דף הבית אימון אישי אימון אישי כיצד אפשר להשפיע על המציאות האמיתית גם תוך כדי חלום ? מה ישאר "איתך" ?
כיצד אפשר להשפיע על המציאות האמיתית גם תוך כדי חלום ? מה ישאר "איתך" ?
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 26/10/08 |  צפיות: 2303
כיצד אפשר להשפיע על המציאות האמיתית גם תוך כדי חלום ? מה ישאר "איתך" ?

חלום ומציאות. אדם ישן. תוך כדי שהאדם ישן הוא חולם חלומות שונים ומשונים. תוך כדי שהאדם ישן הוא חי ב 2 מציאויות במקביל. מציאות אחת היא המציאות שלנו, שבה הוא מי שהוא באמת ובה הוא נמצא כרגע ישן במיטה שלו בחדר שינה, או רדום על הספה בסלון וכולי. ומצד שני הוא נמצא כרגע גם במציאות אחרת, שבה הוא כפי שהוא בדמיון שיש לו בחלום, הוא עושה עסקים, פוגש אנשים, חווה אירועים שונים ומשונים, כל אחד כפי מה שנדמה לו בחלומו.


ואז מגיע הבוקר שבו האדם מתעורר מהשינה, ואז הוא מגלה שכל אותם אירועים שקרו לו בחלום, כל אותן הצלחות וכל אותן בעיות שקרו לו בחלום, כולם לא היו אלא חלום בלבד. ועכשיו הוא נמצא במציאות האמיתית, שבה שכלו חזר אליו ושבה הוא מבין שהמציאות הקודמת שהיתה לו במשך השינה, לא היתה יותר מאשר חלום בלבד. חלום עמוק, מדהים ברמת התחושה המציאותית שלו, אבל לא יותר מאשר חלום בלבד.


אם נתבונן בעניין נראה כי לכאורה אין שום קשר בין 2 המציאויות האלו. ז"א אתה יכול להרוויח או להפסיד המון כסף בחלום, אתה יכול להתחתן ולהתגרש בחלום, אבל אין לכך שום השלכה מעשית על המציאות. זו מציאות אחרת שאין שום קשר ביניהן. לא משנה מה תעשה בחלום, זהו רק חלום ואין לו שום השפעה על המציאות האמיתית שבחוץ.


יחד עם זאת, מי שיתבונן בעניין, יגלה כי ישנם דברים שהאדם יכול לעשות תוך כדי חלום, שבכוחם להשפיע על המציאות שמחוץ לחלום. מי שיתבונן יראה, כי ישנם דברים ספציפיים שקורים לאדם בחלום, שמשפיעים על המציאות שלו, אחרי שהוא קם מהחלום. אז מה הן הפעולות האלו ? מה הם הדברים שהאדם יכול לעשות תוך כדי חלום כדי להשפיע על מה שקורה מחוץ לחלום ?


ישנם מצבים רבים, שבהם האדם קולט שהוא באמצע חלום ולא במציאות האמיתית. מתי זה קורה ? מתי האדם מגיע למצב שבו גם תוך כדי חלום הוא מודע לכך שהוא חולם ? תשובה: כאשר האדם ישן שינה לא עמוקה. כאשר האדם הולך לישון לא כאשר הוא באפיסת כוחות, אלא מתוך רוגע, במצב כזה השינה לא עמוקה. ואז מתרחשים מצבים שבהם האדם תוך כדי חלום יודע שהוא בחלום. אז כאשר האדם נמצא במצב כזה, מה בדיוק הוא יכול לעשות תוך כדי החלום כדי להשפיע על המציאות ? ואילו דברים שהוא עושה בחלום, באמת משפיעים על המציאות שבחוץ ?


אז אם נתבונן בעניין נראה, כי כל אירוע שקורה לאדם במציאות של החיים שלנו וגם במציאות שיש לו לאדם בחלום, כל אירוע כזה מתרחש ב 2 רבדים. ברובד החיצוני וברובד הפנימי. כאשר קורה לאדם דבר כלשהו, האירוע עצמו קורה מחוץ לאדם, אך במקביל מתרחש גם שינוי פנימי בנפשו של האדם. כל כולל כל אירוע חיצוני שקורה לאדם, כל אירוע משפיע על הפנימיות של האדם, ירצה או לא.


כל דבר שקורה לאדם מחוצה לו, דהיינו כל הדברים שקורים לאדם בעולמו, כל הדברים האלו משפיעים גם על העולם הפנימי של האדם. האירועים שקורים לאדם מחוצה לו משפיעים על ה"אני" שלו, דהיינו הנפש / התודעה של האדם, דהיינו על האדם "עצמו".


האדם "עצמו" הוא כמובן לא החיצוני אלא הפנימי. כאשר האדם אומר "אני" רוצה / חושב / מרגיש / מתכנן וכולי, כל אותם הדברים האלו קורים ל"אני" הפנימי של האדם, דהיינו הנשמה של האדם. האדם כמובן הוא לא הכסף / רכוש שיש לו. האדם עצמו הוא גם לא האישה / ילדים שיש לו. האדם הוא גם לא הבגדים שלו. והאדם הוא גם לא הגוף שלו. כאשר אדם אומר הגוף "שלי", מיהו אותו "שלי" שאומר שהגוף שלו ? מיהי אותה ישות שהחליטה שהגוף שלה הוא רק החלקים האלו של הגוף ולא גם השולחן שליד ?! התשובה כמובן שזו הנשמה הפנימית (ראה כאן).


בשורה התחתונה, כל אירוע שקורה לאדם, כל אירוע מתרחש בשני רבדים. ברובד אחד האירוע מתרחש מחוץ לאדם, דהיינו האדם חווה שיש משהו שקורה מחוצה לו. אך ברובד השני האירוע הזה משפיע על ה"אני" של האדם. האירוע הזה משפיע על מצב הרוח / רגשות / תחושות שיש לאדם בתוכו. גם אחרי שאירוע מסתיים, גם אז נשארת אצל האדם התחושה הטובה יותר והטובה פחות מהאירוע שקרה מחוצה לו.


ומי שיתבונן יראה, כי הדבר שנשאר אצל האדם אחרי החלום מתוך מה שקרה בחלום, אלו התחושות שקרו ל"אני" הפנימי שלו. כאשר אדם קם מחלום מפחיד, אז גם כאשר האדם חוזר למציאות שלנו ומבין שזה היה חלום, עדיין נשארת אצל האדם התחושה שה"אני" שלו חווה תוך כדי החלום, דהיינו תחושת החרדה. גם כאשר האדם חלם חלום טוב שהסב לו אושר, גם התחושה הזאת נשארת עם האדם (נחלשת אבל נשארת).


וכפי שידוע מהמון ממציאים, שחלק גדול מההמצאות שלהם באו להם בחלום. וגם אצל כל אדם, לפעמים תוך כדי החלום בא לבן אדם רעיון איך לפתור בעיה מסוימת וכאשר האדם קם הוא יכול ליישם את הרעיון הזה. גם לפעמים תוך כדי חלום באים לאדם כל מיני מחשבות שנשארות איתו לרמה המעשית לאחרי שהוא קם ומתעורר אל המציאות שלנו.


כאשר האדם קם מחלום, התחושות שליוו אותם מהחלום נחלשות במציאות שלנו. גם החרדה וגם השמחה נחלשות כאשר האדם מתעורר, מאחר שאותן תחושות היו בגלל אירועים מסוימים וספציפיים. יחד עם זאת, כל דבר שהוא אינו תלוי באירוע ספציפי, כגון שהאדם תוך כדי שינה בא לו רעיון כלשהו, או כגון שהאדם תוך כדי שינה התמודד עם כעס שקרה לו תוך כדי שינה וכיו"ב, כל הדברים האלו הם פנימיים ואינם תלויים בחיצוני. ולכן הם נשארים כפי שהם במציאות שלנו גם אחרי שהאדם מתעורר.


התחושות / רגשות שתלויים באירועים נחלשים ומתאדים, אך המחשבות / רעיונות / שכל / תובנות שקורות בחלום, שהנכונות שלהן אינה קשורה לאירועים שבחלום, הדברים האלו נשארים ב 100%, מאחר שאינם תלויים בשום אירוע חיצוני.


והעניין הוא, כי אכן כל הדברים שקורים לאדם בחלום, אכן כל הדברים האלו אינם מתרחשים במציאות האמיתית שבחוץ, אך זה נכון רק לרובד החיצוני, דהיינו האירועים החיצוניים שקורים לאדם. האירועים החיצוניים אינם יכולים להשפיע ואינם משפיעים בשום צורה על המציאות האמיתית שבחוץ. יחד עם זאת, כל האירועים הפנימיים שקורים לאדם בחלום, דהיינו כל הדברים שה"אני" של האדם מבין / חושב תוך כדי החלום, כל הדברים האלו נשארים גם אחרי שהאדם קם מהשינה. כי ה"אני" של האדם זה אותו "אני".


כאשר האדם קם מהשינה אל המציאות שלנו, הדבר היחיד שהשתנה הוא המציאות החיצונית שמשפיעה על המציאות הפנימית, דהיינו הנפש של האדם. אך יחד עם זאת האדם עצמו הוא אותו אדם. זה שלפני כמה שניות חלום איזה חלום והיה במציאות אחרת, זה אותו אחד בדיוק שנמצא כרגע כאן במציאות הזאת. האני של האדם אינו משתנה, זה אותו אחד. לא משנה מהי המציאות שבה אתה נמצא, אתה דהיינו ה"אני" שלך זה אותו אחד. גם אחרי שהגוף איננו (=גוף האדם מת פיזית), עדיין ה"אני" שאינו חומרי, דהיינו התודעה, היא כמובן נשארת.


ועכשיו ניתן לענות על השאלה, של אילו פעולות ניתן לעשות תוך כדי חלום כדי להשפיע על המציאות ? והתשובה היא, כי כל הפעולות שהאדם עושה החוצה, אכן הפעולות האלו אינן משפיעות על המציאות האמיתית. אם תוך כדי חלום תקנה עוד רכב / בית, אין לכך שום השפעה על מי שאתה באמת במציאות האמיתית.


יחד עם זאת, כל הפעולות שהאדם עושה אותן פנימה, דהיינו כל הפעולות שהאדם עושה שמשפיעות על התודעה שלו, על ה"אני" שלו, דהיינו על מי שהאדם באמת, כל הדברים האלו נשארים עם האדם לנצח. אם לדוגמא מישהו מכעיס את האדם והאדם קולט שהוא תוך כדי חלום. אז ברגע שהאדם מחליט שלא לכעוס (ע"י הגברת השכל על הרגש), בעצם באותו הרגע הוא מחזק את האני האמיתי שלו, שאינו תלוי במציאות שקורת כרגע בחלום. והחיזוק הזה של האני הפנימי, החיזוק הזה נשאר עם האדם לנצח. כי החיזוק הזה הוא חלק ממי שהאדם באמת.


כאשר האדם קולט שהוא באמצע חלום, במקרה כזה כל הפעולות הפנימיות שהוא יעשה, כל הפעולות האלו הן פעולות שיש להן משמעות על המציאות האמיתית שבחוץ. כי כל הדברים שקורים מחוץ לאדם, כל הדברים האלו הם זמניים בלבד. כל הדברים האלו אין להם שום משמעות על מה שקורה במציאות האמיתית. יחד עם זאת, כל המחשבות הפנימיות שיש לאדם תוך כדי חלום, כל המחשבות האלו הן חלק בלתי נפרד מהאדם. כל מה שהאדם לומד / חושב בחלום. כל הדברים האלו נשארים עם האדם גם כאשר הוא מתעורר.


לסיכום: אם וכאשר האדם מגיע למצב שבו גם תוך כדי שינה וחלום הוא מודע לכך שהוא בחלום, גם במקרה כזה יש מה לעשות משהו משמעותי עבור המציאות האמיתית. דהיינו כל פעולה שהאדם עושה עבור ה"אני" הפנימי שלו, כל פעולה כזאת משפיעה על מי ש"אתה" בחוץ בעולם האמיתי. כל פעולה שהאדם עושה בחלום, פעולה פנימית שאינה תלוי באירוע חיצוני, כל פעולה כזו נשארת איתו גם אחרי שהוא יתעורר !


והמסקנה החשובה ביותר היא, שעיקר ההתמקדות של האדם בחיים שלו כאן במציאות על כדור הארץ, עיקר ההשתדלות של האדם צריכה להיות כלפי האני הפנימי שלו. כי זה הדבר היחיד שיישאר עם האדם לנצח, גם אחרי שהוא יתעורר מהשינה של החלום המתוק / מר שיש לאדם כאן במציאות שלנו. בהצלחה.


 


ציטוטים: רבי נחמן מברסלב

 


"הַנְּשָׁמָה, הִיא עֶצֶם הָאָדָם. כִּי עִקַּר עַצְמִיּוּת הָאָדָם, [דהיינו] מַה שֶּׁנִּקְרָא אֵצֶל הָאָדָם "אֲנִי", הוּא הַנְּשָׁמָה"


"מַהוּ אֲנִי ? [האני שלי הוא] רַק מַה שֶּׁהַנְּשָׁמָה שֶׁלִּי"


"כִּי עִקַּר הָאָדָם הוּא הַשֵּׂכֶל, וְעַל כֵּן בְּמָקוֹם שֶׁחוֹשֵׁב הַשֵּׂכֶל, שָׁם כָּל הָאָדָם"


על האנלוגיה שבין שינה וחלומות לבין המציאות !


"הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ הוּא לְמַעְלָה מֵהַזְּמַן, כַּמּוּבָא. וְזֶה הָעִנְיָן הוּא בֶּאֱמֶת דָּבָר נִפְלָא וְנֶעְלָם מְאד, וְאִי אֶפְשָׁר לְהָבִין זאת בְּשֵׂכֶל אֱנוֹשִׁי. אַךְ דַּע, שֶׁעִקָּר הַזְּמַן הוּא רַק מֵחֲמַת שֶׁאֵין מְבִינִים, דְּהַיְנוּ מֵחֲמַת שֶׁשִּׂכְלֵנוּ קָטָן, כִּי כָל מַה שֶּׁהַשֵּׂכֶל גָּדוֹל בְּיוֹתֵר, הַזְּמַן נִקְטָן וְנִתְבַּטֵּל בְּיוֹתֵר. כִּי בַּחֲלוֹם, שֶׁאָז הַשֵּׂכֶל נִסְתַּלֵּק, וְאֵין לוֹ רַק כּחַ הַמְדַמֶּה [כוח הדמיון], אֲזַי בְּרֶבַע שָׁעָה יְכוֹלִים לַעֲבר כָּל הַשִּׁבְעִים שָׁנָה, כַּאֲשֶׁר נִדְמֶה בַּחֲלוֹם, שֶׁעוֹבֵר וְהוֹלֵךְ כַּמָּה וְכַמָּה זְמַנִּים בְּשָׁעָה מֻעֶטֶת מְאד, וְאַחַר כָּךְ כְּשֶׁנִּתְעוֹרְרִים מֵהַשֵּׁנָה, אֲזַי רוֹאִים, שֶׁכָּל אֵלּוּ הַזְּמַנִּים וְהַשִּׁבְעִים שָׁנָה שֶׁעָבְרוּ בַּחֲלוֹם, הוּא זְמַן מֻעָט מְאד בֶּאֱמֶת, וְזֶה מֵחֲמַת שֶׁאַחַר כָּךְ בְּהָקִיץ אָז חוֹזֵר הַשֵּׂכֶל אֵלָיו, וְאֵצֶל הַשֵּׂכֶל, כָּל אֵלּוּ הַשִּׁבְעִים שָׁנָה שֶׁעָבְרוּ בַּחֲלוֹם הֵם רַק רֶבַע שָׁעָה אֶצְלוֹ,...
וּבֶאֱמֶת בְּהַשֵּׂכֶל הַגָּבוֹהַּ לְמַעְלָה מִשִּׂכְלֵנוּ, גַּם מַה שֶּׁנֶּחֱשָׁב אֶצְלֵנוּ לְשִׁבְעִים שָׁנָה מַמָּשׁ, הוּא גַם כֵּן רַק רֶבַע שָׁעָה אוֹ פָּחוֹת. כִּי כְּמוֹ שֶׁאָנוּ רוֹאִין שֶׁיְּכוֹלִין לַעֲבר שִׁבְעִים שָׁנָה בַּחֲלוֹם, וּבֶאֱמֶת אָנוּ יוֹדְעִין אַחַר כָּךְ בַּשֵּׂכֶל שֶׁלָּנוּ שֶׁהוּא רַק רֶבַע שָׁעָה, כְּמוֹ כֵן מַמָּשׁ, מַה שֶּׁנֶּחֱשָׁב לְפִי שִׂכְלֵנוּ שִׁבְעִים שָׁנָה מַמָּשׁ, הוּא בַּשֵּׂכֶל הַגָּבוֹהַּ לְמַעְלָה יוֹתֵר רַק רֶבַע שָׁעָה.
רַק שֶׁאֵין אָנוּ מְבִינִים זאת, כִּי גַּם בַּחֲלוֹם אִם הָיָה אֶחָד בָּא אֶצְלוֹ בִּשְׁעַת הַחֲלוֹם וְהָיָה אוֹמֵר לוֹ, שֶׁכָּל זֶה שֶׁנִּדְמֶה לוֹ שֶׁעוֹבְרִים יָמִים וְשָׁנִים, שֶׁבֶּאֱמֶת אֵינָם כְּלוּם, וְהַכּל הוּא רַק רֶבַע שָׁעָה, בְּוַדַּאי לא הָיָה מַאֲמִין לוֹ כְּלָל, כִּי לְפִי הַדִּמְיוֹן שֶׁבַּחֲלוֹם נִדְמֶה לוֹ שֶׁעוֹבְרִים יָמִים וְשָׁנִים מַמָּשׁ. כְּמוֹ כֵן מַמָּשׁ, אַף עַל פִּי שֶׁאֶצְלֵנוּ לְפִי שִׂכְלֵנוּ נִדְמֶה שֶׁזֶּהוּ זְמַן שֶׁל שִׁבְעִים שָׁנָה, בַּשֵּׂכֶל הַגָּדוֹל יוֹתֵר הוּא רַק רֶבַע שָׁעָה...
וְכֵן לְמַעְלָה מַעְלָה עַד אֲשֶׁר יֵשׁ שֵׂכֶל גָּבוֹהַּ כָּל כָּךְ, שֶׁשָּׁם כָּל הַזְּמַן כֻּלּוֹ אֵינוֹ נֶחֱשָׁב כְּלָל, כִּי מֵחֲמַת גּדֶל הַשֵּׂכֶל מְאד, כָּל הַזְּמַן אַיִן וָאֶפֶס לְגַמְרֵי, כְּמוֹ שֶׁאֶצְלֵנוּ הַשִּׁבְעִים שָׁנָה שֶׁעוֹבְרִים בַּחֲלוֹם הֵם רַק רֶבַע שָׁעָה בֶּאֱמֶת כַּנַּ"ל, כְּמוֹ כֵן יֵשׁ שֵׂכֶל לְמַעְלָה מִשֵּׂכֶל, עַד שֶׁהַזְּמַן נִתְבַּטֵּל לְגַמְרֵי.
וְעַל כֵּן מָשִׁיחַ [היינו מי שהמצב התודעתי שלו הוא הטוב המושלם] שֶׁעָבַר עָלָיו מַה שֶּׁעָבַר... מֵחֲמַת גּדֶל עצֶם שִׂכְלוֹ שֶׁל מָשִׁיחַ, לְפִי גּדֶל מַדְרֵגָתוֹ שֶׁיּאחַז אָז, וּמֵחֲמַת הַפְלָגַת עצֶם מַעֲלַת שִׂכְלוֹ, שֶׁיִּגְדַּל אָז מְאד מְאד, עַל כֵּן יִהְיֶה כָּל הַזְּמַן שֶׁעָבַר עָלָיו מִיּוֹם בְּרִיאַת הָעוֹלָם עַד אוֹתוֹ הַזְּמַן, כֻּלּוֹ אַיִן וָאֶפֶס מַמָּשׁ, וְיִהְיֶה מַמָּשׁ כְּאִלּוּ נוֹלָד הַיּוֹם, כִּי יִתְבַּטֵּל כָּל הַזְּמַן בְּשִׂכְלוֹ, שֶׁיִּהְיֶה גָּדוֹל מְאד..., כִּי כָל הַזְּמַן שֶׁעָבַר, אַיִן וָאֶפֶס לְגַמְרֵי כַּנַּ"ל
וְכֵן אָנוּ רוֹאִים בְּמָקוֹם [היינו מרחב המקום] גַם כֵּן. שֶׁהַבַּעַל כּחַ [מי שיש לו יותר כוח] יָכוֹל לַעֲבר מָקוֹם גָּדוֹל בְּשָׁעָה מֻעֶטֶת, נִמְצָא שֶׁאֶצְלוֹ כָּל זֶה הַמָּקוֹם הוּא קָטָן. וְאֵצֶל הַחֲלוּשֵׁי כחַ נֶחֱשָׁב זֶה הַמָּקוֹם גָּדוֹל, וּצְרִיכִים לֵילֵךְ שָׁעָה מְרֻבָּה עַד שֶׁעוֹבְרִים אוֹתוֹ הַמָּקוֹם.
וּכְמוֹ כֵן לְמַעְלָה מַעְלָה, כָּל מַה שֶּׁהַכּחַ גָּדוֹל יוֹתֵר, הַמָּקוֹם נִקְטָן אֶצְלוֹ יוֹתֵר, וְכֵן לְמַעְלָה מַעְלָה, עַד שֶׁהַמָּקוֹם נִתְבַּטֵּל לְגַמְרֵי, רַק שֶׁבְּשִׂכְלֵנוּ אִי אֶפְשָׁר לְהָבִין כָּל זֶה, כְּמוֹ שֶׁאִי אֶפְשָׁר לְהָבִין בַּחֲלוֹם אֶת הָאֱמֶת, שֶׁכָּל אוֹתוֹ הַזְּמַן שֶׁנִּדְמֶה בַּחֲלוֹם אֵינוֹ כְּלוּם בֶּאֱמֶת, כְּמוֹ כֵן גַּם אָנוּ אִי אֶפְשָׁר לָנוּ לְהָבִין, שֶׁכָּל הַזְּמַן שֶׁלָּנוּ אֵינוֹ כְּלוּם לְמַעְלָה בַּשֵּׂכֶל הַגָּבוֹהַּ כַּנַּ"ל"


קרא עוד על רגשות / תחושות , רוגע , כסף , למידה , פתרון בעיות , גוף האדם , שינה חלומות , כעס , התמקדות , חשיבה המצאתית , מוות , חיים , זמן , פחדים / פוביות , זוגיות , חשיבה מעשית , דמיון , חרדות , שמחה , מציאות , יעוץ , מודעות אישית , גירושין , שכל / דעת , מצב רוח , אימון אישי קואצינג , מימד הזמן ועוד ...


מאת להצליח בכח המחשבה www.EIP.co.il



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI