דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אירועים של צעירים
אירועים של צעירים
nataly28 04/09/11 |  צפיות: 3055
בת מצווה לילדה? אירוע קטן וכולם נהנים. לעיתים אנחנו רוצים לחגוג אירוע מסויים, אבל אין מצב להשקיע בהפקה. לכן ניתן למצוא כמה מתחמים שמתמחים בהפקת חגיגות צנועות. במאמר שלפניכם נסביר הכל על כל שתחפצו לדעת על אירוע קטן, ונסכם כל מה שיש לדעת בנוגע לנושא שירים לברית והשאר.

מה פירוש מבחינתנו מסיבה קטנה?

בארועים פרטיים יחסית אין הרבה שיקולים כלכליים ודרישות גבוהות, ובכל זאת אפשר עדיין להרגיש רוח יום גדול וריגוש, סטייל שמחה משפחתית או חגיגות קידום בעבודה. אמדו את כמות האנשים שיגיעו על פי הגודל של האירוע וביחס לגודל האולם. נראה כי במסיבה אישית, האירוע יסתיים מוקדם, שלא כמו אירוע השקה לדוגמה, וסכום הכסף שחסכתם על אלכוהול, מספר מקומות ישיבה, אקסטרה מתָחזֵקים ועוד אלמנטים - תוכלו לבזבז לטובת דברים מעניינים אחרים. חסר לכם מידע בנושא מועדונים לבר מצווה? אז בואו נתקדם.

כיצד נתכנן ארוע אישי?

ראשית, עלינו לערוך חישוב גס של מספר האורחים, ועל פי הנתון הזה - לוודא את הקף האירוע. חשוב שתקפידו להזמין אך ורק אנשים שאתם בטוחים שיוכלו לבוא ושאתם תשמחו שיבואו. קחו בחשבון גם שגן עצום ייצור בתוכו ריחוק רב בין אלה שיגיעו.

לאחר שסגרתם את הרשימה של האנשים שיגיעו, בדקו הצעות מידידים על מתחמים ששווים בדיקה. אפילו אם נמצאו רשימה של לייקים על אחד המקומות, חשוב בכל זאת לדבר עם נציגי האולם ולהגיע למתחם לאשר בעצמכם. בסופו של דבר, זה הארוע שלכם וצריך לוודא שתצאו מרוצים.

באירוע קטן יש לחפור בדברים הקטנים.

מכיוון שהוחלט על ארוע קטן פחוּת נוכחים - קל יותר להצליח להשביע את רצונם של רובם המכריע של אורחיכם: במיקום הגאוגרפי של האירוע, במוזיקת הרקע, בשתייה וכיוצא בזה. כתוספת, יש לכם אפשרות להודות לאורחים עם צ'ופרים מיוחדים כגון חולצות עם הדפס של האירוע, או מופע קסמים. עוד אפשרות היא לסגור אירוע רעיון, דוגמת חגיגת משתה סיני, ולהחליט בהתאם על הפלייליסט, אביזרי הביגוד והעיצוב הכללי לרעיון הכללי.

עכשיו, כשיש לכם קצת יותר מידע אודות אירועים אלה, הבנתם בעצמכם שלאירוע פרטי יש אפשרות גם להיות ארוע כיפי; תלוי איך הכל יוצא לפועל ובפתיחות המוזמנים. אבל, אם לא תסדרו את כל הדברים הקטנים - אתם עלולים להשתעמם. לכן, תכננו היטב את הפרטים הכי קטנים... ותעשו חיים!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI