דף הבית אינטרנט והחיים ברשת הכרויות הכל על אתרי הכרויות
הכל על אתרי הכרויות
גלי 03/06/12 |  צפיות: 14496

בעולם הולך ומתרחב, כאשר מליוני אנשים מחוברים לפייסבוק מדי שנייה ומיליונים נוספים גולשים במקומות שונים באנטרנט, עולם הדייטינג עבר שינוי מרחיק לכת. אם בעבר היינו צריכים להסתמך על פגישות מקריות, שידוכים של חברים ומסגרות חברתיות שיחברו בינינו ובין בחירי ליבינו, כיום יותר ויותר אנשים בוחרים לפתוח שמות משתמש אצל אתר הכרויות ולחפש את בן/בת זוגם באנטרנט. לאור זאת, אתרי ההכרויות ,שסבלו מתדמית גרועה ומשפילה למדי בשנים עברו, הפכו בשנים האחרונות לפופולריים במיוחד, וניתן למצוא בהם מאזן אנושי מוצלח במיוחד.


ישנם מגוון אתרי הכרויות ענק בימינו, ואין כמעט אדם שלא יכול למצוא את מבוקשו. ממצב של שניים-שלושה אתרים גדולים השולטים בשוק, הגענו לעשרו תאתרי נישה קטנים, וביניהם אתרי הכרויות ללסביות, לגיל השלישי, לגרושים וכן הכרויות לאקדמאים . לכן שווה לבדוק מה יש שם בחוץ, ולבחור אתר שיתן לכם את המבחר הגדול ביותר בנישה המתאימה לכם.  אז מה עושים באתר הכרויות? איך נכנסים לזה בכלל? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.


שלב ראשון: ההרשמה.


ההרשמה לרוב כוללת כמה פרטים אישיים בלבד, כגון גיל, העדפה מינית, מגורים וכו'. תמונות לרוב אינן בגדר חובה, אך היא מומלצת מאוד, שכן אנשים ללא תמונה זוכים לרוב להרבה פחות פניות, ומתעורר חשד לגבי זהותם. ברוב האתרי םההרשמה היא חינם, אך השימוש בחלקים שוני של האתר לאחר ההרשמה עולה כסף. לאחר ההרשמה הראשונית תקבלו מייל שיאשר את הרשמותכם לאתר, ויבקש מכם להכנס לאתר ולהתחיל את חיפושכם.


שלב שני: החיפוש

ברוב אתרי הכרויות יש מנוע חיפוש שנותן תנאים רבים ומגוונים שניתן לפיהם להתאים לעצמכם שותף מושלם. תנאים אלו יכולים להיות החל מטווח גילאיים, דרך מראה חיצוני ועד גובה הכנסה ותחביבים. ככל שמכניסים יותר תנאים לחיפוש, התוצאות יהיו מצומצמות יותר ויותר ממוקדות. משמצאתם משתמש שנראה לכם מעניין, ניתן ליצור איתו קשר בהודעה פרטית מטעם המשתמש שלכם. בחלק מהמקרים ניתן לבצע שיחת צ'ט עם האדם, עם אודיו או ווידיאו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלי


 


מאמרים נוספים מאת גלי
 
בניתי אתר. ואז מה?
בניית אתרים זה תחום פורח בארץ, אך אתר חדש אינו שווה הרבה אם אינו מקודם כמו שצריך במנועי החיפוש.

בניית אתר- מתאים לכולם
בעולם היום כול עסק צריך לפנות לחברה בניית אתרים על מנת שיהיה לו נוכחות באינטרנט.

הכל על אתרי הכרויות
03/06/12 | הכרויות
אתרי הכרויות הולכים ומשתלטים על האינטרנט ועל חיי האהבה שלנו.

למה דיאטנית?
יש הרבה דרכים להיאבק בהשמנה אבל דיאטה טובה שתישאר הרבה זמן זה משהו שצריך לעשות אצל דיאטנית מקצועית

הבנת התנהגות אחרים
ישנם חוקרים שטוענים שכולנו מנסים להבין את האחרים על ידי התבוננות, וניתוח התנהגותם. התיאוריה שלהם טוענת שאנשים מנסים להסיק האם פעולה מסוימת שייכת למאפיין יציב של הפועל.

חרדה מרשלנות רפואית בהריון
אני חושבת הרבה על הריון לאחרונה. אני חושבת על איך זה יהיה להיות אמא, ובכלל איך זה ירגיש להיות בהריון. שיתפתי גם את הבן זוג שלי בזה, ואנחנו חושבים על זה ברצינות. חשבתי שאני ממש מוכנה לזה, עד שנתקלתי באיזשהי כתבה על רשלנות רפואית בהריון .

מחקר בתחום אבהות
24/05/12 | הורות
נושא האימהות הוא נושא מאוד מדובר בתקשורת ובתרבות בכלל. עם זאת, מעט מידע קיים על חוויותיהם של אבות ועל מספרם באוכלוסיה. ידוע כי עם הירידה בשיעור הלידות והעלייה בשיעור הגירושין, פוחת הזמן שנמצאים אבות עם ילדיהם. גברים משכילים ומצליחים יותר, מעורבים יותר בגידול ילדיהם. עדיין, מצב ההשגחה היומי על ילדים צעירים שונה.

קידום אתרים- האם צריך את הקורס?
קידום אתרים הוא בין התחומים הכי פרוצים שיש בשוק. אין השכלה נדרשת על מנת לעבוד בתחום ואין מבחנים או בדיקות מצד אף גורם. כול אדם באשר הוא, יכול לקום בבוקר ולקרוא לעצמו מקדם אתרים, אין תעודה מקצועית או כול דבר אחר שהוא נדרש להוכיח או להראות לפני שהוא פונה ללקוחות.

איך מוצאים אהבה ב2012?
בדיוק למטרה זאת נוצר אתר הכרויות . אתרים אלו מרכזים במקום אחד את כול בני הזוג הפוטנציאלים ומאפשרים לך להכיר אנשים חדשים בצורה מהירה.

הרזיה בחגים
חשוב להתכונן נפשית לפני הארוחות המשפחתיות ולתכנן מה מתאים למשטר תזונה נכונה ומה לא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI