דף הבית אימון אישי אימון אישי כישלונות. כיצד לקבל את עצמך למרות כל הכישלונות שעשית ושאתה עדיין נכשל ?
כישלונות. כיצד לקבל את עצמך למרות כל הכישלונות שעשית ושאתה עדיין נכשל ?
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 03/10/08 |  צפיות: 2369
כישלונות. כיצד לקבל את עצמך למרות כל הכישלונות שעשית ושאתה עדיין נכשל ?

כפי שכבר התבאר מי שרוצה להצליח בכל תחום צריך בשלב הראשון לקבל את עצמו כפי שהוא. לקבל את עצמך כפי שאתה פירושו לקבל ולאהוב את עצמך בדיוק במצב הנוכחי כפי שאתה. כולל כל הכישלונות ה"נוראיים" שהיו לך בעבר וכולל גם אלו שקורים לך בהווה. ז"א גם אם ממש ברגע הזה אתה בעיצומה של טעות, גם עכשיו עליך לקבל את עצמך כפי שאתה בדיוק ללא שינוי ולאהוב את עצמך כפי שאתה כרגע.


כאשר האדם מקבל את עצמו כפי שהוא, זה מאפשר לו להתחיל התחלה חדשה בלי המשא הכבד של העבר. זה מייצר אצל האדם אנרגיות חיוביות. זה מאפשר לאדם להיות שמח ולפעול מתוך ישוב הדעת ועוד. וכל הדברים האלו כמובן הם קריטיים ביותר כדי להצליח לעשות כל דבר. וכפי שכבר התבאר בהרחבה כאן, כי האהבה העצמית והקבלה העצמית הן קריטיות ביותר כדי להתקדם לכל תחום.


ונשאלת השאלה: כיצד בעצם אני יכול לקבל את עצמי למרות כל הטעויות שעשיתי ? כיצד אני יכול להאמין שגם אני יכול, למרות כל הדברים שאני זוכר שנכשלתי בהם ? כיצד בעצם מבקשים ממני לקבל את עצמי למרות כל החסרונות שבי ? והתשובה לנושא הזה היא פשוטה. אתה מושלם כפי שאתה ובסוף המאמר גם אתה תשתכנע בכך.


מהי בעצם טעות ? מהו בעצם כישלון ? טעות וכישלון הם מצבים שבהם האדם יכול לבחור בחירה טובה אך הוא בטעות נכשל ובוחר בחירה פחות טובה שיוצרת כמובן כישלון יחסי, ביחס למה היה קורה אילו הוא בחר את הבחירה הטובה יותר. לדוגמא, האדם לא למד למבחן ונכשל במבחן. מה בעצם קרה כאן ? האדם לא עמד בציפיות של עצמו (ולמען הדיוק של סביבתו). הוא בעצם רצה "להצליח" במשהו, אך הוא עשה טעות כלשהי ונכשל.


נסה להיזכר בכל הכישלונות שקרו לך מאז ומעולם, נסה לחשוב גם על הטעויות שאתה חושב שאתה עושה כרגע בחייך, ותראה כי כל הכישלונות הם בעצם מצבים שבהם אתה מתמודד בסיטואציה כלשהי בצורה שונה ממה שאתה *חושב* שאתה יכול להתמודד.


נתבונן בעניין הבא. נניח לדוגמא שמישהו לא לומד למבחן וטועה בו. האם מקרה כזה נתפס ככישלון ? תשובה: כן. נניח שמישהו לומד למבחן, ויודע את חומר המבחן מצוין, אך בדיוק באותו היום של הבחינה האדם היה חולה עם כאבי ראש וכולי ולא הצליח בבחינה. האם הוא ירגיש ככישלון ? תשובה: לא. ולמה בעצם הוא לא מרגיש ככישלון, הרי בשני המקרים הוא לא הצליח בבחינה ?!


אלא שבמקרה הראשון הוא חושב שהוא היה יכול ללמוד, והוא לא למד, וממילא הכישלון שלו בבחינה היה תלוי *בו*. וממילא האדם מאשים את עצמו בכישלון. כי הוא *עצמו* נכשל. אך במקרה השני, האדם לא מרגיש כישלון, כי חוסר ההצלחה בבחינה *לא היתה בידיים שלו*, והוא מהצד שלו לא השפיע בשום צורה על חוסר ההצלחה בבחינה. ולכן האדם לא חושב שהוא נכשל בבחינה, מאחר שבאמת חוסר ההצלחה בבחינה לא נבע ממנו.


נמצא אם כן, כי כאשר האדם תולה את חוסר ההצלחה שהיתה לו בעבר בו בעצמו, אז הוא ממילא מאשים את עצמו. כי הוא חושב שבעבר הוא היה יכול להצליח יותר, ושלמרות זאת הוא במו מעשיו גרם לעצמו לכישלון. אך כאשר האדם מבין כי בעבר הוא עשה את המיטב שהוא היה יכול, דהיינו הוא מהצד שלו היה בסדר גמור, ורק נסיבות שאינן בשליטתו גרמו לו להיכשל, ממילא הכישלון אינו מעלה ואינו מוריד כחוט השערה. כי הכישלון לא היה תלוי בך וכי אתה עשית את המיטב שיכולת.


וכאן מגיעה ההפתעה, והיא כי באמת כל אדם בכל רגע ורגע עושה אך ורק את המיטב שהוא יכול ואינו נכשל לעולם באופן יחסי ליכולות האמתיות שלו באותו הרגע. ז"א כל אדם בכל זמן נתון לעולם אינו עושה שום טעות אמיתית ביחס לאותו הרגע שבו הוא ביצע את הפעולה. נניח לדוגמא שבן אדם מחמת חוסר ברירה *אמיתית* עושה משהו שנחשב לטעות. האם הוא יאשים את עצמו על כך ?


על כך אמר שלמה המלך "לא יָבוּזוּ לַגַּנָּב כִּי יִגְנוֹב, לְמַלֵּא נַפְשׁוֹ כִּי יִרְעָב". דהיינו שגם אם האדם הגיע למצב שבו הוא גנב מזון כדי לאכול מחמת הרעב שלו, לא יבוזו לו. ז"א ההכרח לא יגונה. דהיינו אם באמת פעלת ביחס ליכולות האמיתיות שלך, הרי שאסור לך להאשים את עצמך !


אך מי שיתבונן בעניין יראה, כי כל אדם לעולם פועל אך ורק לפי היכולות *האמיתיות* שלו. לא היכולות שהוא "חושב" שיש לו ושעל פיהן הוא שופט את עצמו, אלא על פי היכולות ש*באמת* יש לו. וכאשר אנחנו מדברים על יכולות, הכוונה היא בעיקר ליכולות הפנימיות הנפשיות של האדם באותו הרגע שבו הוא נכשל / הצליח.


נניח לדוגמא שכעסת על מישהו. למה בעצם כעסת עליו ? האם הכעס עזר לך ? אתה הרי יודע שזה לא הגיוני לכעוס. אז למה בעצם כעסת ? תשובה: כי באותו הרגע שכעסת, אלו היו היכולות הנפשיות שלך להתמודד עם המצב באותו הרגע. זה עדיין לא אומר שזה טוב לכעוס, זה עדיין לא אומר שכדאי לך לכעוס גם כרגע, זה רק אומר שאל תאשים את עצמך על זה שכעסת, כי באותו הרגע לא יכולת לעשות אחרת בעיקר מבחינה רגשית.


כי אילו באמת יכולת לעשות אחרת, אז מדוע עשית את מה שעשית ? ואם זה היה רק בגלל ש... אז זאת בעצמה הסיבה ללמה לא יכולת לעשות אחרת. כי אילו *באמת* יכולת לעשות אחרת, מדוע בחרת לעשות כפי שעשית ?


חשוב להבהיר שאין בכך מתן לגיטימציה לטעויות אמיתיות שאתה עושה כרגע ביחס ליכולות האמתיות שיש לך כרגע, היינו החלק של מה שאתה "כן" יכול לעשות כרגע, אלא יש בכך אך ורק שלילה של רגשות האשמה על דברים שקרו *בעבר* (כולל מה שקרה ממש לפני שניה).


נניח לדוגמא שלא יכולת לאכול ארוחת בוקר בבוקר ומחמת חוסר ברירה אכלת את ארוחת הבוקר רק בצהריים. האם *תאשים* את עצמך על כך שלא אכלת ארוחת בוקר ? תשובה: לא, כי זה לא היה בשליטתך. אבל האם זה אומר שמעכשיו תפסיק לאכול ארוחת בוקר בבוקר ? תשובה: ברור שלא. ז"א אם אני יכול לאכול ארוחת בוקר בזמן ולא להיות רעב אני אעשה את זה. אך *אם כבר* לא אכלתי מחמת *חוסר ברירה*, הרי שלא אאשים את עצמי על כך.


והרעיון הוא שבאמת כל הטעויות שעשית עד הרגע הזה, וגם אלו שקורות לך ממש כרגע, הן טעויות של *חוסר ברירה*. גם אם *לא* למדת למבחן ובגלל זה נכשלת, עליך להבין כי בעבר שלך *לא* יכולת ללמוד למבחן. למה לא יכולת ? בדיוק מאותן הסיבות שבגללן לא למדת. נניח לדוגמא שסתם לא היה לך חשק ללמוד למבחן וש"רק" בגלל זה לא למדת. אינך *אשם* בכך, כי מבחינתך *לא יכולת* לפעול בניגוד לחשק שלך. כי אילו יכולת, אז מדוע בעצם לא עשית אחרת ?!


ז"א אתה וכל אדם באשר הוא תמיד עושים ובוחרים את האלטרנטיבה הטובה ביותר שהם יכולים לבחור בה באותו הרגע. אך כל הבחירות כולן של כל בני האדם, הן לעולם הבחירות הטובות ביותר שהם יכולים לבחור ביחס לסך כל היכולות שלהם (בעיקר הרגשיות) באותו הרגע. לא משנה מה הטעות *שעשית*, הרי שאינך אשם בכך, מעולם לא נכשלת, ומעולם לא טעית באופן יחסי לאלטרנטיבות (בעיקר הרגשיות) שהיו לך באותו הרגע.


כישלון הוא רצף של טעויות או טעות מאוד גדולה. הסיבה ש*נדמה* לך ש"טעית", היא רק בגלל שאתה שופט את עצמך לפי מה ש*נדמה* לך שיכולת לעשות אחרת באותו הרגע. אך באמת *לא* יכולת לעשות אחרת באותו הרגע. כי אילו באמת יכולת לעשות אחרת באותו הרגע (גם מבחינה רגשית), אז מדוע בעצם בחרת לעשות כפי שעשית ?! מסקנה: כל מה שקרה לך בעבר וכל מה שעשית בעבר, אלו דברים שבאופן יחסי לאותו הרגע לא היתה לך ברירה אחרת טובה יותר מאשר לעשות אותם.


אתה מהצד שלך (כמו כל אדם אחר), תמיד בוחר את האלטרנטיבה הטובה ביותר שאתה יכול לבחור בה באותו הרגע. נניח שמישהו הכעיס אותך ורבת איתו. יכולת הרי לריב איתו יותר. אז למה בעצם לא רבת איתו יותר ? תשובה: כי יכולת לבחור באותו הרגע לא לריב איתו יותר, ובגלל שבאותו הרגע אכן רצית לא לריב איתו יותר.


אבל מצד שני, ביחס לאותו הרגע *לא יכולת* לבחור לעשות אחרת ולא לריב איתו *בכלל*, כי ביחס למצב הרגשי שלך באותו הרגע לא יכולת לעשות אחרת. כי אילו יכולת למה באמת לא עשית אחרת ? וכל תשובה שלא תהיה ללמה לא עשית את הדבר הנכון (גם חוסר מצב רוח), היא בעצם הסיבה ללמה לא יכולת לעשות אחרת.


אך כנ"ל חשוב מאוד לזכור. אם מישהו דחף אותך לאש שלא באשמתך, זה עדיין לא אומר שאתה חייב להישאר שם. זאת אומרת, שזה שאסור לך ואינך צריך להאשים את עצמך על העבר, זה עדיין לא אומר שאתה צריך לעשות טעויות גם כרגע בחלק שאותו אתה "כן" יכול לעשות כרגע.


וגם ביחס לרגע הזה ממש, אינך צריך להאשים את עצמך על שום דבר. ז"א אם אתה *באמת* לא מרגיש שאתה מסוגל לעשות כרגע אחרת, הרי שאסור לך להאשים את עצמך, כי מה לעשות שאינך מסוגל כרגע רגשית לעשות אחרת. אלא מה ? עליך לבדוק תמיד מה אני כן יכול לעשות אפילו את הדבר הקטן ביותר בשביל עצמך !


ביצוע של פעולה לא חיובית כמוה כהמצאות בתוך אש (אש ששורפת בעיקר את הנשמה מבפנים). אינך צריך להאשים את עצמך על כך שגם כרגע אינך מסוגל לצאת מהאש. אבל בהחלט זה לא אומר *שכדאי* לך להישאר בתוך האש. למרות שאינך מאשים את עצמך על כך שדחפו אותך בעבר לאש / או על כך שאינך מסוגל לצאת מהאש תוך שניה, עדיין אתה בגלל שאתה אוהב את עצמך ובשביל עצמך *בלבד*, עדיין אתה רוצה לא להישאר בתוך האש.


לסיכום: כל מה ש*נדמה* לאדם שהוא נכשל בעבר וגם כל מה שנדמה לאדם שהוא נכשל ועושה טעויות גם כרגע, זהו רק דמיון. כי באמת מי שמתבונן בשכל מבין שבאמת אינך יכול לעשות אחרת. אתה תמיד עושה את הדבר הטוב ביותר שאתה מסוגל באמת לעשות באותו הרגע. מה לעשות שלא היה לך חשק לעשות בעבר אחרת ? מה לעשות שאינך מסוגל כרגע רגשית לעשות אחרת ? בכל מקרה אסור לך להאשים את עצמך, אלא עליך להבין שאתה מהצד שלך בסדר גמור ומושלם לחלוטין.


הדבר היחיד שנשאר הוא הרגע הזה, מה אתה בעצם עושה ברגע הזה בחלק שאותו אתה "כן" יכול לשנות. אינך צריך לשפוט את עצמך או להאשים את עצמך גם לא על הטעויות שאתה עושה כרגע שאינן בשליטתך. הדבר היחיד והחשוב ביותר שבשליטתך, הוא האם תאשים את עצמך ? האם תקבל את עצמך ? האם תשתמש בשכל שלך ותבין שבאמת אין לך שום סיבה להאשים את עצמך ? האם תמשיך לרצות לצאת מהאש ? האם תקבל את עצמך כפי שאתה אך תתמקד רק במה שאתה "כן" מסוגל לעשות בשביל עצמך ? בהצלחה.


לקריאה נוספת: קבלה עצמית. אם אני אקבל את עצמי למה בעצם שאני אשתפר ?


קרא עוד על החלטות , דמיון , מבחנים , כישלון , קבלה עצמית , הווה , יעוץ , רע , שליטה , יכולת , פעולות קטנות , שכל ודעת , אהבה עצמית , אימון אישי קאוצינג , כן יכול לעשות , טעויות , אמת , רצון , כעס , התמודדות , אנרגיות נפשיות , מצב רוח , מחלוקות מריבות , עבר , בחירה חופשית , רגשות תחושות ועוד ...


מאת להצליח בכח המחשבה www.EIP.co.il



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI