דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים צמחיה מלאכותית: סוף מעשה במחשבה תחילה
צמחיה מלאכותית: סוף מעשה במחשבה תחילה
אביב יועצים 11/04/12 |  צפיות: 2300

פרחים חולון מיועדים היום לא רק למחזרים נלהבים שרוצים להביע את אהבתם, אלא לכל אחד אשר רוצה לקשט את גינתו. אנשים רבים שעוברים ליד חנות פרחים בחולון מתפתים להיכנס "רק לדקה" וחוזרים ממנה עם עציץ נאה ומטופח. הפיתוי הוא רב, קשה להתנגד לו, במיוחד כאשר האביב בפתח ולוחץ עלינו לשדרג את הגינה במהירות האפשרית. מי לא רוצה ליהנות מגינה יפה ופורחת בעונת האביב, רגע לפני שהקיץ האכזר והקופח מגיע ושולח אותנו להסתגר בביתנו עד שעות הערב?

לכן, לפני שמסתערים על חנויות פרחים חולון או על משתלות למיניהן, כדאי לעצור רגע ולעשות תוכנית מסודרת לעיצוב הגינה. מדוע התוכנית הזו חשובה? בהעדר כל תוכנית או רעיון, אתם עשויים למצוא את עצמכם עם שפע של עציצים, אך אובדי עצות - "איפה בדיוק אמקם את העציץ הזה??"

רכישה אקראית של עציצים ופרחים לגינה דומה לשוטטות בקניון. אנחנו נכנסים לחנות בגדים זו, נכנסים חנות בגדים אחרת ורוכשים מכל הבא ליד. כשאנחנו חוזרים הביתה, הארון מתמלא בכל מיני פריטים שאין ביניהם שום קשר...

יתכן שהמחשבה של לשבת ולשרטט את הגינה עושה לכם כאב ראש. אתם נאנחים ושואלים - "האם אני באמת צריך את התוכנית הזאת?" התשובה היא כן. נכון שהאופי הישראלי חסר הסבלנות נוטה לוותר על תוכנית מסודרת, אך תוכנית כזאת תסייע לכם להבין כמה צמחיה מלאכותית אתם צריכים לרכוש עבור גינתכם. לא תאלצו לרכוש מעבר לנדרש.

איך מתחילים? פשוט מאוד. עשו תרשים גס של הגינה, רשמו היכן תמקמו את פינת הישיבה וציינו נקודות אסטרטגיות עבור צמחיה מלאכותית. אין צורך לציין איפה למקם כל פרח ועציץ בגינה, אלא רק את הצמחים והעצים העיקריים.

אך גם אנשים אשר עומדת לפניהם תוכנית גינה מפורטת, נופלים לבורות. אחת הטעויות שאנשים רבים עושים בתכנון גינתם, הוא לראות בה בעיקר מרחב שצריך למלאו בצבע, הרבה צבע. אך לפני שממהרים לרכוש את הפרחים מכל הסוגים והמינים, חשוב לארגן את תאורת הגינה, אביזרים שונים, מערכות ישיבה. לאחר מכן, מקמו את העצים, שמהווים את המבנה הראשוני. עיברו על השיחים או המטפסים שאמורים לתת עומק לגינה. רק בסוף מגיע תורם של הפרחים והדשא. אנשים רבים נתקעים באמצע תהליך עיצוב הגינה כי הם מתחילים מהשלב האחרון - בפריטים ה"דקורטיביים".

לכן, לפני שרוכשים צמחיה מלאכותית, עציצים ופרחים, חשוב לתכנן היטב ולהתחיל מהשלד העיקרי של עצים וצמחים גדולים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI