דף הבית חוק ומשפט חקירות חוקר פרטי - עבור הוכחות לאמת שלכם
חוקר פרטי - עבור הוכחות לאמת שלכם
קמין סנטר 13/12/11 |  צפיות: 3771

בתחום וירטואלי ואידיאלי, יש תחומים שכלל איננו זקוקים. אם לא היו פושעים, ממש לא היה חייבים שוטרים. אם לא היו שודדים, ממש לא היה צורך מעשי במאבטחים. אם מציאות החיים בתקופת ימינו ממש לא הייתה מכילה חאפרים, גנבים, בוגדים ושקרנים, כנראה שגם לא היינו מבקשים את השרות של חוקר פרטי.

השורות המובאות לא נועדו דווקא עבור מי שנפל קורבן לנוכלות ממש גדולה, כל מי שיש לו הרגשה שרומה ונפגע מכך או מי שחושד שבן או בת הזוג אינם בהכרח נאמנים. המניע בסיסי – אפילו במידה ש זה לא קרה פעם לכם בכל זאת, אף אחד ממש לא מבטיח שזה לא יקרה לכם מתישהו בהמשך.

חוקר פרטי במדינת ישראל ובעולם המערבי מתנהל במספר תחומים מרכזיים, ובראשם מרמות בנקים וחברות פוליסת ביטוח, חוסר נאמנות במערכות נישואין ונוכלויות ותחבולות בדבר רקע עסקי וכספי.חוק החוקרים הפרטיים במדינת ישראל מחייב מועמדים הרוצים לקבל את תעודת המקצוע לצלוח לימודים ארוכים, בסיומם ממתין להם זמן סטאז' במשרד חקירות. רק אל תמהרו לפעול יחד עם חוקר פרטי שמתחמק מלהציג לכם תעודת תפקיד שנמצאת בתוקף.

החשש הרחב של בני אדם הרוצים לפנות לחוקר פרטי הוא גם חלק עיקרי באופי הפעילות של המשרד – החשאיות. צריך לציין: במידע אשר הנכם מציגים בפני חוקר פרטי, הוא לא רשאי לבצע שום שימוש, אפילו במקרה ש לבסוף לקחתם החלטה לא לפעול ביחד איתו. במידה ש עשה ככה, הסתכן החוקר בשלילת הרישיון שלו לכל הזמן ויתכן שאף תקופת המאסר רב בפועל. על ידי זה שאל חשש, הסוד שלכם מוצפן איתו.

בשונה לחלוטין למצב לפני 30 או ארבעים שנים, כיום מסתייעים חוקרים פרטיים בסוג ציוד אלקטרוני שהינו בעצם ציוד ריגול חדשני העוזר לאנשים אלו בפועלם. סוג ציוד הקלטות נסתרות, מצלמות סמויות, רכוש מעקב וכדומה. חובה לרכוש אישורים משפטיים לצורך באמצעים כמו אלו במהלך חקירה. אם לא, האשמה יכולה ליפול אף על ראשכם.אולם אל נא תצאו מנקודת הנחה שהחיים של חוקר פרטי קלים יותר בזכות הציוד. הן הרמאים הופכים מתקדמים הרבה יותר ומשתמשים בטכנולוגיה לטובתם.
תהליך הנקרא ההתחברות מתחיל תמיד בפגישה לא מחייבת כמעט ללא הוצאה כספית. אתם מסבירים על המניע שביגללה באתם, החוקר מסביר דרך אופן הביצוע של המשרד, קובעים עלות לפעילות ונקבעים זמני ביצוע יחסיים.אז אל תשמרו מקום להטיל ספק. חוקר פרטי – הטכניקה הטובה לגילוי האמת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI