דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר גירושין: כיצד לדבר עם עו"ד גירושין
גירושין: כיצד לדבר עם עו"ד גירושין
אביב יועצים 17/04/12 |  צפיות: 2401

אין זה יוצא דופן שאנשים חשים מאוימים או לא בנוח כאשר הם מדברים עם עורך דין גירושין. משום שכמעט כל עו"ד גירושין הוא עסוק מאוד, הוא עלול להצטייר כחסר סבלנו או כממהר, גם אם אין זה המקרה. הגעה למשרדו של עו"ד גירושין כאשר אתם מוכנים לחלוטין יעזור לכם להיות רגועים ונינוחים במהלך השיחה. עורך דין גירושין אשר ישוחח עם אדם רגוע ושקול יתפוס אותו כאדם אחראי, אשר אפשר לעבוד איתו בצורה נעימה ויעילה.

1. הכינו רשימה מפורטת של המידע שעורך הדין צריך לקבל. אם התרחש אירוע מיוחד אשר בעקבותיו אתם רוצים להתגרש, כמו אלימות או בגידה, רשמו בכלליות את פרטי האירוע. רשמו תאריכים וזמנים רבים ככל האפשר. אם מעורבים בנושא אנשים נוספים, רשמו את פרטי ההתקשרות עמם. אספו ורשמו את כל המידע הנוגע לחשבונות הבנק שלכם ושל בני הזוג, לנכסים משותפים או כאלה השייכים לאחד מכם, וכדומה.

2. בפגישה עם עורך דין גירושים, מומלץ להיצמד לנושאים הרלוונטיים לתיק שלכם. זה יעזור לא רק לתיק שלכם, אלא גם לדימוי שלכם בעיניו של עו"ד גירושין העובד עמכם. אל תיסחפו להשמצות או דיבור לא נעים על בן הזוג, ואל תיגררו לצעקות או לבכי. פגישה עם עורך דין גירושים היא פגישה עסקית, ואם תתייחסו אליה כך תוכלו לחסוך זמן ואנרגיות, אשר אותם תוכלו להשקיע במקומות אחרים- חשובים יותר.

3. היו כנים לחלוטין עם עורך דין גירושין. אל תנסו לגרום לעצמכם להיראות טוב יותר ולצד השני להראות רע. עו"ד גירושין מקבל תשלום כדי להיות  בצד שלכם. אם תשנו את הסיפור או תשמיטו ממנו פרטים, זה רק יפגע ביכולתו של עורך דין גירושים לנהל את התיק שלכם על הצד הטוב ביותר.

4. בפגישה עם עורך דין גירושים, ובמיוחד בגישות הראשונות, רצוי כמובן לנסח את דבריכם במילים יפות ו"אינטליגנטיות" מעט, אך הישארו עם אוצר המילים הרגיל שלכם ואל תנסו להעמיד פנים שאתם מישהו אחר. שימוש בלשון "החוק", בסגנון מקצועי ומסובך וכדומה, כאשר אתם לא באמת יודעים איך- רק יקשה על עורך דין גירושין להבין אתכם. מצד שני, נסו להימנע מביטויי סלנג "מתקדמים" מידי שעורך הדין לא יבין, וכמובן מקללות ומשפה גסה.

5. הביאו באופן מיידי כל מידע או מסמך שהתבקשתם להביא לפגישה עם עורך דין גירושים. הוא לא יוכל להמשיך את העבודה על התיק שלכם ללא המסמכים הללו

6. לעולם אל תחמיצו פגיה עם עו"ד גירושין אם אין לכם סיבה ממש טובה. ראשית, אין זה מנומס, ושנית- עורך דין גירושין עלול לגבות מכם תשלום גם על פגישות שהפסדתם- אם לא הודעתם בזמן על ביטולן.

7. שאלו על העלויות אשר יהיו מעורבות בתיק שלכם. וודאו שאתם מבינים בדיוק על מה אתם עומדים לשלם. בדקו האם אתם משתמשים בשירותיו של עורך דין גירושין אשר מעניק פגישת ייעוץ בחינם, או שיגבה מכם תשלום עליה.

8. ערכו בדיקות הגיוניות על ההתקדמות בתיק שלכם, אך אל תגזימו. לא מקובל להתקשר כל יום למשרדו של עורך דין גירושין. די והותר להתקשר פעם בשבוע או פעם בכמה ימים כדי לקבל עידכון. אם תוכלו לקבל את המידע הרלוונטי מהפקידה או המזכירה, אל תתעקשו לדבר עם עורך הדין עצמו- ייתכן שהוא עסוק ברגעים אלו ממש בהכנת התיק שלכם.

***מוגש בחסות שרונה בן זאב עו"ד לענייני משפחה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI