דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר גירושין: אין מנוס מחופש
גירושין: אין מנוס מחופש
אביב יועצים 03/07/11 |  צפיות: 2112

לעיתים אנו מבינים כזוג שאין עוד לאן לפנות לקבלת סיוע התחום הזוגיות, וכי אין מנוס אלא להיפרד לטווח ארוך, קרי להתגרש. במצבים כאלו רצוי ראשית כל לנסות לדון יחד על הסדרים כמו משמרות הילדים, חלוקת הרכוש ודמי מזונות. אם אתם רואים שלמרות הפרידה אתם מצליחים לתקשר ולהבין אחד את השני ברמה סבירה, שקלו לפנות למגשר אשר יחד אתכם ינסח הסכם גירושין וכך תוכלו להיפרד ללא מלחמות וחיכוכים. אבל, זוגות רבים אינם מצליחים לסיים את הקשר ביניהם מבלי להגיע לבית הדין הרבני ולבית הדין לענייני משפחה. חשוב להבין, ששני ערכאות אלו מתנהלות בנפרד ולכן צריך לפנות גם לכל גוף בנפרד.

ההתייחסות הנפרדת של בית הדין הרבני ובית המשפט לדיני משפחה בנושא גירושין, היא רק חלק קטן מהמורכבות שמתעוררת כאשר זוג מתחיל בהליכי גירושין. נושאים כמו משמרות ילדים, דמי מזונות וחלוקת רכוש הם נושאים אשר צריך ידע ובקיאות כדי לנהל אותם, ולכן חובה לפנות אל עו"ד גירושין. כל אחד מנושאים האלו עלול לעורר מחלוקות קשות בין בני הזוג, מכיוון שההשפעה של כל נושא כזה היא גורפת ולטווח ארוך עבור כל אחד מאתכם ועבור הילדים עצמם. נושא הרכוש למשל יקבע את מצבכם הכלכלי ואת איכות החיים שלכם לשנים רבות מאוד אחרי הגירושין. משמרות הילדים הינו נושא שמשפיע מאוד על הילדים ועל ההתנהלות הפרטנית שלכם וגם טיב הקשר שיהיה לכם בעתיד עם בני זוג אחרים. חלוקת רכוש המהווה נושא נוסף שמאוד משפיע על חייכם. שאלות כמו "אצל מי תישאר הדירה" משפיעות לא רק על המצב הכלכלי אלא גם על אורח חייהם של הילדים: האם יישארו באותו בית ספר וכו'.

עו"ד גירושין יידע לטפל עבורכם בכל אחד מהנושאים האלו שישפיעו על חייכם לטווח ארוך. לכן כאשר אתם באים לבחור עורך דין גירושין הקפידו לבחור מישהו עם ניסיון וותק, אשר בקיא בפסיקות האזרחיות החדשות, כמו גם בחוקים הבסיסים בנושא גירושין.

עורך דין גירושין ינהל עבורכם את תהליכי גירושין בצורה עניינית ורגועה המתבססת על ידע וניסיון. אתם, כשחקנים ראשיים בסיפור, מביאים עמכם לתוך נושא של גירושין מטען רגשי לא פשוט. כל אחד מכם בנפרד מוצף בשאלות דומות: למה זה לא עבד? מי אשם בכל הסיפור? למרות שאתם יודעים שההתעסקות עם השאלות הללו מובילה למבוי סתום, קשה להדוף את הרגשות הגורמות לשאלות אלו. כתוצאה מכך, ההתנהלות שלכם בנושא של גירושין היא רחוקה מלהיות אובייקטיבית.

כאן נכנס לתמונה עורך דין גירושין. הניחו לו להוביל כשצריך, ולסייע לכם לקבל החלטות שישפיעו על שארית חייכם . הקשיבו לעצותיו- הוא ינחה אתכם מתי להתפשר ומתי להילחם. הקשיבו אך ורק לעצותיו ולא לעצות של חברים או קרובי משפחה שאינם בקיאים בתחום, ועלולים לעשות יותר נזק מאשר תועלת. מעל לכל הימנעו מלערב את הילד, לא הם הצד אלו שצריכים לעבור את התהליכים של גירושין.

***מוגש בחסות שרונה בן זאב עו"ד לענייני משפחה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI