דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר עורך דין גירושין: האם אתם זקוקים לו?
עורך דין גירושין: האם אתם זקוקים לו?
אביב יועצים 24/07/11 |  צפיות: 2154

במקרים רבים בתהליכי גירושין ראשוניים שואלים אנשים את השאלה- "האם אנו זקוקים בכלל לשרותיו של עורך דין גירושין? מדוע שלא ננהל את התהליך לבדנו?". התשובה היא, שישנה חשיבות רבה לשכירת עו"ד גירושין מוצלח שיגן על זכויותיכם החוקיות במהלך תהליך הגירושין. הבדיחות הנפוצות על עורכי דין העוסקים בגירושין מציירות אותם, שלא באשמתם, כאנשים מפחידים מעט שנוכחתם עלולה לאיים עליכם בזמן תהליך הגירושין שאתם עוברים- שהוא מפחיד ממילא.

אך למרות הבדיחות שאתם שומעים, עורך דין גירושין יכול לספק לכם ייעוץ רב ערך בנושא החוק, ולעזור לכם להמנע מטעויות נפוצות ויקרות כאשר הנישואים שלכם מגיעים לסופם. מאחר שתהליך גירושין מצריך את ידיעתן של מיומנויות חוקיות רבות (אשר השפעתן עליכם יכולה להמשך עוד שנים רבות, לטוב ולרע), כדאי מאוד שיהיה לצידכם מישהו מוסמך שיודע מה הוא עושה- מישהו כמו עורך דין גירושין, בעל ידע וניסיו בתחום. לכן, לפני הכל, אל תנקטו בשום פעולה שיכולה להשפיע על זכויותיכם החוקיות לפני שאתם מחפשים ייעוץ משפטי מוסמך. אם אתם שוקלים את האפשרות של גירושין, או אם בן הזוג שלכם פתח בתהליכי גירושין, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להתייעץ עם עו"ד גירושין המתמחה בתחום. גם אם אתם ובן זוגכם מתכננים לנהל תהליך גירושין שקט ומכובד, לא כדאי שתשכרו את אותו עורך הדין ששכר הצד השני- לא רק שזהו ניגוד עניינים, אלא שאתם גם לא תהיו מיוצגים כראוי.

זכרו, שישנם יתרונות רבים ובולטים לשכירת עורך דין גירושין שינהל עבורכם את תהליך הגירושין, שהוא תהליך ארוך ולא פשוט. עו"ד גירושין לא רק מכיר את כל החוקים הקשורים לגירושין ולמשפחה, אלא גם מתעדכן באופן קבוע בכל השינויים וההתפתחויות הנעשים בתחום זה. עו"ד גירושין יודע לא רק כיצד למלא את כל הטפסים הרבים הקשורים לתהליך גירושין, אלא גם מתי יש למלא כל טופס, ואילו טפסים יש להשיג עבור טיפול בכל נושא שיעלה במהלך הגירושין. גם אם אתם בטוחים שתוכלו לנהל גירושין שקטים, העניינים עשויים להתלהט כאשר תדברו על נושאים רגישים במיוחד. לכן, כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין, שיש לו ניסיון וידע בתחום של גישור, תיווך וניהול משא ומתן בכל הנושאים החשובים והרגישים כגון חלוקת רכוש, דמי מזונות ומשמרות על ילדים צעירים.

אתם יכולים להתחיל את החיפוש שלכם אחר עורך דין גירושין על ידי בקשת המלצות מחברים ובני משפחה, מחברים לעבודה שעברו גירושין, או בפורומים שונים באינטרנט אשר בהם נפגשים אנשים העוברים תהליך גירושין ומשוחחים על מצבם כדי לתמוך זה בזה. תוכלו גם לפנות ישירות למשרדו של עו"ד גירושין ששמעתם עליו דרך פרסום באינטרנט או במקום אחר, ולבקש ממנו לשוחח עם לקוחות כדי לקבל מהם המלצות. לאחר שתזהו כמה עורכי דין פוטנציאליים לענייני גירושין, עליכם לקבוע פגישה עם כל אחד מהם, כדי שתוכלו בסופו של דבר לבחור את האחד המתאים ביותר עבורכם. בפגישה אישית תקבלו את ההזדמנות לגלות כיצד התיק שלכם יטופל על ידי כל עורך דין גירושין, ותוכלו לבדוק האם אתם חשים בנוח בחברתו. במהלך הפגישות הללו, תוכלו לשאול את עורך הדין את כל השאלות החשובות בעיניכם.

בסיכומן של פגישות אלה, תוכלו לבחור עו"ד גירושין שאתם סומכים עליו, והוא ינהל עבורכם את תהליך הגירושין בצורה הטובה והקלה ביותר.

***מוגש בחסות שרונה בן זאב עו"ד לענייני משפחה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI