דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות גני אירועים: האם כדאי לערוך חתונה בחורף?
גני אירועים: האם כדאי לערוך חתונה בחורף?
אביב יועצים 01/04/12 |  צפיות: 2147

גני אירועים בשרון נהנים מביקוש מתמיד ומפריחה בתקופת הקיץ. זוגות רבים נמנעים מלסגור תאריך חורפי עם גן אירועים בשרון, בשל מגוון חששות והנחות מוטעות. הדבר מצער מאוד, מכיוון שבחתונת חורף ניתן ליהנות מחופש בחירה רחב יותר לגבי הספקים, ממחירים נמוכים משמעותית ומעסקאות משתלמות יותר. כך, אפשר לחסוך באופן משמעותי בהוצאות וליהנות יותר מהמתנות של האורחים. חייכם החדשים כזוג נשוי וטרי יתחילו על רגל ימין, בפינוקים שתרכשו לעצמכם ולא בהחזרת הלוואות. 

במאמר זה נפרט אודות היתרונות של חתונה חורפית בתוך גן אירועים בשרון.

היום, יש אופציה גם לחתונה בימי החורף על ידי סגירת המקום, מבלי לפגוע יותר מידי ביתרונות הטבעיים של הגנים. האולם ומתחם האוכל מקורים ובדרך כלל קירותיהם שקופים, מה שמאפשר לאורחים ליהנות מהנוף היפהפה והכפרי של גן אירועים. 

בגלל האווירה - בנוסף, הקונספט הכפרי והנינוח של המקום נשמר באמצעות אדריכלות חכמה ובשימוש בחומרים טבעיים וכפריים (עץ). מעצבי גני אירועים בשרון מעוניינים לתת למוזמנים תחושה ואווירה של מרחב, גם בעונת החורף הקרה. לכן, המתחם הסגור מעוצב בקפידה רבה ועם דגש על תחושה פסטורלית. 

כך, המקום מתאים לזוגות שסולדים מכל הפאר וההדר המוגזם של אולמות עם נברשות קריסטלים וריהוט מפונפן. בגן אירועים בשרון לא תמצאו תפאורה מלאכותית וזולה של סלעים ומפלים מלאכותיים. כאן הכל אמיתי, קרוב לטבע ואוטנטי. 

בגלל החופה - החופה עצמה מתבצעת לרוב בחוץ, באזור מקורה וחמים אך פתוח, כך שאפשר ליהנות מיופיו המרהיב של הגן, ברגע החשוב והרומנטי בחייכם. חופות רבות ממוקמות באזורים היפים ביותר של הגן, משקיפות לעבר פינות חמד ירוקות או אגמים מלאכותיים. הן יפהפיות כפי שהן, בפשטותן, אינן מצריכות קישוטים פומפוזיים ופרחים יקרים באלפי שקלים.

בגלל המחיר - בשל הביקוש הרב ומחירי המנות, יתכן שזוגות רבים אינם יכולים להרשות לעצמם לסגור עם גן אירועים. מאידך, הם סולדים ונרתעים מהאפשרות של חתונה באולם. גני אירועים בחורף מציעים תעריפים נוחים בהרבה לעומת הקיץ, כך שהחלום שלכם על חתונת טבע הוא אכן בר השגה. פשוט היו גמישים לגבי העונה.

בגלל הסביבה - אין כמו חתונה בגן אירועים, הממוקם בלב יער או חורשה, במושב כפרי לא רחוק לים, בין חולות רכים למרחבים ענקיים. תחושת הטבע של המקום נשמרת אף ביום סגרירי, ויופיו של הטבע מועצם, כי האורחים אינם מותשים מהחמסין הקיצי ומודאגים מכך שהאיפור ירד/שהתספורת תיהרס וכו'. אין כמו חתונת גן אירועים בחורף. האוויר הצלול והנקי, הקרירות הנעימה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI