דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מתחתנים בטבע?
מתחתנים בטבע?
nataly28 05/09/11 |  צפיות: 2860
בת מצווה בדרך? לשמוח בקטן. לעיתים אנו מעדיפים לחגוג מאורע משמח, ולמרות זאת, קיים קושי להרים אירוע גדול. למקרים כאלה פועלים מספר רב של מקומות שיוכלו להרים מסיבות קטנות. במאמר הבא נסכם כל מה שתצטרכו לדעת לגבי אירועים פרטיים, ונסכם כל מה שיש לדעת על הפקת בר מצווה וכיו"צ.

מה זה אומר בסופו של דבר מסיבה קטנה?

בארועים פרטיים אין צורך בהרבה הוצאות מיותרות ודרישות גדולות, ויחד עם זאת עדיין נרגיש אוירת יום חג והילולה, דוגמת אירוע משפחתי או ימי הולדת. תכננו בקפידה את מספר האורחים על פי גודלו של האירוע והגודל של המקום. צריך להניח כי באירוע בר מצווה, נסיים את הארוע מוקדם, לעומת ארוע גדול, ומה שחסכתם על שתייה מיוחדת, מקומות ישיבה, לוגיסטיקה ועוד - ניתן להשקיע על אלמנטים אחרים בארוע. יש לכם עוד שאלות על בת מצווה דתית? תוכלו להמשיך לקרוא.

כיצד מתכננים ארוע אישי?

קודם, יש צורך לערוך חישוב זריז של כמות האורחים, ומכאן - לסגור על גודלו של הארוע. תרצו להקפיד להזמין רק אנשים שאתם יודעים שיוכלו לבוא ושתרצו שיהיו נוכחים. שימו גם לב שאולם גדול מדיי יגרום תחושת קרירות בין מי שיגיע.

ברגע שנסגר מספר בני משפחה וחברים, איספו המלצות מאנשים עליהם אתם סומכים לגבי מתחמים שווים. גם אם יש רשימה ארוכה של פידבקים על אחד האולמות, חשוב לדבר בעצמכם עם נציגים מטעם המתחם ושתגיעו אל המתחם לראות בעצמכם במה מדובר. אחרי הכל הארוע הוא שלכם והמטרה היא שאתם תהיו מרוצים.

במסיבה קטנה דרושה השקעה מיוחדת דווקא בפרטים היותר קטנים.

מאחר שסגרתם ארוע קטן פחוּת משתתפים - הסיכוי גבוה יותר להתאים לטעם של רובו המכריע של החוגגים: במיקום הגאוגרפי, בפלייליסט, במנות שיוגשו וכולי. פרט לזה, רעיון מגניב הוא להביע את הערכתכם באמצעות פינוקים מעניינים כמו, נגיד חולצות עם הדפס של האירוע, או מופע כלשהו. בנוסף אפשר לקיים אירוע קונספט, נגיד, חפלה ים תיכונית, ולהתאים את מוסיקת הרקע, הלבוש ועיצוב האולם לרעיון.

עכשיו, כשאתם מבינים קצת יותר בתחום אירועים אלה, וודאי כבר הבנתם שלחגיגה אישית יש את האופציה להיות אירוע מגניב; הכל תלוי בביצוע ובפתיחותם של האנשים. אבל, אם לא תסדרו מראש את כל הדברים הקטנים - אתם והמוזמנים עשויים להשתעמם. לכן, תכננו בקפידה את הפרטים הקטנים ביותר... ויאללה בלאגן!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI