דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר עורך דין גירושין: להקל על המעמסה
עורך דין גירושין: להקל על המעמסה
אביב יועצים 29/06/11 |  צפיות: 2011

אין מה לעשות, גירושין הן אף פעם לא עניין נעים. אם אתם מחפשים משהו נעים, עדיף שתלכו ליום ספא או משהו כזה. גירושין לא עושים בשביל הכיף. אולי יש כאלה שנהנים מזה, אבל לא מדובר באנשים נורמטיביים בדרך כלל. אנשים רגילים אינם מתחתנים על מנת להגיע למצב של פגישה עם עו"ד גירושין, אלא מתחתנים על מנת לחיות זה לצד זה לנצח ולהביא לעולם ילדים ביחד. אמנם יש מקרים חריגים, של נישואין אשר מראש הייתה רצון או הרגשה לאחד מהצדדים שזה לא יישאר כך תמיד, אולם בדרך כלל האירוע של חתונה גם בימינו הוא משהו שהכוונה היא שהוא יימשך. ובכל זאת, כאשר מחליטים על גירושין צריך לקחת בחשבון כל כך הרבה דברים שאולי היה עדיף כבר להימנע מהם וזהו.

כאשר מחליטים על גירושין ומחפשים עו"ד גירושין קודם כל יש לקחת בחשבון את מצבם של הילדים. כאשר יש ילדים קטנים אפשר אפילו להתחשב בהם ולדחות את התכנון של גירושין לעוד כמה שנים כאשר הם כבר יהיו מספיק גדולים ויוכלו להבין יותר את מה שמתרחש. אם אי אפשר לחכות לכך ודחוף לכם לבצע גירושין כבר עכשיו, אפשר למצוא אין ספור משרדים של עורכי דין המתמחים בתחום של גירושין ויכולים להפוך את כל חווית הגירושין למשהו נחמד ונעים.

אמנם כתבתי את שתי הפסקאות הקודמות בנימה מעט צינית, אבל הנושא של גירושין הוא באמת בדרך כלל רציני מאוד ולא מצחיק כל כך. יש הרבה כאבים וכעסים אצל בני זוג המחליטים להתגרש וצריך לעשות את העניין הזה ברגישות מקסימאלית על מנת למנוע ממצבים מסוימים להתפתח לכעסים גדולים ולא נעימים. נושא הילדים הוא באמת המשמעותי ביותר ולפעמים החלטה לוותר על גירושין בגלל הילדים יכולה להיות ההחלטה הנכונה.

אם מחליטים להתגרש למרות הילדים צריך לקחת בחשבון דברים כמו בחירת עורך דין גירושין מוצלח, הסדרי הראייה של הילדים והמשמורת, תשלום מזונות וכדומה. גירושין יכולים לגרום לפגיעה רצינית בילדים ואם לא עושים את זה ברגישות מספיק גדולה, רצוי בעזרתו של עו"ד גירושין, זה יכול להיות עבורם אפילו טראומה אשר הם ייאלצו לחיות איתה שנים רבות. עוד דבר שכדאי מאוד להימנע ממנו הוא מלחמות בין בני הזוג על חשבונם של הילדים, זה יכול לגרום לנזקים גדולים מאוד עבורם.

גירושין הוא נושא גדול וכואב, והרבה דברים מתוך הנושא הזה קשורים לתהליכים רגשיים שעוברים על בני הזוג. בדרך כלל, מקרים נפוצים של גירושין הם בשנים הראשונות לאחר החתונה לאחר שהתברר לאחד הצדדים או לשניהם כי הם לא יכולים לחיות עם האדם שהם חשבו שאיתו הם רוצים לחיות. לאחר מספר שנים של חיים בנישואין בדרך כלל פוחתים מקרי הגירושין ובני הזוג לומדים להסתדר אחד עם השני ולחיות זה לצד זה. לפעמים כאשר מתגלות בעיות בזוגיות אפשר גם לקבל טיפול זוגי אשר יכול לעזור. אם זה לא עוזר אז כדאי למצוא עורך דין גירושין מוצלח שיעזור לכם לסיים את הסיפור במהירות ובאלגנטיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI