דף הבית חוק ומשפט חקירות חוקר פרטי לבעלי עסקים זה ממש לא גשש בלש בפעולה
חוקר פרטי לבעלי עסקים זה ממש לא גשש בלש בפעולה
קמין סנטר 11/11/11 |  צפיות: 2938

חוקר פרטי: עוסק בנחישות, עיצוב רגישות.
נושא החקירות הפרטיות הוא אחד התחומים המסקרנים והחשובים מבין כולם. בתחילה, חוקר פרטי נגלה מידי פעם קרובות די למקרים מעניינים. שנית, לעיתים מזומנות הולך שחקירה פרטית עושה צדק יחד בן אדם שמערכת המשפט ומערכת אכיפת החוק כנראה שלא היטיבו איתו. חוץ מזה בכל אלו, נושא החקירות הפרטיות הוא דבר תוסס וחדשני מנקודת מבט טכנולוגית, קל מכיוון מרבית חוקר פרטי יעשה כל מה שרצית לדעת בשביל להדרש לתוצאות בחקירה שלו, כולל שימוש באמצעים הטכנולוגיים החכמים מבין כולם.

מדוע אמורים חוקרים פרטיים?
הזמנת חוקר פרטי באה ברוב המקרים כמענה לסוגיה אותה אינו הצליח מזמין החקירה לפתור ללא עזרה, והוא מתכוון להשיג תשובה מתאימה וכנה למצוקתו. למשל כאשר עסק מבני הזוג חושד באחר בבגידה ורוצה ליטול תשובות אמיתית. כש גורם מחפש אחר הילד שלו שיצא מהבית ונעלם רוצה לקבל תשובה כך גם כשרשויות החוק נואשו מלתור. או לחילופין שאדם שנעשה לו עוול אולם התיק נסגר מחוסר מושג לציבור הרחב חפץ למצות את אותו החקירה.בכל המקרים שצוינו עושה חוקר פרטי את אותה המרב בשביל להדרש לתוצאות. זה יחפש ויחקור כל קצה חוט, ישאל ויחזור וישאל עד שיגיע לחקר האמת. הצמדות במשימה היא שווי חיוני בעבודתו ובאופיו השייך החוקר הפרטי.

האמת מעל בכל
צריך מאד לזכור ולהבין שעצם הזמנת חקירה מחוקר פרטי איננה מבטיחה אחר קבלת התוצאות שמזמין החקירה מקווה להן. חקירה הפירוש ירידה לחקר האמת, ומידי פעם יווכח חוקר פרטי עצות מיוחדות שאינן תואמות כל וכלל את אותה ההנחות הבסיסיות שהיו בתחילת החקירה.במילים חוץ: החוקר נאמן לקליינט של המשרד וממלא נוסף מבוקשו – חקירה השייך עניין אם אירוע שלהם. אולם מעט יותר מכל נאמן החוקר הפרטי לדעת ומבחינה אתית אין הוא יכול לעשות דברי בשביל לעוות אותה.

הבנה והתחשבות:
חוקר פרטי מנוסה ומנוסה מוסר עובדות שופע, בדוק ומאומת כמה האפשר, ברם יחד שיש להן הנחישות והנאמנות לאמת חייב החוקר הפרטי להראות רגישות יתרה.ישנה לקחת בחשבון ש לעיתים חייב החוקר למסור את ה-אמת, נוסף על כך כאשר זו יתכן ותהיה לפגוע. ואז הרגישות חשובה שבעתיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI