דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים גני אירועים אינם מיועדים רק לחתונות
גני אירועים אינם מיועדים רק לחתונות
אביב יועצים 11/09/11 |  צפיות: 2042

שימו לב לידיעה המרעישה הבאה: גני אירועים לא נועדו רק לחתונות!

טוב, זו אולי איננה ידיעה מרעישה במיוחד וחלק מהקוראים כבר מודעים לכך שיש עוד דברים שניתן לעשות בגנים הפזורים ברחבי הארץ. עם זאת, ולטובת הקוראים שאולי אינם מודעים לחלוטין לאפשרויות הגלומות בכל אותם גני אירועים אציין להלן עוד כמה דברים שאפשר לעשות שם מלבד חתונות מעוצבות וחד פעמיות (פחות או יותר.)

שמחות אחרות

כזכור לחלקנו, אני בטוח, יש עוד שמחות בעולם חוץ מחתונות. ודאי אתם זוכרים שלפחות פעם בחיים הזמינו אתכם לבר מצווה או לברית. החיים המשפחתיים שלנו מזמנים לנו – לשמחתנו או לצערנו, תלוי בגישה שלנו לחיים ולעומק הארנק שלנו – הזמנות רבות לחגיגות משפחתיות שונות. למעשה, נדמה שעם השנים העוברות יותר ויותר אירועים משפחתיים מחייבים חגיגות גדולות שעבורן יש לשכור את שירותיו של גן אירועים. הציפיות של האורחים גדלות, אולי במקביל לציפיות של בעלי השמחות ואולי בגללן, ולכן אם פעם בריתה או ברית נערכו בחיק המשפחה היום כבר חגיגות אלה הפכו לעניין גדול בהרבה וכך גני אירועים זוכים ליותר הזדמנויות עסקיות.

אירועי השקה

לא רק חגיגת השקה של תינוק חדש היא סיבה להזמנה אל גן אירועים. כיום חברות עסקיות שמבקשות להציג לקהל הלקוחות ו/או לשותפים פוטנציאליים עורכות השקה למוצרים שונים כדי למשוך את תשומת לב התקשורת והלקוחות למוצר החדש. השקות שכאלה שעבורן מתאים במיוחד איזה גן אירועים מרשים ומודרני נערכות עבור מוצרים שונים: ממכונית חדשה ועד סדרת טלביזיה חדשה. אם הקורא הינו איש עסקים שרוצה להציג מקצוע באופן חגיגי ומושך קהל עליו כבר להתחיל לסקור גני אירועים כדי למצוא מקום מתאים לחגיגה הפרסומית.

פרסומות ושיווק

גם מוצרים קיימים זקוקים לפעמים לדחיפה שיווקית. לכן ישנם אנשי שיווק ששוכרים גני אירועים כדי לערוך חגיגה או מסיבה בתירוץ כלשהו שמהווה מסווה לשיווק של מוצר או מוצרים. הפיכתו של גן אירועים למתחם שיווקי עבור מוצר יכול להיעשות באופן גלוי לחלוטין – הכרזה על חגיגה מיוחדת לטובת מוצר קיים, לציון אבן דרך שלו וכדומה – או בצורה מוסווה – מסיבת ראש השנה בחסות של מוצרים וחברות שיווק. כך או כך, יש לבחור גני אירועים מתאימים למוצר המשווק כדי שתהיה התאמה בין האופי שנבנה למוצר והמיתוג שלו לבין התפאורה שבה הוא מוצג לראווה.

סיבה למסיבה

לא חסרות סיבות לערוך מסיבות. גם מי שאיננו איש עסקים יכול להחליט שבא לו לחגוג יום הולדת, שחרור מהצבא או גיוס אליו, חזרה מחוץ לארץ, קידום בעבודה או את העובדה שהיום יום רביעי השני בחודש אוגוסט. גני אירועים הינם בחירה מוצלחת עבור כל מסיבה: התשתית במקום מותאמת לערכית מסיבה – רחבת ריקודים, אפשרות לעשות רעש, מתחם שתייה וכן הלאה – והצוות כבר מבין בתחום בזה בזכות הניסיון שהוא צבר בהמוני חתונות. כאשר מארגנים מסיבה במקום שכזה חשוב לזכור לוודא שאכן אין מניעה לעשות רעש עד שעה מאוחרת. עוד נקודה שחושב לזכר: אם אתם רוצים לערוך מסיבה ספונטאנית לא בטוח שתוכלו למצוא תמיד גן אירועים פנוי כיוון שרבים מהם מוזמנים מראש לתקופה ארוכה.

יאללה מסיבה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI