דף הבית אימון אישי אימון אישי מהם הסיכוי והסיכון שבתהליך של מודעות עצמית ושיפור מיומנויות אישיות ?
מהם הסיכוי והסיכון שבתהליך של מודעות עצמית ושיפור מיומנויות אישיות ?
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 16/05/08 |  צפיות: 2561
מהם הסיכוי והסיכון שבתהליך של מודעות עצמית ושיפור מיומנויות אישיות ?

כידוע למטבע שני צדדים ובכל דבר בחיים ניתן למצוא גם רע וגם טוב. הדבר הזה כמובן רלוונטי גם למודעות אישית, גם במודעות אישית יש חסרון ויתרון אפשרי, סיכוי וסיכון. החכם כמובן לוקח את הצד החיובי, אך מי שפחות חכם המודעות האישית ושיפור המיומנויות האישיות שלו עוד עלולים להרע לו. כיצד ?

התשובה לכך היא כי ככל שאתה מתקדם יותר בתהליך המודעות האישית שלך, כשם שמצד אחד אתה מסוגל להיות טוב יותר וחיובי יותר כי אתה מודע לעצמך, כך גם מצד שני ככל שאתה מודע לעצמך יותר, אתה פתאום מתחיל לגלות על עצמך גם במה אתה פחות טוב. אתה פתאום מבין את עצמך טוב יותר לטוב ולרע. אם קודם היית יכול "לעבוד על עצמך" די בקלות כדי לגרום לעצמך להרגיש טוב, כרגע בגלל המודעות האישית שלך מצד אחד תדע טוב יותר כיצד לגרום לעצמך להיות במצב רוח חיובי, כי אתה תכיר את עצמך טוב יותר, אך מצד שני יכול להיות קשה לך יותר לגרום לעצמך להיות במצב רוח טוב, כי אתה מודע טוב יותר גם לבעיות של עצמך. ככל שאתה מכיר את עצמך טוב יותר ככה אתה יכול להיות שמח יותר ולחזק את עצמך בדברים הכן חיוביים שבך. אך מצד שני אתה גם מתחיל לשים לב גם לפגמים היחסיים שלך, מה שעלול לגרור אותך לשלילי.

בנוסף כשאתה מפתח את המודעות האישית שלך, אתה כמובן רוכש גם יכולות שליטה טובות יותר בעצמך, כי אחרי שאתה מכיר את עצמך טוב יותר, ממילא קל לך יותר לשלוט בעצמך. זה כמובן חיובי, אך במקרים הלא נכונים זה יכול להביא אותך למצב שבו תהיה מסוגל גם לשלוט בעצמך ולעשות דברים שנוגדים את ההיגיון. כי יכולת השליטה העצמית שלך התפתחה ומאפשרת לך להשתמש בה לטוב או לרע. מודעות אישית מאפשרת לך לדעת לשלוט ברגשות של עצמך , להיות מסוגל להחליט לדוגמא מתי לכעוס ומתי לא, מתי לשמוח ומתי לא. וגם זה סוג של נשק שצריך לדעת להשתמש בו. כי אדם שיודע לשלוט ברגשות שלו יכול לעשות את החיים שלו לטובים ביותר או לגרועים ביותר. כי על ידי יכולת ההתנתקות הרגשית אתה יכול לעשות גם דברים שאינם חיוביים בלי שום ייסורי מצפון.

כל עניין ההתפתחות האישית ושיפור המיומנויות האישיות של האדם, הוא סוג של כלי נשק רב עוצמה, שככל שאתה משתפר בו יותר, ככה היכולת שלו להיטיב או להרע גדולה יותר. מודעות אישית תאפשר לך לדוגמא לדעת לקרוא אנשים טוב יותר. כאשר היכולות האישיות שלך לדוגמא להבין בני אדם מתפתחות, אתה מסוגל לבחור האם ברצונך להשתמש בהן כדי לעזור לאנשים ולעשות להם דמיון מודרך כדי לעזור לעצמם. אך מצד שני אם תרצה להרע אתה כמובן מסוגל גם לזה, כי אתה יודע "לשחק" עם המחשבה של בני האדם.

כוח הרצון לדוגמא הוא דבר מאוד חיובי אבל רק כאשר משתמשים בו נכון. על ידי שימוש נכון בכוח הרצון אדם מסוגל להשיג את האושר שלו בוודאות ומסוגל גם להשיג המון דברים נוספים שנראים כבלתי אפשריים. מצד שני שימוש לא נכון בכוח הרצון יכול לגרום לאדם להישאר מקובע ועקשן בטעויותיו, כוח הרצון שמשתמשים בו לא נכון עלול לגרום לאדם לעקשנות מיותרת, עקשנות שתמנע ממנו את היכולת להשתפר.

היכולת להחליט החלטות מהר היא מצוינת אם משתמשים בה נכון, אך אם לא משתמשים בה נכון היא עלולה לגרום לך לקבל החלטות בפזיזות ובלי שיקול דעת כמו שצריך. כמובן שניתן לתת עוד מאות דוגמאות מכל תכונה אישית שיש לאדם, כי שימוש נכון בה מסוגל לגרום לו להמון תועלת לצד שימוש שאינו נכון שעלול לגרום לו לנזק ...

כסף זה טוב או רע ? תלוי כמובן איך משתמשים בו. כשם שכסף יכול לגרום לאושר כך הוא יכול לגרום לך לנזק. וכפי שאנחנו רואים בחוש אנשים עשירים שנהרסו החיים שלהם כי הם לא ידעו כיצד להשתמש בכסף שלהם בצורה נכונה.

וכל זה למה דומה ? לאדם שלומד אומנויות לחימה שבהן הוא משפר את יכולות ההגנה וההתקפה שלו. זה כמובן כלי רב עוצמה, כלי שמצד אחד מסוגל לעזור לך לעשות פעולות חיוביות, אך מצד שני שימוש לא נכון בו יכול לגרום לדברים שאינם חיוביים.

בחוש אנחנו רואים כי עבריינים ואנשי פשע רבים הם אנשים שהגיעו למקום שבו הם נמצאים לא בגלל טיפשות אלא ממקום של כוח ועוצמה שבטעות נווטה למקומות הלא נכונים. כדי להיות לדוגמא ראש משפחת פשע, אתה חייב להיות מאוד מודע לעצמך, אתה צריך להיות בעל קור רוח, בעל ביטחון עצמי, בעל משמעת ברזל, בעל יכולת וכישורי מנהיגות, בעל יכולת שליטה ברגשות שלך ועוד. אך למה זה הוביל את האדם בגלל הבחירה השגויה שלו ? להיות ראש משפחת פשע. מה שאומר ששיפור מיומנויות אישיות חייב להיות כל הזמן בבקרה מתמדת שלא יגרור אותך למקומות שאינם חיוביים.

בדיוק כמו לדוגמא העברת ביקורת. אם משתמשים בה נכון אז יש לנו ביקורת בונה, אבל אם לא אז יש לנו ביקורת הרסנית. יותר מזה אפילו אמונה באלוהים (למי שמאמין) יכולה מצד אחד לגרום לאדם להחליט שהוא נהיה טוב יותר אך מצד שני יכולה לגרום לאדם להחליט לרצוח אנשים אחרים במסגרת מסע צלב כזה או אחר בשם האל. מה המסקנה מכך ? המסקנה היא שבכל דבר בחיים יש שני צדדים של טוב ורע. החכם בוחר בטוב והפחות חכם בוחר ברע.

בנוסף יש לשים לב לכך כי ההתפתחות האישית שלך כאדם היא משהו שהוא כמעט בלתי הפיך לטוב ולרע. משל למה הדבר דומה ? לאדם שחושפים בפניו כיצד קסם כלשהו נעשה. האדם הזה אחרי שחשפו בפניו את הקסם הוא לא יוכל שוב פעם לחזור לאותה ההתלהבות ולמחשבה כאילו באמת הקוסם חתך את האדם וכאילו הוא באמת עשה דבר כזה או אחר. למה ? כי הוא הרי כבר הבין איך עושים את הקסם ומכאן אין דרך חזרה. אותו הדבר בדיוק גם בהתפתחות האישית שלך כאדם, בגלל שהאישיות שלך משתנה, אז זה לא משהו שאתה תוכל לנטרל אותו כשתרצה. כשאתה מתחיל תהליך של מודעות אישית, עליך להיות ערני לכך שאתה עושה זאת עם המאמן האישי הטוב ביותר שאתה מסוג להרשות לעצמך, כדי לוודא שאכן המודעות האישית שלך תגרום לך לתועלת ולא לנזק.

כמובן שקיימים מאמנים רבים שנותנים לך רק פתרון זמני ומקומי בלבד לדברים שאיתם אתה מתמודד. במקרים כאלו הסיכון והסיכוי שניהם לא גדולים. כי בגלל שהסיוע הוא לא ברמת האישיות שלך, ממילא הוא מצד אחד לא יכול לגרום לך לא לתועלת ארוכת טווח וגם לא לנזק ארוך טווח. אך אם אתה עובר עם עצמך מסע של מודעות אישית, עליך לוודא שהמאמן האישי שלך מגיע אך ורק ממקום חיובי בלבד וכפי שכבר התבאר במאמר כיצד תדע האם המאמן האישי שלך הוא טוב או רע ? ועוד.

ואת זה כבר אמר החכם (רבי נחמן מברסלב) במשפט "כל העולם כולו גשר צר מאוד והכלל והעיקר שלא לפחד כלל". כי לכאורה מדוע כל העולם כולו גשר צר מאוד, הרי אם האדם מתקדם ומצליח אז ממילא הקרקע תחת רגליו נהיית מוצקה יותר ואיך זה יכול להיות שתמיד האדם נמצא במצב של גשר צר ועוד אפילו צר מאוד ? אלא שהעניין הוא כי גם כאשר אתה מתקדם עדיין אתה כל הזמן כולל כל הזמן ממשיך להתמודד עם דברים חדשים. ככל שאתה מתקדם יותר, אתה כמובן נהנה ממה שהשגת, אתה מסוגל לעשות דברים גדולים יותר שמביאים יותר סיכוי אך מצד שני יש להם גם יותר סיכוי.

ואת כל זה יש לקשר לעניין נוסף של טעות נפוצה של אנשים שחושבים כי לאדם אחר קל יותר להתמודד עם בעיה כזו או אחרת כי יש לו לאחר לדוגמא אופי נוח יותר. אך כמובן שאין הדבר כך, כי לאותו אדם יש גם בעיות אחרות. אפילו ניקח את הדבר הפשוט ביותר של חשיבה חיובית, אדם עם חשיבה חיובית חייו טובים יותר, אך מצד שני יש לו אתגר של לגרום לעצמו להגיע לסף ריגוש והנאה גבוהים יותר מאשר למישהו עם חשיבה פחות חיובית. כי בגלל שהרוב אצלו חיובי, ממילא הוא פחות מתרגש מדברים גם חיוביים. האתגר שלו הוא לדעת כיצד כן לרצות את מה שיש לו ולא רק כיצד להימנע מלא לרצות את מה שאין לו. ככה שלכל תכונה יש את האתגרים שלה ואל לנו לחשוב בטעות כי הדשא של השכן ירוק יותר. אדם עשיר לדוגמא יש לו את הבעיות שלו ואת הלחצים הנפשיים שלו, וכפי שכבר נאמר "מרבה נכסים מרבה דאגה", כי הנכסים לפעמים גורמים לאדם שלא להיות מסוגל לישון בלילה . מה המסקנה מכל הנ"ל ? המסקנה היא כי אנחנו כל הזמן בהתמודדות, כגודל הסיכוי כך גודל הסיכון ואם אין סיכון אין סיכוי ולהפך. רק שהחכם בוחר בטוב ונהנה מהסיכוי והפחות חכם בוחר בשלילי וסובל מהסיכון.

וכאן כמובן נשאלת השאלה, אם באמת מתברר כי אין דרך אמצע וככל שאתה טוב יותר אתה גם מתמודד עם דברים גדולים יותר, אז האם בעצם בכלל כדאי להיכנס לכל זה ? אם בעצם מודעות והתפתחות אישית יכולה גם לקרב אותך לדברים שאינם חיוביים אז למה להיכנס לזה ? והתשובה על כך היא נובעת ממה שכבר התבאר במאמר מהי החכמה האמיתית ? מהי התכלית של השכל של האדם ? כי עיקר השכל של האדם הוא כדי לגרום לו להיות מאושר, כי זאת התכלית והמטרה הראשית בתת מודע של כל בני האדם בכל מצב ובכל זמן. אז זה נכון שמצד אחד עם שכל לדוגמא ניתן לעשות גם דברים שליליים, אבל האם בגלל זה תבחר להישאר טיפש ולא ללמוד ? האם בגלל שכסף יכול לגרום לך לנזק ולדאגות האם בגלל זה אתה לא רוצה כסף ? אלא מה, תלמד כיצד להנות עם שכל וכסף ולא כיצד להיות בלי שניהם או להיות עם שניהם אך להיות לא מאושר ...

אך דע כי בתכלית השכל, אם אתה עושה את הכל בצורה באמת חיובית ונכונה, במקרה כזה אתה יכול להיות בטוח כי לא יגרם לך שום נזק אלא אך ורק תועלת. אם ההתפתחות האישית שלך תהיה ממקום בונה בלבד במקרה כזה אתה יכול להיות בטוח כי האימון האישי שלך לצורך העניין יגרום לך אך ורק לדברים חיוביים. ולמה ? כי מחיובי לעולם לא יוצא שלילי. שלילי מגיע רק ממשהו שהוא לא מספיק חיובי, דהיינו השלילי מגיע רק בגלל התערובת של הרע שיש בתוך הטוב. ביקורת לדוגמא היא משהו חיובי אם היא בונה. אם מישהו מעביר עליך ביקורת אמיתית ולמרות זאת אתה נשבר ממנה, זה אך ורק בגלל החלק הפחות חיובי בצורה שבה היא עברה, אך לא בגלל החלק האמיתי שלה.

מה שזה אומר בעצם כי מטוב לא יכול לצאת רע ורע יוצא רק מרע. ולכן אם באמת תרצה בכל כוחך להיצמד לטוב האמיתי באמת, במקרה כזה אתה יכול להיות בטוח כי לא יאונה לך כל רע. כי הרצון העמוק והנחוש שלך להיות בטוב אמיתי תמיד יוביל אותך רק לטוב והוא יהיה מעין שומר ראש שלך לוודא שאתה לא עושה טעיות בדרך. וכל זה כמובן יקרה רק אם תדע כיצד לזכור כל הזמן את התכלית של כל מה שאתה עושה את התכלית להיות מאושר. כי כל הטעויות של האדם קורות רק בגלל שהוא לא מקשר מספיק בין המעשים שלו לבין התכלית שלהם. וזה לדוגמא יכול לגרום לכך שכסף יגרום לאדם לחוסר אושר, או ששכלו של האדם ישמש לו לרעתו. כי הבחירה להשתמש ביכולת אישית שלא כדי לעשות טוב, נובעת אך ורק מתוך מצוקה ורע. מי שטוב לו לא עושה רע. מי שמשתמש ביכולת אישית כדי לעשות רע לאחר, זה בגלל שלא טוב לו מספיק ... ובגלל שהוא שוכח את התכלית שהיא להיות מאושר.

אך אם אתה תמיד תזכור את התכלית של החיים שלך להיות מאושר, אם תמיד תשתדל להדבק רק בדברים חיוביים, הכוח החיובי שבך יעזור לך להרוויח רק את הסיכוי ולא ליפול לשום סיכון. בהצלחה.

קרא עוד על פזיזות , חשיבה חיובית , רע , אלוהים , עקשנות , ביקורת בונה ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI