דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מה עושים אחרי הטקס?
מה עושים אחרי הטקס?
nataly28 04/09/11 |  צפיות: 2794
אז נולדה הבת. זה הזמן לחגוג עם המשפחה!

בתקופתנו, ארוע ברית הוא הרבה יותר מחובת המסורת, אלא שמחה אמיתית; המשפחה חוגגת את התוספת החדשה למשפחה בנוכחות חברים ובני משפחה באולם, עם תפריט, אלכוהול משובח ומוסיקה עכשווית. מייד נסביר לכם על המספר הרב של האפשרויות וההליכים שתצטרכו לבצע למען הארוע.

לפני שנתחיל, אולי כדאי לדעת יותר על שמות בתנ"ך.

חלק טוענים כי ברית מילה היא אקט אכזרי ולא בריא. במאמר זה לא נתעסק במה שעדיף, אלא "איך".

כיצד מתכננים אירוע ברית?

חלק מהאנשים לא יערכו את ההליך הכירורגי באותו האירוע של חגיגת הברית, אבל כך מקובל. מוהלים רבים קיימים ברחבי האינטרנט או ע"י המלצות. מוהל רשמי גובה בין 1000 ל3000 שקלים, תלוי בהסמכתו. במחיר זה נכנס גם סעיף ביקור בית לקראת הברית, מאחר והמוהל יצטרך לבדוק אם התינוק מוכן רפואית לברית.

מקום מסודר בו יערך האירוע זו החלטה שלכם; רצוי לבחור אולם אירועים שקל להגיע אליו ושיענה על צרכי האורחים. צריכים עוד מידע בתחום של שמות נפוצים? קראו את המשך המאמר.

ומה תעשו אחרי הטקס?

בניגוד לבריתה, שהיא מסיבה, הברית היא תהליך רפואי, ומכאן, נתמקד יותר בברית. לאחר פעולת החיתוך, המוהל גם אחראי להיות בטוח שהדימום הפסיק ושהתחבושות לא גורמות ללחץ. בתור הורים טריים, אתם צריכים לוודא שהתינוק שלכם מתנהג בסדר, נראה כרגיל ומסוגל לעשות את צרכיו. אם אתם לא בטוחים - קחו אותו לחדר מיון! עוד דבר, כמעט כל המוהלים יערכו ביקור בביתכם אחרי שהטקס נגמר, על מנת להיות בטוחים שהילד אכן מחלים ועל מנת להסיר חבישה.

לאחר שקיבלתם עוד מידע, בנו לכם את טקס ברית המילה אותה תכננתם מזמן. אפשר לערוך ברית מילה סטנדרטית, או לנסות לשמח את האורחים עם אירוע ספקטקל. אפשר לספר סיפור, להכין משחקים, ועשרות דברים נוספים, כי לטקס הברית אין פורמט קבוע. עקרונית, ברית המילה נועדה לכבוד הולדת הבן, אבל על פני השטח - אתם החוגגים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI