דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה איך מוצאים אהבה ב2012?
איך מוצאים אהבה ב2012?
גלי 29/04/12 |  צפיות: 4485


פעם המקומות למצוא אהבה חדשה היו באוניברסיטה או בתיכון. סיפורי האהבה של ההורים שלנו היו תמימים ויפים, הם ישבו אחד לצד השני בשיעור או נפגשו בקפיטריה.

כיום הסיפורים האלו מתרחשים פחות ופחות. אולי זה בגלל שאנשים רבים מתחילים מתרכזים בלימודים או בגלל שאינם מעוניינים למצוא אהבת אמת בגיל צעיר ומעדיפים משהו פשוט וקליל. אחרי שעברת את הצבא והלימודים כבר קשה מאוד לפגוש אנשים חדשים.

פעם מקום העבודה היה הזדמנות מצויינת לפגוש אנשים חדשים אך כיום המון אנשים עובדים מהבית או בחברות קטנות שלא מספקות הזדמנויות מפגש. כך אנשים מוצאים את עצמם עם מעגלי הכרויות קטנים מאוד שלא מאפשרים להם להכיר בני זוג פוטנציאלים.


בדיוק למטרה זאת נוצר אתר הכרויות . אתרים אלו מרכזים במקום אחד את כול בני הזוג הפוטנציאלים ומאפשרים לך להכיר אנשים חדשים בצורה מהירה. דרך אתרי הכרויות אפשר להיחשף להמון פנויים ופנויות שמתאימות לפרמטרים האישיים של כול אדם. אין צורך לצאת מהבית ולהוציא כסף וזמן מול אנשים בשביל לגלות פרט בסיסי שאינו מתאים לדרישות שלכם כמו גיל או עישון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלי


 


מאמרים נוספים מאת גלי
 
בניתי אתר. ואז מה?
בניית אתרים זה תחום פורח בארץ, אך אתר חדש אינו שווה הרבה אם אינו מקודם כמו שצריך במנועי החיפוש.

בניית אתר- מתאים לכולם
בעולם היום כול עסק צריך לפנות לחברה בניית אתרים על מנת שיהיה לו נוכחות באינטרנט.

הכל על אתרי הכרויות
03/06/12 | הכרויות
אתרי הכרויות הולכים ומשתלטים על האינטרנט ועל חיי האהבה שלנו.

למה דיאטנית?
יש הרבה דרכים להיאבק בהשמנה אבל דיאטה טובה שתישאר הרבה זמן זה משהו שצריך לעשות אצל דיאטנית מקצועית

הבנת התנהגות אחרים
ישנם חוקרים שטוענים שכולנו מנסים להבין את האחרים על ידי התבוננות, וניתוח התנהגותם. התיאוריה שלהם טוענת שאנשים מנסים להסיק האם פעולה מסוימת שייכת למאפיין יציב של הפועל.

חרדה מרשלנות רפואית בהריון
אני חושבת הרבה על הריון לאחרונה. אני חושבת על איך זה יהיה להיות אמא, ובכלל איך זה ירגיש להיות בהריון. שיתפתי גם את הבן זוג שלי בזה, ואנחנו חושבים על זה ברצינות. חשבתי שאני ממש מוכנה לזה, עד שנתקלתי באיזשהי כתבה על רשלנות רפואית בהריון .

מחקר בתחום אבהות
24/05/12 | הורות
נושא האימהות הוא נושא מאוד מדובר בתקשורת ובתרבות בכלל. עם זאת, מעט מידע קיים על חוויותיהם של אבות ועל מספרם באוכלוסיה. ידוע כי עם הירידה בשיעור הלידות והעלייה בשיעור הגירושין, פוחת הזמן שנמצאים אבות עם ילדיהם. גברים משכילים ומצליחים יותר, מעורבים יותר בגידול ילדיהם. עדיין, מצב ההשגחה היומי על ילדים צעירים שונה.

קידום אתרים- האם צריך את הקורס?
קידום אתרים הוא בין התחומים הכי פרוצים שיש בשוק. אין השכלה נדרשת על מנת לעבוד בתחום ואין מבחנים או בדיקות מצד אף גורם. כול אדם באשר הוא, יכול לקום בבוקר ולקרוא לעצמו מקדם אתרים, אין תעודה מקצועית או כול דבר אחר שהוא נדרש להוכיח או להראות לפני שהוא פונה ללקוחות.

איך מוצאים אהבה ב2012?
בדיוק למטרה זאת נוצר אתר הכרויות . אתרים אלו מרכזים במקום אחד את כול בני הזוג הפוטנציאלים ומאפשרים לך להכיר אנשים חדשים בצורה מהירה.

הרזיה בחגים
חשוב להתכונן נפשית לפני הארוחות המשפחתיות ולתכנן מה מתאים למשטר תזונה נכונה ומה לא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI