דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים חיפוי פנים בבריקים
חיפוי פנים בבריקים
דנה מ 05/12/11 |  צפיות: 2849

חיפוי קירות הבית הופך לאחרונה ליותר ויותר פוץ, לא רק מהסיבות הפרקטיות שלו אלא גם בגלל העיצוב החדשני. ישנו חיפוי פנימי וחיפוי חיצוני וניתן להשתמש במגוון חומרים אך הפעם אבחר להתמקד דווקא בחיפוי אבן, המוכר גם בשם בריקים או לבנים מפירוק, אשר הפך לנפוץ מאוד בעולם בכלל אך בישראל בפרט.

מהו חיפוי אבן בבריקים?

קודם כל חשוב להבין, שהמונח חיפוי אבן, משמעו הוא הדבקת אבנים על הקיר הקיים. בין אם מדובר בקיר עשוי בטון או חומר אחר, מדובר על שכבת אבן בריקים נוספת אשר מודבקת בצמוד אליו. אם מדובר על החלק הפנימי שלו, קרי בתוך הבית, הוא נקרא חיפוי פנים ואם מדובר על החלק החיצוני, מדובר על חיפוי חוץ. כאשר אנו מבצעים חיפוי פנים, בדך כלל מדובר על קיר אחד או אפילו על חלק מהקיר. חיפוי מלא של כל קירות הבית בבריקים יכול להפוך את הבית לכבד מידי ולכן מומלץ לעשות זאת בקיר מרכזי בבית או באזורים בהם יש אח. בחיפוי חיצוני ניתן לכסות את הבית כולו בבריקים וכך משווים לו מראה של בית כפרי ויוצא דופן משורת הבתים הזהים בשכונה בה הוא ממוקם.

יתרונותיהם הפרקטיים של הבריקים

לחיפוי אבן בבריקים יש יתרונות משמעותי והוא בידוד. מדובר לא רק על בידוד טמפרטורה כך שהבית נשאר חמים בחורף וקריר בקיץ, אלא גם בידוד מרעשים. בסופו של דבר כולנו גרים בסביבה עירונית, או במושב גדול ואת הרעש החיצוני היינו מעדיפים להשאיר בחוץ, חיפוי אבן בלבנים מפירוקים יכול לבודד את רעש הסירנה של האמבולנס, בני הנוער שיושבים בחוץ או התנועה הסואנת על הכביש.

יתרונותיו העיצובים של חיפוי אבן

חיפוי אבן למעשה הופך קיר לבן ומשעמם לאזור שלא ניתן להוריד ממנו את העיניים. מדובר בדרך כלל באבני חימר אשר חושלו בחום גבוה, פעולה שמעניקה להם את צבעם האדמדם המיוחד כל כך. אבנים אלא הן מיוחדות במינם וכל אבן היא בעלת הבדל מזערי מחברתה כך שהקיר יוצר עניין רב. ניתן להזמין גם טקסטורות שונות של אבנים או צבעים מיוחדים ובכך להשאיר חותם של אישיותכם על עיצוב הקיר הפנימי או החיצוני אשר ישפיע כמובן על הבית כולו.

ישנם יתרונות נוספים אך קצרה היריעה מלהכיל ולכן ההמלצה היא לברר קצת יותר על עולם הבריקים כי מי יודע, אולי זה השינוי לו חיכיתם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה מ


 


מאמרים נוספים מאת דנה מ
 
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
19/03/12 | שיפוצים
אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

ערב גיבוש לעובדים
19/03/12 | תיאטרון
בכל בית עסק, חברה או ארגון נערכים מידי פעם ערבי גיבוש המיועדים לכלל העובדים, ערבי גיבוש מחלקתיים לצד ערבי גיבוש צוותיים ועוד. לעריכת ערב גיבוש לעובדים יתרונות רבים. במאמר זה אנסה לעמוד על היתרונות הרבים שעומדים לזכותם של ערבי הגיבוש לעובדים.

כסא גלגלים מהו?
19/03/12 | גיל הזהב
שירותי סיעוד נועדו לאנשים שלא מסוגלים לעמוד על רגליהם לאורך זמן או לחילופין משותקים לגמרי בגפיים. למקרים אלה נועד כסא גלגלים, על כך ועוד במאמר שלפניכם.

הגדה של פסח
15/02/12 | צרכנות
מתנה מקורית לחג הפסח - מתנה מקורית לחג הפסח. פרטים בעמוד זה

בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
סדנת צחוק יכולה להתאים מאוד גם לבתי חולים וגם לערבי גיבוש לעובדים. פרטים על הסדנאות השונות בעמוד זה.

תהליכי ניקיון בבית
15/02/12 | ריהוט
ניקוי ספות עור וניקוי שטיחים הם משימות יחסית קשות לביצוע. פרטים בעמוד זה.

בחירת מטפלת לקשישים.
15/02/12 | גיל הזהב
ישנם מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מטפלת לקשישים. קריטריונים אלה מוצגים במאמר שלפניכם.

טיפים לבחירת שמלת כלה
05/12/11 | חתונות
איך יודעים איזו שמלת כלה מתאימה לי? מאמר זה מציג מספר טיפים שכדאי לדעת לפני שבוחרים שמלה.

טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
05/12/11 | חתונות
ישנם לא מעט סוגים של טיפים לאירועים המתאימים להפקת אירועים עסקיים או אפילו לחתונה. מאמר זה מציג כמה רעיונות.

הדברה ביתית מבלי לפגוע בבעלי חיים
05/12/11 | חיות בית
ישנו מגוון רחב של סוגי הדברה אשר נעשים בשימוש בקרב מדביר זה או אחר. מאמר זה מציג מגוון רחב של הדברות ועל קצה המזלג נעמוד על ההבדלים בינהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI