דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיולים מאורגנים: לבחור את הסוג הנכון
טיולים מאורגנים: לבחור את הסוג הנכון
אביב יועצים 13/04/12 |  צפיות: 2475

כדי להפיק את המרב מעריכת טיול מאורגן, כדאי להשקיע כמה רגעים בבחירת סוג הטיול המתאים. במדריך קצר זה, נציע לכם פירוט של כמה סוגים של טיולים מאורגנים.

טיולים המתאימים לכל כיס

טיול מאורגן המציע חיסכון כלכלי הוא טיול אשר מתאים למטייל החפץ במבנה בסיסי של טיול מאורגן בארץ או אזור מסוימים, עם אפשרות לבחור בעצמו חלק מהאתרים אשר בהם יבקר, ועם אפשרות לחיסכון כספי במהלך הטיול. טיולים מאורגנים מסוג זה יכללו בדרך כלל כניסה לאתרים עיקריים, מספר ארוחות ולינה במלונות שונים לפי בחירתו של המטייל. טיולים מאורגנים מסוג זה יאפשרו למטייל לראות את אתרי התיירות המובילים שהטיול אינו שלם בלעדיהם – בליווי הדרכה מקצועית, כמו גם בילוי זמן חופשי והגעה עצמאית למקומות לפי בחירתו ותחומי העניין שלו. טיול מאורגן המציע חיסכון ותכנון אישי מאפשר למטייל לבחור בין מגוון פעילויות, ומציע בדרך כלל שהות ארוכה יותר בערים המרכזיות כדי לאפשר למטיילים זמן חופשי ותכנון עצמאי.

טיול מאורגן מסוג זה יכול להתאים לכל טווח הגילאים, והן בחירה מצוינת למשל עבור אנשים אשר מטיילים לבד ומוכנים לחלוק את החדר שלהם עם עוד אדם כדי לחסוך בעלויות הלינה. טיולים מאורגנים יכולים לאפשר לכם להכיר את היעד אליו אתם טסים במחיר הגיוני ושווה לכל נפש. הטיול מאורגן בדרך כלל באופן דומה מאוד לטיולים יקרים יותר, אך כולל מלונות זולים יותר או בחירה בין מספר מלונות, פחות ארוחות או ארוחות במקומות המציעים תפריט כלכלי, וכדומה.

טיולים מאורגנים לצעירים ובני נוער

מתאימים לבני הדור הצעיר (בגילאי 17-25 לערך), אשר רוצים לטייל עם בני גילם. טיולים מאורגנים לצעירים יכולים להציע חוויה חיובית עבור אלה הרוצים לערוך טיול מאורגן מהנה וצעיר ברוחו – אך מבלי להגיע לאכסניות נוער מלוכלכות המשכנות 10 אנשים באותו החדר. טיול מאורגן לצעירים יציע לינה כלכלית במקומות פשוטים – אך נקיים ומוכרים, שיוכלו לספק למטיילים את כל צרכיהם.

לרוב, נערכים טיולים מאורגנים מסוג זה לאתרי נופש מוכרים האהובים במיוחד על הצעירים, אתרים שיש בהם חוף ים, חיי לילה מסעירים ומגוון אפשרויות בילוי. בנוסף, מרבית הטיולים לצעירים יוצאים לארצות הנוחות יותר מבחינה כלכלית, כמו בולגריה, טורקיה וכדומה. זאת מתוך הבנה שבני ובנות הדור הצעיר טרם הספיקו לאגור חסכונות כספיים גדולים שאיתם יוכלו לטייל בנוחות במקומות יקרים במיוחד. טיולים מאורגנים אלה אף כוללים לעיתים קרובות פעילויות מאורגנות אשר מתאימות לאופיים של המשתתפים, כמו כניסה לפארק שעשועים, הסעות למועדוני הלילה ומסיבות חוף.

טיולים מאורגנים לצעירים יכולים לקסום גם להורים אשר מעוניינים לשלוח את ילדיהם המתבגרים לחופשה בחו"ל, אך חוששים משליחת הילדים לבדם. טיול מאורגן מתאים יוכל לספק לילד חברה מתאימה של בני גילו, וליווי והדרכה צמודים ויומיומיים של מדריך מנוסה, אשר ידאג לצרכיו וידע לכוון אותו אל אזורי התיירות המתאימים לגילו ולתחומי העניין שלו.

טיולים מאורגנים למשפחות

טיול מאורגן למשפחה יכול להוריד את הלחץ והדאגה מכתפי ההורים, ולספק הנאה מתאימה לילדים הקטנים והמתבגרים, להורים ואפילו לסבים והסבתות. במסגרת טיול מאורגן, חברה מקצועית תתמודד במקום המשפחה עם הטרחה של תכנון לוח הזמנים, ארגון הארוחות, הזמנת חדרי המלון וכדומה. החברה אף תדאג לתכנון פעילויות המתאימות לכל המשפחה, כך שכולם יוכלו להפיק את המרב מהטיול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI