דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר עורך דין גירושין: כמה עצות מבעל ניסיון
עורך דין גירושין: כמה עצות מבעל ניסיון
אביב יועצים 13/04/12 |  צפיות: 2194

למרבה הצער, בשנים האחרונות הפכו הגירושין לנפוצים מאוד. בישראל, אחוז גבוה מאוד של אנשים בוחר להתגרש. זוהי אמנם סטטיסטיקה לא משמחת, אך זו המציאות, ובמקרה שאתם נמצאים במצב הזה, עליכם לוודא שתתמודד איתו בצורה הטובה ביותר. הצעד הראשון הוא למצוא עורך דין גירושין טוב.

עליכם להבטיח את מציאתו של עורך דין גירושים מוצלח, משום שזה מה שיקבע כיצד יראו החיים שלכם בעתיד. זכרו שזהו אמנם מצב שקשה להתמודד איתו ועלול להעלות רגשות קשים, אך עליכם להסתכל קדימה באומץ כדי להבטיח לא רק את עתידכם, אלא גם את עתיד ילדיכם.

בחירת עו"ד גירושין מתרחשת דווקא בזמן בחייכם בו קשה לכם לתת אמון בבני אדם. המומחים מסבירים שיחסים טובים בין עו"ד גירושין ללקוחותיו הנם חשובים ואף הכרחיים במהלך ניהול גירושין. לכן, הבחירה הנכונה היא בחירה אישית ואינדיבידואלית.

בחירת עורך דין גירושים מתחילה פעמים רבות בהמלצה מחבר, קולגה או קרוב משפחה. אם לא הצלחתם למצוא המלצות מאנשים שאתם מכירים, ערכו חיפוש נרחב במדריכי הטלפון וברשת האינטרנט, ובקשו המלצות מעורכי דין אחרים שיש לכם היכרות איתם. בכל מקרה, כדאי לכם להתחיל מבסיס יציב של כמה עורכי דין מומלצים או כאלו הנראים לכם מתאימים, כדי לבחור מביניהם עורך דין גירושין.

לאחר הכנת הבסיס הראשוני, קבעו פגישות היכרות עם כל עו"ד גירושין שברשימה שלכם. הפגישה הראשונית עם עורך דין גירושין מאפשרת ללקוח לבדוק את ההתאמה בין צרכיו האישיים לבין הניסיון ותחומי ההתמחות של עורך הדין. פגישה זו תבסס את רמת הנוחות אשר אתם חשים במחיצת עורך הדין. אם אתם חשים נינוחים ובטוחים לאחר שביקרתם במשרדו של עורך דין גירושים, מערכת היחסים המשפטית שתהיה ביניכם בעתיד מקבלת נקודת התחלה טובה. לעומת זאת, אם אתם מתקשים לתפוס את עורך הדין בטלפון או חשים שיש לו זמן מוגבל, ייתכן שהמקרה שלכם לא יקבל את מירב תשומת הלב שלה הוא זקוק, ומוטב לבחור עו"ד גירושין פנוי יותר.

לפני שאתם ניגשים לפגישה הראשונה עם עורך דין גירושים, עליכם להכין רשימה כללית של נושאים אשר יכולים להשפיע על הגירושין שלכם. מסמכים מסוימים, כגון הוראות מבית המשפט והסכמי ממון, יכולים לעזור לכם מאוד במהלך פגישה זו. נושאים נוספים כוללים את מצבכם הכלכלי לפני ואחרי הנישואים, ותכנון של המטרות שהייתם רוצים להשיג בנושא המשמרות על הילדים, דמי המזונות וחלוקת הרכוש.

עורך דין גירושין מחויב לשמור על חשאיות לגבי המידע שלקוחותיו מספקים לו. ההבטחה לשמירה על חשאיות מאפשרת לכם להיות פתוחים וגלויים. עצתו של עורך דין גירושין תלויה בנתונים שיספק לו הלקוח, ובקבלת תמונה מלאה ונכונה לגביו. לכן, שינוי העובדות או הסתרתן רק יפגעו בכם. זכרו, עו"ד גירושין איננו שופט. עורך דין גירושין מחזיק באסטרטגיות חוקיות שונות לגבי כל מקרי הגירושין, לכן עליכם לחלוק איתו את כל הפרטים – גם אם הם נראים לכם מביכים.

רצוי לערוך חקירה לגבי התעודות, הניסיון והמקצועיות של כל עו"ד גירושין, וכמובן גם לגבי התשלום שהוא דורש. בנוסף, עורך דין גירושים אחראי אשר מציע תוצאות הגיוניות וריאליסטיות, הינו איש מקצוע אשר כדאי לכם לקחת את שירותיו.

***מוגש בחסות שרונה בן זאב עו"ד לענייני משפחה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI