דף הבית עסקים מכירות ייעוץ שיווקי: האם אתם זקוקים לחברת ייעוץ שיווקי?
ייעוץ שיווקי: האם אתם זקוקים לחברת ייעוץ שיווקי?
אביב יועצים 06/08/11 |  צפיות: 2626

ישנם סימנים רבים שיכולים להצביע על כך שהעסק שלכם נזקק לקבלת ייעוץ שיווקי מקצועי. הסימנים האלו יכולים להיות הכנסה נמוכה ממחירת המוצרים, מבקרים שלא נשארים באתר החברה יותר מעשר שניות, דירוג נמוך של אתר החברה במנועי החיפוש ואי יכולת למצוא אותו בעמודי החיפוש הראשונים. אם אתם חווים את הסימפטומים הללו, יכול מאוד להיות שחברת יעוץ שיווקי יכולה לעזור לכם לשפר ולייעל את העסק שלכם.

דרך אחת לדעת שאתם צריכים לשכור את שרותיה של חברת ייעוץ שיווקי היא כאשר אתם מקלידים במנועי החיפוש את שם המוצר או השירות שהעסק שלכם מציע, ולא מוצאים את שם העסק בדפי התוצאות. אם הכתובת של האתר שלכם לא רשומה במנועי החיפוש השונים, זה עלול להיות הרסני עבורה. במרבית המקרים, כאשר אינכם מוצאים את העסק שלכם בעזרת מנועי החיפוש- זה אומר שהעסק אינו רשום בספריות המידע שלהם, ושבאתר עצמו אין די גורמים שיכולים לעזור לו להופיע בתוצאות החיפוש (כמו שימוש חוזר בביטויי מפתח, רישום בולט של המוצרים או השירותים וכדומה). בעולם העסקים המודרני, עסק אינו יכול להסתמך על פרסום מפה לאוזן- הוא חייב להראות נוכחות בולטת ויציבה באינטרנט, שכן אחוז גדול מאוד של הצרכנים מחפש את המוצרים שלו בצורה מקוונת. בעיה זו יכולה להיפתר בקלות על ידי יעוץ שיווקי מקצועי.

אם יש תנועה מתונה של מבקרים באתר של העסק שלכם, אך הם אינם עוברים את העמוד הראשי שלו ואינם נשארים די זמן באתר, סימן שיש בו משהו לא בסדר. חברת ייעוץ שיווקי מקצועית יכולה לעזור לכם להבין מהם הצדדים החלשים של האתר שלכם, ולעזור לכם לתקן את הבעיות בו. כאשר גולשים נשארים באתר החברה לאורך זמן, הם הופכים ללקוחות, ועשויים גם לחזור אל האתר שנית כדי לבצע קניות נוספות. לנושא זה יכולה להיות השפעה מכרעת על הצלחתו של כל עסק.

גם הדרוג של האתר במנועי החיפוש השונים הוא חשוב מאוד, משום שזוהי דרך יעילה למדוד את מידת פרסומו של האתר באינטרנט, ולדעת כמה אנשים עשויים להיכנס אליו. אתם יכולי לדעת מה הדירוג של האתר שלכם בעזרת כלים שונים אשר ניתן למצוא ברחבי האינטרנט, או לבקש מחברת יעוץ שיווקי למדוד זאת עבורכם. הדירוג נקבע על ידי כמות המבקרים באתר שלכם, משך הזמן שהם שוהים בו ועוד. הצרכן הממוצא נוהג לקנות יותר באתרי אינטרנט שיש להם דירוג גבוה מאשר באתרים שיש להם דירוג נמוך או שאין להם דירוג בכלל. אם יש לכם אתר שמפרסם את השירותים או המוצרים של החברה שלכם, אתם רוצים שהוא יקבל דירוג גבוה ככל האפשר- זה אומר שיש לכם אתר מצליח אשר מבקרים בו אנשים רבים. חברת יעוץ שיווקי יכולה לעזור לכם ליצור אסטרטגיות שיווק שישפרו את הדירוג של האתר שלכם, ובכך יבנו את החברה שלכם בעולם האינטרנטי המתפתח.

ישנם דברים רבים שחברת יעוץ שיווקי יכולה לעשות עבור העסק שלכם. אם העסק שלכם נכשל או אינו גדל במהירות הרצויה בגלל בעיות עם מנועי החיפוש, דירוג נמוך ועוד, כדאי לכם מאוד לשקול העסקת חברה מקצועית ובעלת ניסיון, שתעניק לכם ייעוץ שיווקי המותאם לכם באופן אישי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI