דף הבית חוק ומשפט תעבורה עורכי דין לתעבורה: כמה עובדות מעניינות
עורכי דין לתעבורה: כמה עובדות מעניינות
אביב יועצים 24/04/12 |  צפיות: 3696

דו"חות תעבורה יכולים להיות יקרים. העלות האמיתי של דו"ח תעבורה הינה גבוהה יותר מהמחיר אשר רשום בדו"ח עצמו. דו"חות תעבורה מסתיימים לעיתים קרובות בהעלאת הפרמיה של ביטוי הרכב. דו"חות תעבורה חמורים במיוחד יכולים אפילו להביא לתוצאה של סירוב הארכת הביטוח, אם חברת הביטוח חושבת שהנהג הוא בעל סיכויים גבוהים מידי לתאונות או לעבירות תנועה. חברות ביטוח מסויימות מציעות מסלולי מיוחדים לנהגים בסיכון גבוה, ודורשות תשלומים גבוהים בהרבה מתשלומי הביטוח הנדרשים מנהגים רגילים. עורך דין לתעבורה יכול להוות את קו ההגנה הראשון של כל נהג ונהגת נגד דו"חות מסוג זה.

לעיתים, יציאה נגד דו"ח תעבורה בעזרת עורך דין תעבורה הינה הכרחית בגלל סיבות נוספות, מעבר לסיבה של מניעת עליית פרמיית הביטוח. אם נהג מסויים כבר נמצא בעבר אשם במספר עבירות תעבורה, הוא עלול לעמוד בפני הסכנה של שלילת רשיונו. במקרה כזה, עורך דין תעבורה איננו רק בגדר "מותרות"- הוא הכרחי. שלילת רישיון, ואפילו קצרה מאוד, עלולה להסתיים בטווח הרחוק בשלילת רישיון מלאה. לכל עבירת תעבורה יש ערך המתבטא בנקודות שליליות ברקורד הנהיגה. נהג אשר ירשמו ברשיונו נקודות שליליות בגין שלילת רישיון, עלול למצוא את עצמו כמה שנים מאוחר יותר- בגין עבירת תנועה פשוטה- עומד בפני שלילת רישיון מלאה או לטווח ארוך, וכמובן בפני קורס נהיגה מונעת, אשר יגזול ממנו זמן רב.

רשויות הערים ואף ממשלת ישראל, כמו בכל ארץ, נסמכות על קנסות תעבורה כחלק מתקציבן השנתי. התוצאה היא אכיפה גבוהה במיוחד של חוקי התעבורה במקומות רבים בארץ, ונתינת קנסות גבוהים במיוחד. אך כדאי לדעת לעיתים קרובות נהגים מואשמים בעברות תעבורה שניתן לערער עליהן. עורך דין תעבורה יהיה מודע לנושאים שונים הקשורים לכל מקרה נדון, ויכלוים להשפיע עליו. עורך דין לתעבורה יכול גם להכיר שיטות משפטיות לערעור אמינותו של השוטר או הפקח אשר רשם את הדו"ח.

השיטות החוקיות הללו יכולות לעיתים קרובות להביא לביטול קנסות גבוהים או להפחתתם. עורך דין לתעבורה הינו מומחה בתחומו. יש לו אסטרטגיות להתנגדות לדו"חות תעבורה אשר האזרח הפשוט לא תמיד מודע להן. בעזרת ידע מעמיק ונרחב בנושא התעבורה על כל חוקיה וסעיפיה השונים, עורך דין לתעבורה יכול לספק לכל נהג ונהגת את האמצעים להגן על עצמם נגד דו"חות מוגזמים או חריפים.

אנשים חושבים לעיתים קרובות ששכירת עורך דין תעבורה תהיה יקרה יותר מאשר פשוט להודות באשמה ולשלם את הקנס. אך זהו לא בהכרח המקרה. דו"חות על נהיגה במהירות מופרזת יכולים להגיע למאות ואפילו אלפי שקלים, וזה עוד לפני ששוקלים את עלויות הביטוח הנלוות. רק עליית מחירי הביטוח תהיה בוודאי יקרה יותר בטווח הארוך, מאשר שכרו הכולל של עורך דין תעבורה.

בנוסף, ניתן בהחלט למצוא עורך דין תעבורה אשר יציע ייעוץ ראשוני בחינם, היות וקיימים עורכי דין רבים כאלה. לכן, אם אתם מוצאים את עצמכם נאשמים בעבירת תעבורה כלשהי, כדאי לכם מאוד לקבל את עזרתו של עורך דין תעבורה מומחה. במקום לשלם את הקנס ככתובו, מומלץ לצאת נגדו ולהילחם בו, כדי להפחית את התשלום או אפילו לבטלו קליל. אין להפחית בכישורי של עורך דין תעבורה מנוסה, אם כן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI