דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר צילום צנרת לשיפור הליך בדיקת הצינורות
צילום צנרת לשיפור הליך בדיקת הצינורות
מיכל ז 18/12/11 |  צפיות: 2054

בכל בית יש צנרת- מערכת צינורות שמחברת את הבית למקורות מים ומעבירה מים משומשים ומלוכלכים אל המקום המיועד להם. הצינורות עשויים מברזל ובמשך הזמן הם יכולים לסבול מליקויים שונים, כמו חלודה או סדקים, שגורמים לנזילות. על כן, צריך להזמין קבלני ביוב מעת לעת כדי לבדוק אם יש דבר לא כשורה עם הצנרת.

קבלני ביוב יכולים לפתור כל בעיה הקשורה לצנרת, אך כדי לדעת איך לטפל בבעיה עליהם לזהות את הגורם לבעיה. בעזרת צילום צנרת הקבלנים יכולים לראות את הצנרת במלואה ובצורה ברורה בלי שיצטרכו להרוס רצפות וקירות. צילום צנרת מאפשר לקבלני הביוב לזהות תקלות ופגמים שונים בפשטות ומהירות והוא מקל עליהם ועל בני הבית שרוצים לסיים מהר את העניין.

עם צילום צנרת אפשר להבחין בנזילה מאחד הצינורות. גילוי נזילות אפשרי גם על ידי סריקה של הבית בעין. אם הקירות לחים ומתקלפים, אם יש על הקירות פטריות, גבשושיות או עובש, סימן שהם היו חשופים להרבה מים. לעתים הסימנים האלו מגיעים בגלל רטיבות של גשם או הצפה שאינה קשורה לצנרת, אבל כל עוד לא חורף, קבלני ביוב ישערו כי מדובר בנזילה מצינור.

גילוי נזילות תוך סריקת הבית בעין בלתי מזוינת היא כמובן לא אבחון מקצועי. את הסריקה הזריזה הזו עושים קבלני ביוב רק כדי לשער מול מה הם יעמדו אך למעשה צילום צנרת הוא היחיד שיכול לספק תשובות ברורות וחד-משמעיות.

צילום צנרת מתבצע עם מצלמה שמציגה צבעים על המסך שלה. גילוי נזילות עם המצלמה אפשרי משום שכל צבע שהמצלמה מציגה מציין טמפרטורה אחרת. שינויים בצבעים (טמפרטורות) באזורים מסוימים במערכת הצינורות מעידים על נזילה. הצילום מראה איפה הנזילה ולאן המים זורמים.

לא לכל קבלן יש את המצלמה. אם רוצים אבחון נקי, שקט ומהיר צריך קבלני ביוב שיש להם את המצלמה. המצלמה תיתן אבחון ברור וקל ואחריו יהיה אפשר מהר מאוד להתחיל בעבודות התיקון. לפני שעושים עבודות כלשהן, כדאי להכין חוזה ולפרט בו את כל העבודות שתתבצענה ואת המחיר שנקבע מראש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI