דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר גירושין: המקצוען ואתה
גירושין: המקצוען ואתה
אביב יועצים 03/07/11 |  צפיות: 3497

ותק וניסיון הם דברים שחשובים בכל תחום, אבל במיוחד אם נאלצים לפנות אל עורך דין גירושין. הנושא של גירושין הוא נושא כאוב ומורכב, אליו מגיעים בדרך כלל עם מטענים קשים. לכל צד יש את הטענות וההסברים שלו לגבי למה העסק לא הצליח, כל אחד מרגיש מאוכזב וכועס שהנישואין  התפרקו בשעה שאנשים אחרים נשארים יחד זמן רב למרות הכול. אבל זה בדיוק העניין, לא צריך להישאר יחד "למרות הכול". לכל אחד מאיתנו מגיע איכות חיים, ולבלות את חייו עם בן או בת זוג שאוהבים ומסתדרים עמו ובאופן כללי הולכים יחד לכיוון משותף.

למרות ההבנה הזו, שבדרך כלל יש לזוגות שבאים לרבנות, הרבה פעמים בנושא של גירושין הרגש נוטה לגבור על ההיגיון ועל קור הרוח ושיקול הדעת. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בזוג שיש לו ילדים משותפים, ושצבר במשך השנים רכוש משותף: כל אחד נוטה להתעסק יותר ב"מה מגיע לי" ו"מה שלי, ולא שלך", ואז המטרה המשותפת של להיפרד כמה שיותר מהר עם מינימום נזקים רגשיים וכלכליים- נשכחת. לכן, אם כבר מחליטים על גירושין חשוב מאוד שכל צד יפנה אל עו"ד גירושין. עו"ד גירושין יעשה את מה שאתם כזוג העומד להיפרד לא יכול לעשות- הוא יכניס לפרידה קור רוח והיגיון וידאג שעל פיהם אתם תקבלו החלטות ועל פיהם יתנהל תהליך הגירושין כולו.

עורך דין גירושין יידע לייעץ לכם מתי כדאי לכם להתעקש ולא לוותר, ומתי כדאי לכם להלחם על הדברים החשובים לכם. נושאים כמו חלוקת ימי הביקורים עבורך, האב, או סכום המזונות שאת תקבלי כדי שאת וילדיך תחיו בכבוד, הם נושאים שעורך הדין יידע לייעץ לכם לגביהם על סמך הניסיון שצבר במשך שנים רבות. זכרו שאתם לא הזוג היחידי שאי פעם התגרש, ולמרות שלעיתים נדמה שהעולם מחולק לזוגות זוגות כמו בתיבת נוח, המציאות היא אחרת. יש חיים גם אחרי שמתגרשים ואם תסדרו ביניכם את הנושאים שישפיעו על חייכם לטווח אורך, תוכלו אחרי סיום של תהליך גירושין להמשיך הלאה בחייכם. עו"ד גירושין ידאג לטפל עבורכם בכל הנושאים האלו במהרה וללא עיכובים מיותרים.

כמו כן, עורך דין גירושין יידע מתי לפנות לבית הדין הרבני, ומתי לפנות לבית המשפט לענייני משפחה וגם כאן הוא יחסוך לכם זמן, והתעסקות בנושאים שאינכם בקיאים בו.

אתם תגלו שתהליך הגירושין לא חייב להיות כל כך כואב, אם כי הוא אף פעם לא נעים, וכי ברגע שתהיה לכם הנחייה מקצועית וגם רגשית בכל נושא של גירושין, התהליך כולו יעבור מהר ככל האפשר וללא כאב נוסף לזה שכבר חוויתם. הילדים גם הם יצאו נשכרים, כי איך שאתם תתנהגו ישפיע על האופן בו הם יחוו את תהליך הפרידה בכם. אם אתם תכנסו למערבולות רגשיות ותריבו שוב ושוב, גם הם יחוו בצורה קשה את הגירושין. אך אם תשדרו להם שחייהם ימשיכו להיות יציבים וקבועים למרות הכול, תקלו על ההתמודדות שלהם עם נושא של גירושין בצורה ניכרת. מכל הסיבות האלו עליכם לפנות אל עורך דין גירושין עם וותק ניסיון והמלצות.

***מוגש בחסות שרונה בן זאב עו"ד לענייני משפחה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI