דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות גן אירועים: כך תפחיתו את המתח לפני החתונה
גן אירועים: כך תפחיתו את המתח לפני החתונה
אביב יועצים 11/04/12 |  צפיות: 2032

חתונה של גן אירועים בשרון היא אירוע שלא ישכח. כל החברים וקרובי המשפחה מגיעים במיוחד בשבילכם, כדי לראות אתכם בערב המאושר שלכם. בדומה לכל זוג אחר, בוודאי גם אתם רוצים להגיע אל גן אירועים בשרון כאשר אתם נראים שלווים ובטוחים בעצמכם, זוהרים וקורנים. אך זוגות רבים נלחצים מכל הסיטואציה של גני אירועים בשרון, מכל זוגות העיניים המלוות אותם, מכל התכנונים והחרדות שמשהו בטוח ישתבש במהלך הערב, משהו שעשוי להרוס את הערב כולו.

מה תוכלו לעשות כדי להוריד את מפלס הלחץ? ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם להפחית את החרדה:

מרחב ביטחון – ארגון אירוע באותו גן אירועים בשרון שבחרתם מצריך ריצות ומטלות רבות. נסו לסגור את כל הקצוות כך שיישארו לכם כמה ימים פנויים לפני החתונה. כך תוכלו לנוח, לנשום עמוק, להירגע ולהתפנק. חבל שתדחו את כל המשימות לדקה ה-90 וכך תילחצו.

חופשה מהעבודה - חתונה של גן אירועים מצריכה הרבה מאוד אנרגיות נפשיות והתמודדות בלחצים. לעיתים הלחצים במקום העבודה יתנגשו עם הלחצים שלכם ויגרמו לכם להתמוטטות עצבים. אם אתם עובדים במקום עבודה תובעני, תזזיתי ומלחיץ, חסכו לכם עצבים נוספים. הודיעו מראש ששבוע לפני החתונה אינכם מתכוונים להגיע. כך תרחיקו מכם לחצים מיותרים ותוכלו להתמקד בחתונה שלכם.

חופשה לפני החתונה מומלצת במיוחד עבור כלות או חתנים שגם כך סובלים מלחץ ומחרדה לפני החתונה, ואינם זקוקים ללחץ מיותר. העבודה תחכה. השבוע הרגוע והחופשי ימלא אתכם באנרגיות ויבטיח כי תגיעו רעננים ומלאי חיוניות אל המקום.

יום לפני הלילה הגדול של גן אירועים, התפנקו לכם בספא, תעשו מסאז', לכו לבית קפה מפנק עם המשפחה. התפנקו והקיפו עצמכם באנשים שאתם אוהבים, אנשים עם המון אנרגיות חיוביות. תגלו במהרה כי כמה ימים לפני החתונה, אתם נוטים להתעצבן ולהתלקח במהירות האש. התרחקו מאנשים שמרגיזים אתכם (..את הבוס כבר הזכרנו).

שנת לילה טובה - קחו בחשבון שיתכן שלילה לפני החתונה לא תעצמו עין. נסו לישון היטב בלילה זה, כדי שלא יהיו לכם שקיות כהות מתחת לעיניים.

כדורים הומופאטיים - ישנם היום בשוק כדורים טבעיים רבים אשר מיועדים למצבי חרדה קלים. מדבור בכדורים העשויים ממרכיבים צמחיים. בניגוד לכדורי הרגעה כימיים, הם לא יטשטשו אתכם.הם יורידו מעט ממפלס החרדה.

דמיון מודרך - אם גם אתם מתכננים ירח דבש מיד לאחר גן אירועים, חשבו על החופשה המתוקה. דמיינו איך תהיה ההרגשה, להיות אחרי כל המתח והלחץ. דמיינו את עצמכם יושבים על חוף הים, על ערסל מתנדנד, נהנים מהשמש המלטפת ומהחול הרך. לדמיון מודרך יש כוח רב בהרפיית מתחים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI