דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים האמת מאחורי ימי גיבוש לעובדים
האמת מאחורי ימי גיבוש לעובדים
סוזן בר 05/01/12 |  צפיות: 2518

האמת מאחורי ימי גיבוש לעובדים

"בשביל מה צריך מפיק אירועים על מנת לתכנן יום גיבוש לעובדים? " שאל אותי סמנכ"ל הכספים שבאתי אליו עם תוכנית ברורה, ליום הזה שכל העובדים בחברה מחכים לו.
"לפי מה שאני מכיר, ימי גיבוש לחברות מאוד קלים לתכנון לא ? "

באותו רגע הבנתי שיש עדיין עוד הרבה אנשים בתפקידי מפתח בארגון שאינם מבינים את החשיבה שמאחורי ימי גיבוש לעובדים ומאמינים שכל מה שעובד צריך על מנת להיות מרוצה,

 זה פשוט לא לעבוד.  
יום גיבוש לחברות הינו אירוע מהותי, שלא לומר חיוני, בכל חברה או ארגון
 שהרי לא מדובר רק ביום של כיף ויציאה מהשגרה, אם מתכננים יום גיבוש נכון, מדובר בחוויה מעצימה לכל הדעות.

חשבתם פעם על כך שיש אנשים שמבלים יחד שמונה שעות ויותר, רק מהסיבה הפשוטה שהם עובדים יחד ? האם אנשים אלה היו בוחרים להיות חברים גם אם לא היו חולקים מקום עבודה, אין לדעת. אבל הם יחד שעות רבות ואין ספק שכאשר יש לך חוויות אישיות יותר עם האדם בשולחן ליד, אתה מרגיש נוח יותר לעבוד איתו ולסייע לו ומי שמרוויח באופן ישיר, זה תמיד העסק.

תאמינו או לא, מפיק אירועים המתכנן יום גיבוש לעובדים חובש הרבה כובעים. הוא אסטרטג, פסיכולוג, קצת רואה עתידות, טיפה מנהל חשבונות ובעיקר אומן.

אם אתם מבקשים לתכנן יום גיבוש לעובדים, הנה כמה סיבות למה הכי חשוב לעשות את זה עם איש מקצוע.

·         בראש ובראשונה חשוב להבין שגם אם אתם מנהלי משאבי אנוש הטובים ביותר שיש, יש לכם כל כך הרבה על הראש, כך שסביר להניח שאין לכם זמן להכיר ולבדוק כל מה שיש לשוק להציע בכל הנוגע למי גיבוש לעובדים. מפיק אירועים שחי את התחום יידע לתת לכם את הנתונים המדויקים, לומר לכם מה אפשרי ועל מה מומלץ לוותר ולהציע אלטרנטיבות שלא יאכזבו, אבל עדיין יעמדו במבחן המציאות.

·         לא פחות חשוב, מפיק אירועים המתמחה בימי גיבוש לחברות, יידע איך לתכנן פעילות שתהיה אטרקטיבית לשוש מהנהלת חשבונות ולברק מהתמיכה הטכנית. הקושי הגדול ביותר בתכנון ימי גיבוש לחברות, הוא להצליח לארגן יום שישמור את כולם בתוך הקצב ויספק תעסוקה וחוויות לכולם. מפיק אירועים מקצועי, יידע לקחת את הנתונים אודות עובדי החברה ולתכנן עבורכם יום גיבוש שיענה על הצרכים של כולם.

·         בכלל כשבוחרים מפיק אירועים ליום גיבוש לחברות הדבר הכי חשוב זו הכימיה. היכולת של מפיק האירועים להבין את הלך הרוח של החברה, לזהות את החזון ולספק פתרונות בהתאם זה מה שיהפוך את יום הגיבוש שלכם למה שהוא.

·         מפיק אירועים יידע לשלב בין כל חלקי הפאזל, עד לשלם אחד. הוא יידע מתי עוצרים לאכול, לאיפה צריכה להגיע ההסעה, מתי צריך לנוח ומתי הזמן להסתער קדימה, כך שהקצב של היום יהיה הכי אפקטיבי.

·         יצירתיות, יצירתיות ועוד פעם יצירתיות. על מנת שיום גיבוש לעובדים יהיה משהו שימשיכו לדבר עליו גם אחר כך, חייב להיות בו רגע אותו כולם יזכרו. זה יכול להיות המקום, הפעילות, השי בסוף היום. משהו שיכול להיות קטן אבל גדול. מפיק אירועים טוב, יידע לתת לכם את הטאץ המדויק.

·         מעבר להנאה וכיף. יום גיבוש נועד גם על מנת להעביר לעובדים מסר. אנחנו חברה שרואה את עובדיה, חברה שמאמינה בשיתוף פעולה, בצמיחה הדדית ודלתנו תמיד פתוחה. מפיק אירועים טוב, יידע לקחת את אותם מסרים ולהעביר אותם בצורה של הנאה ופעילות, כך שהעובדים יקבלו לא רק יום גיבוש וכיף אלא גם תחושה חזקה של שייכות.

 

כותבת המאמר:

סוזן בר , חוויה של אירוע
מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי.

הפקת אירועים עסקיים ופרטיים בניחוח אחר.

ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.

לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע !

www.suzanbar.co.il

[email protected]

050-8815115  - לשיחת ייעוץ לא מחייבת

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סוזן בר


 


מאמרים נוספים מאת סוזן בר
 
אירוע משפחות לעובדים
מקומות עבודה ובעלי עסק רבים מקיימים אחת לשנה אירוע משפחות לעובדים- אירוע אשר כל כולו מתוכנן עבור העובדים ובני משפחותיהם. מנהלים רבים מבינים את חשיבותם של אירועים אלה וכמה הם תורמים להצלחתו של העסק כי הרי ידוע שעובד מרוצה הינו עובד יעיל יותר. מה המטרה העומדת מאחורי האירועים וכיצד הכי נכון לעשותם?

יום כיף לעובדים במקומות מיוחדים
יום כיף לעובדים במקומות מיוחדים יום כיף לעובדים הינו דבר חשוב לכל חברה. מדי שנה מקיימים בעלי עסקים ימי כיף לעובדיהם ובכל שנה הם מנסים להפוך את היום לחווייתי, מקורי והכי מיוחד עבורם. במאמר זה נציע לכם המארגנים מספר מקומות מיוחדים לקיים בהם ימי כיף שיהוו יום בלתי נשכח לכל העובדים. מקומות מיוחדים לימי כיף לעובדים להלן רשימה חלקית של מקומות מיוחדים בהם ניתן לערוך יום כיף לעובדים.

יום כיף לעובדים - כיצד בונים תקציב?
חברות ומפעלים רבים מקיימים ימי כיף לעובדים פעם או פעמיים בשנה. ימים אלו דורשים תיכנון רב, חשיבה על פרטים רבים וכמובן יכולת להסתדר עם תקציב מוגדר. כיצד בונים תקציב לימים מיוחדים אלו והאם ההשקעה משתלמת לחברות והארגונים? כיצד בונים תקציב לימי כיף לעובדים?

הפקת אירוע חברה עם בני זוג
כאשר פשטה השמועה שלאירוע החברה הבא, נבוא עם בני זוג , אפשר היה לחוש את ההתרגשות בקרב העובדים. עד עכשיו כל אירועי החברה היו לעובדי החברה בלבד, והנה, פתאום מציעים משהו שונה, לא שגרתי ובהחלט מעניין אין ספק שלאירוע הזה חיכינו כולנו ולמה בעצם ? הפקת אירוע חברה עם בני זוג מאפשר לבן הזוג להכיר קצת יותר טוב את עולמו התעסוקתי של העובד, אחרי הכול, אנו מבלים בעבודה חלק ניכר משעות היום, חווים אירועים קטנים וגדולים שבין הזוג אינו שותף להם. אירוע חברה עם בני זוג, מאפשר הצצה חד פעמית לאנשים, לסיפורים ולמקומות שהם חלק מאיתנו.

איך מתכננים יום כיף לעובדים
בכל שנה אני מתלבטת איך אני אפנק את העובדים שלי. כמנהלת משאבי אנוש, המחויבת הן לחובותיהם והן לזכויותיהם של העובדים, חשוב לי מדי שנה להעניק להם יום כיף. אבל יום כיף לעובדים יכול להיות הרבה דברים. היום, ארגון יום כיף לעובדים יכול להיות מסובך וקשה וללא עזרה מתאימה אפשר גם לאבד את הצפון.

הפקת אירוע משפחות לעובדים
מסיבת חנוכה, טיולי משפחות, נופשונים בארץ. יום כיף בפארק מים, כל אלו הן רק דוגמאות לאירועי משפחות לעובדי חברה. הפקת אירוע משפחות לעובדי החברה, כמו אלו המוזכרים לעיל, הן דרך מצוינת לחיזוק הקשר עם בני משפחת העובד, בחסות המפעל או במשרדי החברה וכמובן,חיזוק הזיקה והקשר של העובדים ובני משפחותיהם עם המקום בו הם עובדים.

איך מפיקים אירוע רב משתתפים
אירועים לא מתקיימים ללא סיבה. מאחורי כל אירוע, מסתתרת הסיבה לקיומו: שמחה, השקה, פרסום, הבעת תודה, יום הולדת וכד'. אירוע רב משתתפים הוא אירוע בו מגיעים אורחים רבים, לפחות 200 אנשים, והוא נחשב אירוע רציני. הפקת אירוע רב משתתפים דורש ארגון טוב, לוגיסטיקה מעולה, והרבה הרבה אורך רוח...

טיול עובדים מה כדאי לדעת
הרוח על הפנים, השמש מלטפת, המשקאות הקרים מצננים את הגרון, האווירה טובה. טיול חברה נתפס פעמים רבות כטיול סתמי ומשעמם אבל בעצם, טיול חברה יכול להיות חוויה מרתקת, מחברת ומגבשת בין העובדים , חוויה ייחודית. חשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון.

הפקת אירוע משפחות
מסיבת חנוכה, טיולי משפחות, נופשונים בארץ, נשף פורים. כל אלו הן רק דוגמאות לאירועי משפחות לעובדי חברה. הפקת אירוע משפחות לעובדי החברה, כמו אלו המוזכרים לעיל, הן דרך מצוינת לחיזוק הקשר עם המשפחה בחסות המפעל או במשרדי החברה, וכמובן, חיזוק הזיקה והקשר של העובדים ובני משפחותיהם עם המקום בו הם עובדים

הפקת אירוע רב משתתפים
אירועים לא מתקיימים ללא סיבה. מאחורי כל אירוע, מסתתרת הסיבה לקיומו: שמחה, השקה, פרסום, הבעת תודה, יום הולדת וכד'. אירוע רב משתתפים הוא אירוע בו מגיעים אורחים רבים, לפחות 200 אנשים, והוא נחשב אירוע רציני. הפקת אירוע רב משתתפים דורש ארגון טוב, לוגיסטיקה מעולה, והרבה הרבה אורך רוח...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI