הן "חמות". אל תשכחו מהפנייה שמחכה לכם במייל, אל תזכרו בה רק לאחר יומיים. בנוסף, עיצוב אתרי אינטרנט משמעו גם לעצב טופס צור קשר נאה ומושך לעין.
אודות החברה – בעמוד זה בדרך כלל מבקרים גולשים שרוצים לדעת מה עומד מאחוריי האתר, או יותר נכון: מי עומד. חשבו היטב האם להציג את עצמכם בגוף יחיד או בגוף רבים, וכן האם לכתוב על עצמכם בגוף ראשון או שלישי. האם אתם רוצים לכתוב בפנייה אישית או לכתוב בנימה מרוחקת וקרירה מעט (גוף שלישי). עיצוב אתרי אינטרנט הוא כולו סביב אסתטיקה: טקסט נעים לקריאה, ברור ואורגאני הוא חלק עיקרי ממנה. כתבו תוכן ענייני, ואל תמרחו את הגולש בטקסט מעייף ומתיש המצריך גלילה למטה, למטה, למטה...

לסיכום – עיצוב אתרי אינטרנט הוא תחום שחובק כמה וכמה תחומים ואספקטים באתר. עיצוב אתרי אינטרנט הוא בהחלט לא משימה של "זבנג וגמרנו", והוא מצריך חשיבה אסטרטגית לעומק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI