דף הבית מחשבים וטכנולוגיה CRM CRM : פונקציות חשובות
CRM : פונקציות חשובות
אביב יועצים 24/02/12 |  צפיות: 3118

במידה ואתם שוקלים לרכוש ממשק CRM עבור העסק, אתם בוודאי שואלים: אילו פונקציות צריכות להיות בתוכנה? מה חייב להיות כלול בה? קבלו כמה תכונות עיקריות אשר אי אפשר לוותר עליהן:

נוחות השימוש: אין טעם לרכוש ממשק CRM אם העובדים שלך יסרבו להשתמש בו. אין דבר מאכזב יותר, מאשר תוכנה שקשה להשתמש בה. התוכנה צריכה להשתלב בטבעיות במטלות השוטפות מידי יום. אם תרכשו תוכנת CRM מורכבת מידי, תגלו שהעובדים שלכם פשוט חסרי מוטיבציה להשתמש בה.

המשוואה היא כזו - ככל שהמערכת מציעה יותר פונקציות ופעולות, ככל שהיא מורכבת יותר - כך המשתמש יותר מתקשה לעבוד עליה. זכרו כי המטרה של CRM היא לשמש כמה שיותר עובדים בחברה. חפשו תוכנה פשוטה וידידותית.

שילוב עם תוכנות אחרות - התוכנה צריכה לעבוד בשלמות עם יישומים אשר העובדים משתמשים בהן מידי יום ביומו - GMAIL, OUTLOOK וכו'.

נגישות מכל מקום ומכל זמן - מערכת אשר אפשר להשתמש בה רק בשטח המשרד עשויה להגביל אתכם ואת עובדיכם. כדאי לבחור בתוכנה אשר אפשר לגשת אליה מכל מקום ומכל מחשב, גם תוך כדי פגישה עם הלקוחות, עם הספקים ועוד. גם העובדים אשר מעסיקים כפרילאנסים ייהנו מאפשרות זו.

נגישות באמצעות הסלולר - מערכת CRM צריכה להיות נגישה לא רק דרך מסך המחשב אלא גם דרך מכשירי הסלולר. מדובר באופציה חשובה מאוד במיוחד לאנשי המכירות העובדים בשטח, אשר צריכים כניסה למאגר המידע של הלקוחות, ניהול היומן ולוח הזמנים ועוד גישה למטלות אחרות. היום מכשירי הסלולר צריכים לשרת את העסק שלכם, ולא להפך. חשבו כיצד למזג אותם באופן יעיל עם העסק.

כלים אנליטיים - מערכת CRM אוספת מידע ונתונים, אך זה לא מספיק. היא צריכה לספק כלים אנליטיים עבור המשתמשים - הן ממחלקת המכירות והן ממחלקת השיווק. מערכת CRMכזו תאפשר למשתמשים לנהל קמפיינים, לייעד אותם לקבוצות לקוחות מסוימות, להחליט ולנקוט באסטרטגיות שיווקיות שונות, לבדוק את השפעת הקמפיינים בערוצי הפרסום השונים, להחליט מה הכי יעיל וליישם את כל ההחלטות האלו על הקמפיינים העתידיים של החברה.

התאמה אישית- מערכת CRM צריכה להיות גמישה וניתנת להתאמה אישית. אין מערכת שאפשר ליישם על כל החברות. חשוב שהפתרון שתבחרו בו יהיה גמיש וניתן לשינוי. נקודה. אין אפשרות להתפשר על העניין.

דאגו כי המערכת תכלול אופציה של תזכורות - האם אתם סומכים בלב שלם על מחלקת המכירות בעסק שלכם? דאגו כי מערכת CRMתשלח תזכורות לאנשי המכירות. עקבו אחרי הפעולות שלהם ואחרי התוצאות. עסקאות גדולות יכולות ללכת בגלל זיכרון רופף של איש מכירות. תגלו כי הרבה הזדמנויות עסקיות נאבדות פשוט בגלל רפיון של אנשי מכירות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI