דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר גירושין: זה יכול להיות יותר פשוט
גירושין: זה יכול להיות יותר פשוט
אביב יועצים 03/07/11 |  צפיות: 2000

הנושא של גירושין אינו עניין פשוט, ואת זאת כל מי שחווה את התהליך של גירושין, יודע. כאשר אתם באים להיפרד זה מזו ישנם מספר נושאים עליהם אתם צריכים לחשוב מראש ולהיות מודעים שתאלצו להתמודד עמם. דרך אחת לפשט את העניינים היא לבקש את עזרתו של עו"ד גירושין.

ראשית, אם הייתם נשואים מספר שנים סביר להניח שלא מדובר רק בשינוי בחייכם אלא שיש לכם ילדים משותפים וגם הם נאלצים לשנות את חייהם בעקבות ההחלטה המשותפת שלכם להיפרד. כל הורה חושש יותר מכל שתהליך הגירושין יפגע בילדיו, וכי הילדים יהיו מעורבים בתהליך הפרידה ביניכם. מצב שלכל הדעות אינו בריא לא להם וגם לא לכם. לעיתים גם לאחר הגירושין, מי שנשאר עם הילדים רוצה להעתיק את מקום מגוריו כדי להתחיל מחדש, וזה מן הסתם יכול להביא להתנגדות וכעס מהצד שאינו מקבל חזקה מלאה על הילדים, בדרך כלל האב. לכן זה נושא שצריך להסדיר מראש כאשר מתגרשים.

שנית , זוג שחי יחד שנים רבות הוא זוג שמן ההכרח יש לו גם רכוש משותף. דירה, רכב, חשבון בנק משותף, חסכונות וקרנות , כל נושאי הממון הם נושאים שלעיתים יכולים להוליד ויכוחים מרים ולהוביל למלחמות קשות שיעכבו מאוד את הפרידה ביניכם, לה שניכם מייחלים. אם היה ביניכם הסכם ממון בטרם התחתנתם, יתכן ויהיה לכם קל יותר לפתור את הסוגיות הכלכליות ביניכם. במידה ולא, עורך דין גירושין יוכל לעזור לכם בנושא הזה.

כמו כן, יש גם את עניין המזונות אותו צריך להסדיר כדי שהילדים וגם מי שנשאר עמם, בדרך כלל האם, יוכלו לחיות בכבוד ולשמור פחות או יותר על רמת החיים לה הורגלו במשך השנים (אם כי בדרך כלל גירושין באופן בלתי נמנע מאלצים ויתורים ברמת החיים).

ישנם עוד נושאים רבים שכרוכים בנושא של גירושין. כל הנושא הוא קשה ומורכב וטעון רגשות, שכן מעבר לפן העסקי והרשמי שיש בנושא של גירושין, אל לכם לשכוח שלא מדובר בפרידה משותף עסקים אלא מבן אדם שאהבתם, ובניתם עמו בית ומשפחה במשך השנים. מבחינה רגשית זהו תהליך קשה לכל הדעות.

גם מבחינה משפטית הנושא מורכב. ישנם גופים שונים המטפלים בסוגיות משפחתיות, וביניהם בנושא של גירושין. ישנו בית הדין הרבני, בית הדין לענייני משפחה. כל גוף כזה מתנהל בנפרד וצריך לדעת מתי לפנות אליו ובאיזה נושא. אין תחליף לניסיון של עו"ד גירושין ולידע שלו בכל הנושאים הללו.

חזקת הילדים, המזונות, מימוש הסכמי ממון וחלוקת רכוש, כמו גם הפנייה המתאימה לגרומים הנכונים בזמן הנכון... כל אלו, כאמור, הם נושאים קשים ומורכבים שכדי לסיים אותם במהרה ועל הצד הטוב ביותר תוך כדי שמירה על האינטרסים שלכם, ולכן עליכם לפנות אל עורך דין גירושין.

עורך דין גירושין לא רק ידע איך לפתור כל סוגיה וסוגיה בה תתקלו במהלך תהליך של גירושין, אלא גם ישרה עליכם רוגע, קור רוח והיגיון. ללא שלושת המרכיבים האלו תהליך של גירושין יכול להפוך לעניין מאוד מכוער בו אתם וגם הילדים תפגעו. ידוע כי גירושין שאינם מנוהלים על ידי גורם מקצועי ומנוסה, אשר יודע מתי להלחם עבורכם ומתי להתפשר למענכם, יכול להימשך שנים ולהסב לכם נזק רב לטווח ארוך. כדי לסיים את נושא של גירושין על הצד הטוב ביותר, וכמה שיותר מהר השכילו לעשות ופנו אל עו"ד גירושין שיקל עליכם את התהליך ויעזור לכם לסיים אותו מהר ככל האפשר.

***מוגש בחסות שרונה בן זאב עו"ד לענייני משפחה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI