דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים תהליך VPR בצורה נכונה
תהליך VPR בצורה נכונה
VPR 17/08/11 |  צפיות: 3005

אנחנו כל הזמן רודפים אחרי הפרסום, רודפים אחרי משהו שלא תמיד קל ובטח שלא תמיד קיים בכל מקום בצורה קלילה. אנחנו רוצים לפרסם את העסק ואנחנו לא יודעים תמיד איך אבל בטוח תמיד יודעים כמה... הרבה! תהליך נכון ומבוקר של VPR (Virtual Public Relations) כלומר, יחסי ציבור וירטואליים, אנחנו יכולים לתפוס את השור בשני הקרניים, פשוט לדעת איך עושים זאת בצורה נכונה ולא מפוזרת.

לקדם אתר באינטרנט זה מבוסס על כמה וכמה פרמטרים של קווים מנחים של מנועי החיפוש מה שגורם לכולנו לאבד לפעמים את העשתונות ולנסות להשיג קישורים לאתר שלו ו/או מאמרים המקשרים / נותנים קרדיט לאתר שלנו העיקר שיכירו אותנו בצורה האורגנית, אז נכון שגוגל רואה זאת בצורה נכונה לפעמים אבל VPR הינו מבוסס על קידום אתרים מקצועי ונכון יותר ללקוח ולגולש. 

VPR - ללמוד וליישם אסטרטגיה

תהליך 'בריא' יותר של VPR זה לדעת את התחום הרבה יותר מאשר כמה מילות מפתח וכמה חיפושים, כי לדעת כמה ביטויים מחופשים זה מעולה לקידום אבל לתהליך של VPR נכון אנחנו צריכים לדעת לבדוק מי מחפש את הביטויים האלו, כמה מהם באמת נכנסים לאתרים של המתחרים שלנו, האם המתחרים שלנו גם מנסים להגיע לאותו קהל גולשים או שמא יש להם ביטויים מכוונים אחרים. 

לא מספיק היום לדעת אילו ביטויים מחופשים ולהתחיל תהליך של SEO 'רגיל'. אנחנו צריכים להכין מפה אסטרטגית נכונה של VPR למען כניסת גולשים והשארתם באתר שלנו והנעתם לפעולה אמיתית של ממש, לא רק הצפיות זה מה שחשוב לנו, אנחנו רוצים לדעת שאם מישהו נכנס לאתר שלנו זה בגלל שהוא חיפש את מה שמצא אצלינו ועכשיו הוא רק מחפש את מספר הטלפון שלו ותו לא. 

אנחנו לא יכולים לצפות שתהליך VPR הוא בסך הכל קידום אתרים מקצועי עם כל הכבוד למקצוע וכמובן שיש כבוד כי משם כולנו התחלנו אבל יש להבין שתהליך קידום ופרסום לא יכול להסתכם בפעולות שגרתיות אלא חייב להיות עם ראש פתוח לרעיונות ומבחן התוצאה עוד יכה בכולנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 VPR

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים מקצועית!



 


מאמרים נוספים מאת VPR
 
גן אירועים – הקיץ מחכה לנו
31/01/13 | חתונות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

הדברה – הרחקת יונים ושלל פתרונות לבית
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

כל הפרטים על רכישת טבעות נישואין
22/07/12 | חתונות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

חתונה - היום הגדול, התכנון המושלם
17/06/12 | חתונות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
04/06/12 | משכנתא
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו
24/05/12 | גאדג'טים
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

חוק סיעוד לקשישים- הזכות לקבלת סיוע סיעודי מהמדינה
24/03/12 | גיל הזהב
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

עולם של עיצוב גרפי
עולם העיצוב כולל בתוכו מספר מקצועות גדול, המושכים את התעניינותם של רבים, כישנה מגמה של התקדמות מתמדת, המביאה להתעניינותם של רבים בכל הקשור לעולם זה.

החרדה ואנחנו
אי אפשר שלא לשים לב איך בישראל יותר ויותר אנשים הולכים לטיפולים משפחתיים ואישיים, טיפול פסיכולוגי וייעוץ על מנת לצאת מהמצב החרדתי שרודף את ההמונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI