דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה איך בוחרים עגלה נוחה לתינוק?
איך בוחרים עגלה נוחה לתינוק?
nataly28 21/08/11 |  צפיות: 2980

עובדים על חדר תינוקות? אין לכם שמץ של מושג מה קונים? רגע לפני שמתחילים תנשמו ותירגעו, באמת שאין סיבה לדאוג. בתקופה זו לסדר חדר חדש לקטנטן זאת כבר ממש לא משימה קשה!

כאשר בני זוג מגלים שהם בהיריון הם גם מיד מגלים כל מיני דאגות שכמובן שכלל לא שמעו עליהן לפני כן. פתאום צריך להביא ריהוט חדש, אוכל ייחודי, להתקין סורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני של אורח החיים שלנו. ניתן לומר בביטחון שחיינו טרם הבאת הילדים הם פשוטים בהרבה מאלה בתור זוג הורים.

מרגישים אבודים בגלל האפשרויות הרבות? מתי יש צורך להשיג עגלות תינוק?

תחום הזאטוטים מלא בלא מעט מושגים שלא השתמשנו בהם עד כה. החל מהמוצצים והעגלות וכלה במשחקים ובמנשאים שיהיו עם העולל בשנים הראשונות. מהסיבה הזאת כשתהיו הורים חשוב לקנות כמה אביזרים לבית.

כולם יודעים שהבאת ילד כרוכה בלא מעט כסף, אז אם הכוונה היא לעבור את זה בחוכמה, מבלי לבזבז סתם, כדאי לדעת מה חובה לרכוש ועל איזה דברים רצוי לוותר. ברשתות של התינוקות ידחפו לכם רשימה ארוכה של דברים; בקבוקים מיוחדים, מוצצים בוסטרים לאוטו ועוד מוצרי תינוקות שונים. חלקם מאוד שימושיים, אך חלקם לא ישנו לתינוק כהוא זה.

איך בוחרים מוצרי תינוקות?

צריך לבדוק מה מציע לכם המוכר, חשבו לעומק אם המוצר מצדיקו את מחירו. בהחלט אין צורך לקנות לבית כל מה שיש בחנות, ייתכן מאוד שלפחות חלק מהמוצרים תוכלו להחכיר ממכרים שילדו לפני שנים.

בגלל שזהו ילדכם, אתם ודאי תרצו עבורו רק את הטוב ביותר, אך בכל זאת חשוב לזכור שלא בכל הפעמים מותגים גדולים הם דווקא הפריטים האיכותיים ביותר. בלא מעט מקרים מחיר המוצר אינו בהכרח מייצג את האיכות והרמה של המוצר, ואפשר ללכת על מוצרים שאינם בהכרח מותגים.

יש לכם עוד שאלות? תינוקות זה עניין מורכב, ולכן רצוי להתחיל להתכונן לקראת תקופת ההורות. באתר פה אפשר לקרוא על מוצרי תינוקות, ולדעת למה אתם הולכים. בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI