דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר עורך דין גירושין: על חיסכון בכסף
עורך דין גירושין: על חיסכון בכסף
אביב יועצים 13/04/12 |  צפיות: 2380

באופן כללי, שכירת עורך דין גירושין יכולה לחסוך לכם כסף רב בעת ניהול הגירושין שלכם, משום שבעזרת עו"ד גירושין טוב תוכלו להשיג תוצאות שתתקשו להשיג לבד. אך במדריך זה לא נסתפק בחיסכון הכספי הכללי, אלא נסביר לכם בצורה מפורטת יותר כיצד תוכלו לעזור לעורך הדין שלכם, ובכך לחסוך סכומים ניכרים של כסף.

ראשית, הגיעו מוכנים לכל פגישה עם עו"ד גירושין. הביאו עמכם את כל הטפסים והמידע שעורך הדין ביקש. עבור המפגש הראשון, כדי שתוכלו להתחיל מיד בתהליך, הכינו את המידע הבא:

- אילו חשבונות בנק קיימים על שמכם?

- מהו המצב הנוכחי של כל חשבון?

- אילו חשבונות בנק משותפים יש לכם עם בן או בת הזוג?

- האם יש לכם התחייבויות כספיות כגון חוב בכרטיס האשראי או תשלומים על רכב?

- מי הבעלים של הבית וכלי הרכב?

- על אילו נכסים הייתה לכם בעלות לפני שנישאתם?

- מה ההכנסה החודשית הקבועה שלכם, והאם היא עומדת לגדול או לקטון בעתיד הנראה לעין?

- האם חתמם על הסכם ממון לפני הנישואים?

- אם בכוונתכם לבקש דמי מזונות, הכינו לפני הפגישה הראשונה עם עורך דין גירושים תקציב ריאליסטי של ההוצאות העתידיות שיהיו לכם על ילדיכם.

לאחר הפגישה הראשונה עם עו"ד גירושין, ולפני כל פגישה מאותו הרגע, שאלו שאלות כדי לוודא שאתם יודעים בדיוק מה עליכם להביא לפגישה הבאה. חשבו על כל הבעיות שיש לכם או שעשויות לצוץ בהמשך, ועל המידע שעורך הדין שלכם יזדקק לו כדי לפתור את אותן בעיות. עו"ד גירושין טוב ישאל שאלות רבות, ועליכם לענות עליהן במלואן. זכרו שהתשובות חסויות, כך שאין צורך להסתיר דבר.

רשמו לפניכם במקום מסודר אירועים חשובים ועובדות הנוגעות לחיי הנישואין שלכם, ושאלות שתרצו לשאול עורך דין גירושין במהלך כל פגישה. בנוסף, שמרו עותקים של כל פיסת מידע שאתם מספקים במהלך פגישותיכם עם עורך דין גירושים. ככל שתשקיעו יותר עבודה בהכנה, כך עורך הדין שלכם יצטרך לבזבז פחות זמן על מציאת המסמכים הדרושים לו.

אם עורך דין גירושים יודע את כל העובדות הדרושות מהר ככל האפשר במהלך ניהול התיק, זה יחסוך לכם זמן (וכתוצאה מכך – כסף), אשר אותו תוכלו להוציא מאוחר יותר במקרה הצורך – למשל על חקירה נוספת.

עורך דין גירושין חייב להיות הראשון ששומע על שינוי במצב שלכם. אתם מקור המידע הראשי שיש לכל עורך דין גירושים לגבי התיק שלכם, ועורך הדין שלכם יפעל בהתאם למידע שתספקו לו. אם קורה משהו או אם אתם מגלים מידע חדש אשר עשוי להשפיע על התיק שלכם, עורך דין גירושין צריך לשמוע על כך במהירות האפשרית. זה עשוי לשנות את הדרך בה הוא פועל בתיק שלכם. זה עשוי לחסוך את זמנו של עורך דין גירושין (כלומר – את הכסף שלכם), וכמובן ימנע מעורך הדין לפעול בכיוונים לא נכונים בתיק שלכם.

כפי שנכתב קודם, מערכת היחסים בין עורך דין גירושין ללקוחותיו היא חסויה, והוא לא יוכל לחשוף דבר מן המידע שתספקו לו ללא רשותכם המפורשת. לכן, הרגישו חופשיים ליידע אותו לגבי כל דבר, גם אם הוא נראה לכם פעוט ערך.

***מוגש בחסות שרונה בן זאב עו"ד לענייני משפחה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI