דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות רוצים אולם אירועים במרכז?
רוצים אולם אירועים במרכז?
nataly28 13/07/11 |  צפיות: 2522

בחרתם להתחתן? לא מבינים דבר בארגון? עכשיו צריך לקרוא קצת יותר על כל הדברים בעלי החשיבות בנושא אירועים טובים... הינכם מוזמנים להתרשם מעולם החתונות והארועים: אולם אירועים, עיצוב אירועים ובר!

מצאתם כבר אולם אירועים?

הפרט החשוב ביותר שיש לשקול, הוא לא אחר מאשר המיקום בו תתקיים החתונה. ייתכן וזה יהיה גן ארועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה ביער קסום. רק בתום קביעת מיקום האירוע, יהיה אפשרי לקבוע ברצינות את תאריך האירוע, קונספט הארוע ובסופו של דבר לבחור את הדברים הקטנטנים שיסייעו להפוך את הארוע הגדול לחוויה מוצלחת. לא הגיע הזמן לפצוח במסע ההכנות?

לפי מה בוחרים מקום לחתונה? רוצים אולם אירועים במרכז?

הרבה זוגות יכולים להתלבט שבועות ארוכים לפני שהם מחליטים, ויש לכך סיבה. אולמות רבים הינם שונים באי אילו פרמטרים; כמות המוזמנים המקסימלית, התפאורה במקום, צורת הגשת האוכל וכמובן המיקום בארץ. חובה להחליט מראש איזו חתונה תמיד רציתם לתכנן, זה יעזור בחיפוש הארוך אחר המקום שלכם…

כשאתם באים לגן אירועים בכדי לבחון את המקום, כדאי לשים לב לפרטים מסויימים: האם האולם נראה נקי וסטרילי? השטח בכלל יספיק לכמות האורחים? כמה מלצרים יעבדו באירוע? איש לא צריך אוכל שפג תוקפו או מפגעים מסוכנים... במטרה להישמר מפני פאדיחות בזמן ליל החתונה, כדאי לשים לב שאתם זוכים במענה לשאלות החשובות!

בחרו נכונה!

את היום שלכם תערכו רק פעם אחת בחיים (נקווה...), לפיכך אין כאן ממש מקום לטעויות. צריכים לדעת איך מתכננים את החתונה? השיטה הטובה ביותר היא לא להתפשר לעולם על הדברים החשובים לכם! במילים אחרות, אם דימיינתם מיקום חתונה אינטימי, אז אתם זכאים לקבל בדיוק מה שרציתם…

מרגישים מוכנים?

בהנחה וכבר מצאתם אולם חתונה - עליכם להתייחס אל הדברים הקטנים. למשל, סוג של סידור פרחים... אם עדיין לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז תדעו לכם שזו אומנות של ממש. באמצעות מומחים אמיתיים המבינים בעיצובים ויופי, אפשר בלי בעיה לגרום לכך שהארוע שתחגגו יהיה הכי מרהיב ואוריגינאלי. עם שימוש בחופות מעוצבות, רק דוגמא קטנה, ניתן בלי בעיה לשפר את את הסביבה. האורחים שלכם שיבואו לחתונה יחושו מההתחלה שהדיבור הוא על איזשהו אירוע מדהים ויהנו באופן שעוד לא יצא להם אי פעם... זה יכול להיות האירוע שלכם!

לאחר שגמרתם להתעסק בעיצוב, אפשר לחשוב על פרטים קטנטנים…

למרבית האנשים יצא בטח מתישהו לבוא לחתונה של חברים. הארועים האלה נראים לרוב דומים - נקניקיות על מקל, שמפניה זולה ופטנטים חרושים. אם המטרה היא לעשות מסיבה לגמרי שונה, יש צורך בטיפת השקעה של כסף ואפילו יצירתיות. באופן זה, ימשיכו לדבר על אירוע החתונה שלכם גם עוד שנים רבות מעכשיו... עדיין לא השגתם ספקים לאירועים?

מה עושים עם האוכל?

בשביל רבים מהאורחים הפרט הכי מעניין זה האוכל שיוגש בחתונה. בחירת חברת הקיטרינג יכולה להשפיע רבות על הזיכרון מאותה חגיגה, מסיבה זו אסור להתפשר או לזלזל כאן. אז באמת מומלץ לבחור רק באוכל באמת טוב ומנות במימדים סבירים. אף אחד לא רוצה לקבל אוכל תפל או כזה שבא בצלחות קטנות. ראוי מאוד לבזבז כמה גרושים בכדי שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה טעים ומשביע!

מחפשים עוד מידע על אולם אירועים בראשון לציון? מוזיקה עוד לא בחרתם?

לאחר שהאכלתם את כל האורחים, אפשר גם לדאוג להם לבידור, ולא חסרות דרכים למטרה זו. לפני הכל, אי אפשר באמת לשקול חתונה מוצלחת מבלי להזכיר דיג'י. מעוניינים לקרוא לאיזשהו תקליטן? באמצעותו תוכלו להקפיץ ולהרקיד את כל המוזמנים לאורך הארוע... עליכם רק לבחור ולהיסגר על סוג מוסיקה שאתם מעדיפים, ואת שאר העבודה יבצעו בשבילכם.

עם המידע שכאן, ארגון חתונה מוצלחתאף פעם לא היה קל יותר… לטיפים טובים ואינפורמציה חשובה - שובו לאתר לכל הטקסטים, לשמחה הגדולה שלכם.הפיקו מזה את המיטב!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI