דף הבית אימון אישי אימון זוגי משפטי אהבה
משפטי אהבה
גדי חודרוב 11/07/11 |  צפיות: 4017

שלום לכולם, בעמוד זה אני יסביר לכם קצת על משפטי אהבה. כיצד ניתן להשתמש בהם בצורה רהוטה במהלך שיחה ואיך בעצם משפטי אהבה משתלבים בחיי היום יום שלנו (בדומה לשאר משפטים שונים).

משפטי אהבה

משפטי אהבה יכולים לעזור לנו בהרבה מצבים של אי נעימות או במצבי אהבה שונים. אפשר ניתן ואפילו רצוי להשתמש במשפטים כאלה על תקן יומי, כלומר להשתמש במשפטי אהבה מדי יום ביומו כדי להעשיר את השפה שלנו ואת הלקסיקון, וגם לגרום לטוב על הלב שלנו או של בת הזוג שלנו. שלא תטעו, לא מעט אנשים משתמשים בכל מיני משפטי אהבה במהלך היום, גברים ונשים כאחד. אין פה אקט של בושה להגיד לאישה שאתה אוהב משפט אהבה חמים, להפך זה הופך אותך לגבר שבגברים.

שימוש במשפטי אהבה

אפשר להשתמש במשפטי אהבה בכל עת, אם את רוב השיחות שלכם אתם מנהלים דרך הפייסבוק אז תשתמשו כמובן במאגר משפטי אהבה לפייסבוק אבל אם במהלך שיחה נורמלית או בטלפון, אתם יכולים להשתמש במשפטי אהבה רגילים. בשורה התחתונה, משפטי אהבה זה מה שאתם צריכים למצבים שונים עם בן או בת הזוג, או סתם שיש לכם תחושת פרפרים ושמחה בבטן ואתם חפצים במשפט אהבה שמח להפיץ לחברים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גדי חודרוב


 


מאמרים נוספים מאת גדי חודרוב
 
בועות בצרורות 2
בועות בצרורות 2 זה משחק באבלס מתקדם, כולם אוהבים בועות בצרורות 2

משפטי אהבה
מה המהות בכלל של משפטי אהבה, כיצד ניתן למצוא מגוון משפטי אהבה ואיך הכי כדאי להשתמש במשפטי אהבה.

שירים להורדה
מידע בנושא שירים להורדה והסבר מפורט על אתרי שירים ומוזיקה להורדה. כיצד מוצאים שירים להורדה ואיך מעלים שירים להורדה.

מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה
מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה כבר יצא לאינטרנט ובדומה לשאר סרטי מהיר ועצבני כולם עכשיו מחפשים את מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה.

סרטים לצפייה ישירה
עמוד מידע על הנושא סרטים לצפייה ישירה תוכן איכותי ורלוונטי על סרטים באופן צפייה ישירה באינטרנט וברשת בכלל, מה דרוש ומה צריך כדי להנות מסרטים לצפייה ישירה באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI