דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אירוע משמח כמו ברית
אירוע משמח כמו ברית
nataly28 05/09/11 |  צפיות: 2769

במזל טוב בן זכר? זה הזמן לחגיגות!

בזמנים אלה, ברית היא יותר מאשר חובת הדת, אלא הילולה במלוא מובן המילה; המשפחה מציגה בשמחה את התוספת החדשה עם חברים ובני משפחה בתוך גן אירועים, עם הרבה אוכל, שתייה ותפאורה מרהיבה. במאמר זה ניתן לכם מידע על מגוון הקומבינות וההכנות שתצטרכו לבצע בשביל אירוע הברית.

לפני כל ההכנות, מומלץ לבדוק שמות תנכיים.

יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא אקט בניגוד לטבע. במאמר זה לא נתעמק בשאלת ה"למה", אלא ניתן מידע.

איך מתכננים אירוע ברית?

הרבה אנשים לא יערכו את הסרת הערלה באותו הזמן של החגיגה עצמה, אך זה מקובל. מוהלים קיימים בשפע ברשת או דרך המלצות. מוהל לוקח בין 1000 ל3000 ש"ח, על פי הסמכתו. בתוך התעריף הזה יש התחייבות על בדיקת התינוק לפני הברית, מאחר והמוהל חייב לבדוק האם הילד אכן בריא מספיק לעבור ברית.

מתחם בו תיערך הברית זו החלטה שלכם; נמליץ לכם לבחור מתחם אירועים עם נגישות לנכים ושיענה על צרכיכם הספציפיים. רוצים עוד אינפורמציה בתחום של שמות ומשמעותם? קיראו את המשך המאמר.

ומה עושים בסוף הטקס?

שלא כמו ארוע בריתה, המילה היא נוהל כירורגי, על כן, נעסוק בה יותר. לאחר הסרת הערלה, המוהל גם צריך לבדוק שהדימום פסק או שהתחבושות לא לוחצות. כהורים טריים, תצטרכו לוודא שהקטן שלכם מתנהג כרגיל, נראה בריא סה"כ ומסוגל לעשות את צרכיו. אם אתם לא בטוחים - גשו איתו לחדר מיון! עוד בנושא, מספר גדול של מוהלים יערכו ביקור בית לאחר שהטקס נגמר, על מנת לוודא שהפצע מגליד ועל מנת להוריד תחבושות.

עכשיו כשאתם יודעים יותר, הכינו לכם את ברית המילה אותה רציתם כבר מזמן. ניתן לארגן ארוע שגרתי, או לנסות לשמח את המשפחה והחברים עם אירוע ספקטקל. אפשר לקרוא ברכות, להכין ריקודים, ומאות אפשרויות אחרות, מאחר ולטקס ברית מילה אין חוקים קפדניים. בעיקרון, חגיגת ברית היא עבור הילד, אבל על פני השטח - ההורים הם אלה שחוגגים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI