דף הבית מחשבים וטכנולוגיה CRM CRM: איך לשדרג את מערך השירות והמכירות
CRM: איך לשדרג את מערך השירות והמכירות
אביב יועצים 24/02/12 |  צפיות: 3496

היום, CRM נחשבת לחלק בלתי נפרד ממחלקת קשרי הלקוחות של כל חברה. מדוע התוכנה נחשבת לחשובה כל כך בתחום זה? כיצד היא תסייע לעסק שלכם? 

תיעוד כל הנתונים של הלקוח - הממשק מציע לעסק להכניס את כל המידע אודות הלקוח. המידע הזה יכול להכיל מידע כגון שם, גיל, מקצוע, תחומי עניין, מיקום, טלפונים, תחומי העניין שלהם, מוצרים אשר מעניינים אותם ועוד. תוכנת CRMטובה תסייע לך לאסוף ולנהל מידע אודות לקוחותייך, הרגלי הצריכה שלהם, מידע אישי ועוד וכל זאת בלחיצת עכבר. כל קשר עם הלקוח - בין אם התבצע בפקסים, מיילים, טלפונים ועוד - הכל מתועד במערכת. 

בעזרת המערכת אפשר לפנות ללקוח ולהציע לו מוצרים המותאמים שלו אישית - המערכת יכולה לספק לך מידע שימושי על הלקוחות. תוכנה טובה תסייע לעסק להבין את הלקוחות ולזהות את הצרכים שלהם. ההבנה הזו תסייע לעסק לרוץ בצורה חלקה וזורמת יותר.

מדוע חשוב לפנות אישית אל הלקוח ולהציע לו מבצעים המיוחדים לו? היום כל חברה משתמשת במועדון לקוחות, בין אם מדובר בשליחת מעטפות בדואר, מבצעים בדוא"ל ועוד. שימו לב שמועדוני לקוחות רבים הם אישיים ומשתנים בהתאם ללקוח. למשל, רשת צרכנות תציע למשפחה עם תינוק בעיקר מוצרי חיתולים וטיטולים, בזמן שללקוח רווק היא תציע מוצרי חשמל, יינות ועוד. היום חשוב לפנות ללקוח באופן אישי ולהתאים לו מוצרים שהוא מתעניין בהם. האם לקוח רווק, שתשלחו לו מידע על טיטולים, באמת יטרח לקרוא את המבצעים שלכם? לא רק שהמבצעים ישעממו אותו, הוא עשוי להתעצבן על בזבוז זמנו היקר. 

שמירה על יחסים טובים עם הלקוח - CRM מתעדת ומשמרת יחסים עם לקוחות. המטרה היא לשמור על יחסים טובים עם הלקוח, העובדים והספקים. העיקרון עליו מבוססת התוכנה הוא למלא את שביעות רצונו של הלקוח ולשמור על יחסים עסקיים טובים איתו. הלקוח מרגיש שמקשיבים לו וזוכרים גם את הפניות שלו בעבר. 

איתור לקוחות חשובים יותר במאגר -CRMמאפשרת לעסק לתייג את הלקוחות ע"י פונקציות בנויות ופשוטות. למשל, כאשר המנהל של המערכת מאתר לקוח פוטנציאלי חשוב, הוא יכול לפנות אליו בצורה מתאימה והולמת. לקוח כזה יצריך יחס מיוחד יותר מלקוחות אחרים.

מהפך ושינוי משמעותי במחלקת המכירות - פונקציה חשובה של מערכת CRM היא ייעול כל תהליך המכירות. מכיוון שתמיד חסר כוח אדם, עזרתה של התוכנה במטלות מעיקות ויומיומיות היא חיונית. התוכנה תסייע למנהלי מחלקת המכירות לתכנן אסטרטגיות, לבקר אחרי העובדים ולנתח את התוצאות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI