דף הבית אינטרנט והחיים ברשת עיצוב אתרים עיצוב אתרים והיופי שבעייני המתבונן
עיצוב אתרים והיופי שבעייני המתבונן
אביב יועצים 29/06/11 |  צפיות: 2660

עיצוב אתרים הוא תחום רחב, אמנותי למדיי - ועל טעם וריח אפשר הרי להתווכח שעות על גבי שעות.יש אנשים המעדיפים עיצוב אתרים מורכב ומתוחכם, מאתגר טכנית, שמאחוריו עומד קונספט שלם. כמובן, בניה של אתר מתוחכם כזה תיקח זמן ממושך, זמן יקר שבו אתם, בעלי העסק, עלולים להפסיד לקוחות פוטנציאליים, כי האתר שלכם בבנייה כבר חודשיים. הדדליין שניתן לכם מצד חברת עיצוב אתרים שסגרתם איתה הוא לעיתים בגדר המלצה בלבד, ועשוי להימתח לזמן ארוך יותר בגלל בעיות טכניות אלו ואחרות.
ומה לגבי היתרון של עיצוב אתרים כל כך מושקע ותובעני? היתרון הוא ה"וואו" שיהיה לגולשים שהם יכנסו לאתר המרשים וידפדפו בעמודים השונים. אנשים אחרים מטפחים העדפה עבור עיצוב אתרים פשוט, נגיש יותר, עממי יותר. הם לא רוצים למתג את העסק שלהם כיקר מידיי, הם גאים במחירים הנוחים והנגישים שהעסק שלהם מציע. העממיות הזו צריכה להתבטא באתר שלהם, כמובן.

יש אנשים אחרים שאוהבים לשלב בין השניים – בין עיצוב אתרי אינטרנט מורכב ומתוחכם לעיצוב אתרים מינימליסטי ונקי. זה לא אומר שהאתר יעוצב באופן פשטני למדי, נהפוך הוא – המינימליזם הוא אחד מהאבות המייסדים של יוקרה אסטטית בכל תחומי העיצוב – החל מעיצוב פנים ועד לעיצוב תעשייתי. איפוק ועידון שולטים באופנת החברה הגבוהה ביד רמה.

ומה לגבי המעצבים, האנשים מאחורי הבמה, מאחורי הקלעים, הטכנאים השקטים? יש מגוון רחב של סגנונות עיצוביים, כמו גם שפע של מעצבים. השוק רווי במעצבי אתרים, ולכל אחד מהם יש העדפה שונה לגבי סגנון. נכון שאומרים שאנשי עיצוב אתרי אינטרנט צריכים להיות ורסטיליים ולהתאים את עצמם לכל לקוח, אבל בפועל, לכל מעצב יש העדפה לסגנונות האהובים עליו והוא מטפח בסתר סלידה מסגנונות שהוא לא מתחבר אליהם.
יש אנשי עיצוב אתרי אינטרנט שמאוד אוהבים סגנון קיטשי מתקתק ונופלים במקומות שצריך לעצב אתרי היי-טק מתוחכמים. אחרים לא מצליחים להתחבר לעיצובים שופעי חמימות, ומתחברים יותר לסגנון הקר והיוקרתי.

לסיכום, עיצוב אתרי אינטרנט הוא לא עניין חד משמעי. אפשר להתווכח על הצבעים השולטים באתר, על המבנה שלו, האם הם יפים או לא - והיופי, כמו גם עיצוב אתרי אינטרנט, הוא עניין סובייקטיבי. למרות זאת – בשורה האחרונה צריך להסתכל כמה פניות קיבלנו בסופו של יום. האם האתר הצליח לייצר לידים? ואם אין מספיק פניות – האם הבעיה טמונה בעיצוב האתר עצמו, במוצרים הלא אטרקטיביים בגלריה, או אולי בהעדר שיווק וקידום ראוי?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI