דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות לבחור גן ארועים
לבחור גן ארועים
nataly28 06/09/11 |  צפיות: 2934

אתם צריכים להינשא! אבודים? עכשיו זה הזמן להבין קצת יותר על כלל הפרטים החשובים בתחום אירועים גדולים... את מוזמנת להכיר טוב יותר את תחום השמחות: לוקיישן, עיצוב ארועים וזרי כלה!

הזמנתם כבר אולם לחגוג בו?

החלק הראשון בכל ארוע, הוא האולם בו תחגגו. אפשרי שזה יהיה גן אירועים, וייתכן וזה יהיה ביער. רק בתום קבלת ההחלטה של המקום בו יתקיים הארוע, ניתן לתכנן ברצינות את תאריך האירוע, סוג החתונה ואף לבחור את כל אותם הפרטים החשובים שיעזרו להפוך את יום החתונה לחוויה. רוצים כבר להתחיל לארגן?

איך לבחור גן ארועים? צריכים אולם חתונות?

המון זוגות מתלבטים בינם לבין עצמם שבועות רבים עד שהם מחליטים, ולא בכדי. אולמות שונים האחד מן השני במדדים רבים; כמות האורחים המקסימלית, העיצוב במקום, סגנון הגשת האוכל ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בישראל. תמיד עדיף לדעת איזה אירוע תמיד שאפתם להרים, זה יקל מאוד עליכם במסע אחר המקום המושלם…

כשבאים לגן ארועים על מנת לבחון מקרוב, אתם צריכים לשים לב לפרטים מסויימים: האזור עושה רושם של הגייני ונקי? האם המרחב בכלל יתאים לכמות האורחים? כמה מגישים יעבדו באירוע? איש אינו רוצה עכברים שמסתובבים בין האורחים או שירות לוקה בחסר... אם אתם רוצים למנוע תקלות בזמן ערב הארוע, מומלץ לשים לב שאתם מקבלים מענה לשאלות הגדולות!

כשמתכננים אירוע - לא כדאי לעשות טעויות...

את החתונה תעברו פעם אחת ויחידה (נקווה...), מסיבה זו פה זה לא מקום לטעויות. אז כיצד מתכננים את זה בלי בעיה? הדרך הטובה ביותר היא לא להסכים להתפשר על דברים קטנים! למשל, בהנחה ותמיד חלמתם על ארוע קסום, אז אתם זכאים ללכת על זה…

מרגישים מוכנים?

בהנחה וכבר יש ברשותכם מקום לחתונה - מומלץ לחשוב לעומק על הדברים האחרים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב חתונות... אם עוד לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז זה בעצם אומנות אמיתית. עם אנשי מקצוע המנוסים בעיצוב ודקורציה, ניתן ממש בקלות להביא לידי כך שיום החתונה שלכם יהיה הכי מרהיב וחד פעמי. בעזרת שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, רק דוגמה קטנה, באפשרותכם לשדרג מיידית את המקום. המוזמנים שיגיעו לחתונה ירגישו ממש מן ההתחלה שמדובר על איזשהו ארוע בלתי נשכח והם יהנו כמו שלא יצא להם מעולם בחייהם... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

לאחר שסיימתם עם ענייני העיצוב, אפשר לחשוב על דברים אחרים…

ללא מעט אנשים יצא בטח מתישהו בחייהם להיות מוזמנים לאיזשהו ארוע. ארועים אלה תמיד נראים אותו הדבר - נקניקיות על מקל, שמפניה זולה וגימיקים ארכאיים. אם ברצונכם לעשות ארוע שונה, צריך בטיפת השקעת משאבים ואפילו מקוריות. ככה ימשיכו לספר על החתונה שלך אפילו בעוד מספר חודשים... רוצים לדעת יותר על שירותים לאירועים?

איזה מזון מגישים?

בעבור רבים מהאורחים הפרט הכי מעניין הוא הקייטרינג. ההחלטה על שירות הקייטרינג היא בעלת השפעה רבה על הזכרונות מהאירוע שלכם, בדיוק בגלל זה שלא תעזו להתפשר או לזלזל בבחירה זו. אז השתדלו ללכת על קייטרינג לפי המלצה ומנות בגודל אנושי. אין אדם שבאמת מעוניין לאכול מזון שמנוני או דווקא כזה שמוגש בצלחות זעירות. תמיד כדאי להשקיע עוד כמה שקלים בשביל שהמזון שהאורחים יקבלו יהיה עשוי טוב ומספק!

לא מוצאים תערוכת חתונות? רשימת שירים עוד לא הצלחתם לבחור?

אחרי שהאבסתם את כלל המוזמנים, מומלץ לדאוג להם לבידור, ויש המון שיטות לעשות את זה. עם מה מתחילים? אתם לא יכולים להעלות נושא כמו מסיבה אמיתית בלי בכלל לציין מוסיקה. שהרי למה לא לבחור איזשהו דיג'יי? בעזרתו אפשר להרקיד ולשמח את כל האורחים לאורך כל הלילה... אתם צריכים להיסגר על סגנון מוסיקה שאתם רוצים, ואת שאר העבודה התקליטן יבצע עבורכם.

אם קראתם עד הסוף, ארגון אירוע גדוליהיה ממש פשוט… לעצות, טיפים ומידע חיוני - חיזרו אלינו לכל הטקסטים, למאורע המשמח שלכם.שתהיה חתונה מוצלחת!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI