דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים יום גיבוש לחברות, המחווה הקטנה שתעשה את השינוי
יום גיבוש לחברות, המחווה הקטנה שתעשה את השינוי
סוזן בר 05/01/12 |  צפיות: 2308

 

                 יום גיבוש לחברות, המחווה הקטנה שתעשה את השינוי

"אלוהים נמצא פרטים הקטנים" המשפט הזה נכון לכל כך הרבה סיטואציות בחיים וכשזה נוגע להפקת אירועים עסקיים הוא יכול לעשות את ההבדל בין יום גיבוש לעובדים ו/או יום כיף לחברות שזוכרים אותו, לבין עוד אירוע שהיה ונגמר.

הרבה אנשים חושבים שהפקת אירועים עסקיים טמונה ביכולת לחשוב בגדול, בענק. הקסם של מפיק אירועים טוב, הוא דווקא ביכולת לרדת לפרטים ולראות כל אחד ואחת מהעובדים, באופן אינדיווידואלי. מחווה של רצון טוב יכולה להפיח רוח חיים בעובד ולשדרג כל יום גיבוש לחברות, אל תוותרו על כך.

רוצים להעניק לעובדים תשומת לב אמיתית ביום גיבוש לחברות ? אל תוותרו על המחוות הקטנות וכך תעשו זאת !

ראשית, לפני שאתם בוחרים את המחווה, הבינו מי הקהל שלכם. כמה מהעובדים הן נשים, כמה גברים. מהו טווח הגילאים של באי יום הגיבוש. אם לקחתם מפיק אירועים לתכנון יום גיבוש לעובדים, חשוב מאוד לתת לו כמה שיותר אינפורמציה אודות הקהל, כך שהוא יוכל להתאים את החשיבה ותכנון האירוע לאופי העובדים באופן אישי. אם מדובר ביום גיבוש לחברות, הכולל את בני המשפחה, חשוב להבהיר זאת למפיק האירועים, כך שיוכל לתכנן את הפתעותיו הקטנות בהתאם.

חשוב מאוד להתאים את המחווה או ההפתעה שתעניקו לעובדים לאופי הפעילות. אם מדובר בפעילות בחוץ או בפנים, במקום סוער או במקום שקט. התפאורה של האירוע חשובה מאוד ביום גיבוש לעובדים וכל משהו קטן ולא שגרתי שתעשו, חייב להתאים עצמו בטבעיות למקום, כך שלא ירגיש מוזר.

הפקת אירוע טוב מתחילה ונגמרת במילה אחת, סגנון. מפיק אירועים טוב, יידע כיצד להציע לכם מחווה בעלת טעם טוב, במידה ובסגנון שמתאים לחברה שלכם. אל תפחדו ללכת עם הרעיונות של מפיק האירועים ובחלק מהמקרים אף לתת לו להשתולל, יציאה מהשגרה ומקוריות, זה מה שהעובדים שלכם מחפשים ביום הגיבוש הבא.

לא פחות חשוב. ניתן לתת לעובדים שי או ליצור מחווה בעשרה שקלים וניתן גם במאתיים. לפני שאתם באים למפיק אירועים המתמחה באירועים עסקיים, נסו לתחום את מסגרת התקציב שיש לכם לשי המתקתק הזה.

הנה כמה עצות למחוות מקוריות שיהפכו יום גיבוש לחברות לשיחת המסדרון הבאה

·         באם מדובר ביום גיבוש הכולל את שעות הערב ומיועד לעובדים ובני זוגם- תוכלו לתכנן בסוף היום אירוע קטן המקפיד על קוד לבוש מחויט. בשוק הישראלי ובאקלים החם של ימינו, לעובדים רבים כמעט ואין הזדמנות לענוד עניבה או שמלת ערב. תארו לעצמכם איזה אפקט יהיה לזר נשף קטן שיוענק לכל עובדת על ידי בן זוגה. באהבה מהחברה.

·         מזכרת מצולמת היא תמיד עדות מדהימה בכל יום גיבוש לחברות. הטריק הוא לתפוס את העובדים דווקא שהם הכי פחות מצפים לזה. שימו צלם נסתר שיתעד את העובדים דווקא ברגע הנפילה מהמפל או בכל סיטואציה מעניינת אחרת. את התמונות האלה ירצו העובדים להראות לכל העולם וגם לתלות במשרד.

מחווה או שי ביום גיבוש לחברות לא חייבים להיות גדולים, מפוצצים או יקרים. חשיבה מקורית של מפיק האירוע שלכם יכולה להוביל למחווה מדליקה שהעובדים יזכרו ואתם את שלכם כבר עשיתם.

כותבת המאמר:

סוזן בר , חוויה של אירוע
מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי.

הפקת אירועים עסקיים ופרטיים בניחוח אחר.

ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.

לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע !

www.suzanbar.co.il

[email protected]

 050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סוזן בר


 


מאמרים נוספים מאת סוזן בר
 
אירוע משפחות לעובדים
מקומות עבודה ובעלי עסק רבים מקיימים אחת לשנה אירוע משפחות לעובדים- אירוע אשר כל כולו מתוכנן עבור העובדים ובני משפחותיהם. מנהלים רבים מבינים את חשיבותם של אירועים אלה וכמה הם תורמים להצלחתו של העסק כי הרי ידוע שעובד מרוצה הינו עובד יעיל יותר. מה המטרה העומדת מאחורי האירועים וכיצד הכי נכון לעשותם?

יום כיף לעובדים במקומות מיוחדים
יום כיף לעובדים במקומות מיוחדים יום כיף לעובדים הינו דבר חשוב לכל חברה. מדי שנה מקיימים בעלי עסקים ימי כיף לעובדיהם ובכל שנה הם מנסים להפוך את היום לחווייתי, מקורי והכי מיוחד עבורם. במאמר זה נציע לכם המארגנים מספר מקומות מיוחדים לקיים בהם ימי כיף שיהוו יום בלתי נשכח לכל העובדים. מקומות מיוחדים לימי כיף לעובדים להלן רשימה חלקית של מקומות מיוחדים בהם ניתן לערוך יום כיף לעובדים.

יום כיף לעובדים - כיצד בונים תקציב?
חברות ומפעלים רבים מקיימים ימי כיף לעובדים פעם או פעמיים בשנה. ימים אלו דורשים תיכנון רב, חשיבה על פרטים רבים וכמובן יכולת להסתדר עם תקציב מוגדר. כיצד בונים תקציב לימים מיוחדים אלו והאם ההשקעה משתלמת לחברות והארגונים? כיצד בונים תקציב לימי כיף לעובדים?

הפקת אירוע חברה עם בני זוג
כאשר פשטה השמועה שלאירוע החברה הבא, נבוא עם בני זוג , אפשר היה לחוש את ההתרגשות בקרב העובדים. עד עכשיו כל אירועי החברה היו לעובדי החברה בלבד, והנה, פתאום מציעים משהו שונה, לא שגרתי ובהחלט מעניין אין ספק שלאירוע הזה חיכינו כולנו ולמה בעצם ? הפקת אירוע חברה עם בני זוג מאפשר לבן הזוג להכיר קצת יותר טוב את עולמו התעסוקתי של העובד, אחרי הכול, אנו מבלים בעבודה חלק ניכר משעות היום, חווים אירועים קטנים וגדולים שבין הזוג אינו שותף להם. אירוע חברה עם בני זוג, מאפשר הצצה חד פעמית לאנשים, לסיפורים ולמקומות שהם חלק מאיתנו.

איך מתכננים יום כיף לעובדים
בכל שנה אני מתלבטת איך אני אפנק את העובדים שלי. כמנהלת משאבי אנוש, המחויבת הן לחובותיהם והן לזכויותיהם של העובדים, חשוב לי מדי שנה להעניק להם יום כיף. אבל יום כיף לעובדים יכול להיות הרבה דברים. היום, ארגון יום כיף לעובדים יכול להיות מסובך וקשה וללא עזרה מתאימה אפשר גם לאבד את הצפון.

הפקת אירוע משפחות לעובדים
מסיבת חנוכה, טיולי משפחות, נופשונים בארץ. יום כיף בפארק מים, כל אלו הן רק דוגמאות לאירועי משפחות לעובדי חברה. הפקת אירוע משפחות לעובדי החברה, כמו אלו המוזכרים לעיל, הן דרך מצוינת לחיזוק הקשר עם בני משפחת העובד, בחסות המפעל או במשרדי החברה וכמובן,חיזוק הזיקה והקשר של העובדים ובני משפחותיהם עם המקום בו הם עובדים.

איך מפיקים אירוע רב משתתפים
אירועים לא מתקיימים ללא סיבה. מאחורי כל אירוע, מסתתרת הסיבה לקיומו: שמחה, השקה, פרסום, הבעת תודה, יום הולדת וכד'. אירוע רב משתתפים הוא אירוע בו מגיעים אורחים רבים, לפחות 200 אנשים, והוא נחשב אירוע רציני. הפקת אירוע רב משתתפים דורש ארגון טוב, לוגיסטיקה מעולה, והרבה הרבה אורך רוח...

טיול עובדים מה כדאי לדעת
הרוח על הפנים, השמש מלטפת, המשקאות הקרים מצננים את הגרון, האווירה טובה. טיול חברה נתפס פעמים רבות כטיול סתמי ומשעמם אבל בעצם, טיול חברה יכול להיות חוויה מרתקת, מחברת ומגבשת בין העובדים , חוויה ייחודית. חשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון.

הפקת אירוע משפחות
מסיבת חנוכה, טיולי משפחות, נופשונים בארץ, נשף פורים. כל אלו הן רק דוגמאות לאירועי משפחות לעובדי חברה. הפקת אירוע משפחות לעובדי החברה, כמו אלו המוזכרים לעיל, הן דרך מצוינת לחיזוק הקשר עם המשפחה בחסות המפעל או במשרדי החברה, וכמובן, חיזוק הזיקה והקשר של העובדים ובני משפחותיהם עם המקום בו הם עובדים

הפקת אירוע רב משתתפים
אירועים לא מתקיימים ללא סיבה. מאחורי כל אירוע, מסתתרת הסיבה לקיומו: שמחה, השקה, פרסום, הבעת תודה, יום הולדת וכד'. אירוע רב משתתפים הוא אירוע בו מגיעים אורחים רבים, לפחות 200 אנשים, והוא נחשב אירוע רציני. הפקת אירוע רב משתתפים דורש ארגון טוב, לוגיסטיקה מעולה, והרבה הרבה אורך רוח...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI