דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות מחקר בתחום אבהות
מחקר בתחום אבהות
גלי 24/05/12 |  צפיות: 4727

נושא האימהות הוא נושא מאוד מדובר בתקשורת ובתרבות בכלל. עם זאת, מעט מידע קיים על חוויותיהם של אבות ועל מספרם באוכלוסיה. ידוע כי עם הירידה בשיעור הלידות והעלייה בשיעור הגירושין, פוחת הזמן שנמצאים אבות עם ילדיהם. גברים משכילים ומצליחים יותר, מעורבים יותר בגידול ילדיהם. עדיין, מצב ההשגחה היומי על ילדים צעירים שונה. כ-20%  מהגברים הנשואים מספקים "השגחה עיקרית" לילדיהם בזמן שנשותיהם עובדות. לרוב יהיו הגברים הנ"ל מובטלים, מועסקים במשרות חלקיות, או שירוויחו מעט, ולהם יותר מילד אחד מתחת לגיל בי"ס. הנסיבות הכלכליות מהוות גורם משמעותי במילוי הגבר את תפקיד המשגיח העיקרי על ילדים בבית.

מספרם של האבות החד הוריים שולש בין שנות השמונים לשנות התשעים. מרביתם של אבות אלה פרודים או גרושים וחלק מהם אף לא נישא מעולם. רמת ההכנסה של האבות החד הוריים נמוכה מזו של משפחות רגילות, אך גבוהה מזו של נשים חד הוריות. מידת יכולתו של האב להתאים עצמו לחד הורות תלויה במשתנים כגון גיל ומין הילדים, גילו ורמת ההשכלה שלו עצמו, וכן לתמרן בין תפקידי ההורה, העובד, הבעל לשעבר.

כנגד המגמה ליותר אבות חד הוריים, עומדת העלייה במספרם של גברים שלהם אין כלל קשר ילדיהם.הידע המועט ביותר הוא בנוגע לאבות חורגים. המחקר בתחום של אבהות צריך להתרחב, וגם איתו המחקר סביב השימוש בטכנולוגיה על מנת לשאוב מידע על תפקיד זה. האם אבות משוטטים ברחבי האינטרנט ומנסים ליצור הכרויות עם אבות אחרים, או אולי הם מנסים למצוא את המידע דווקא דרך היכרויות עם אמהות אחרות, אולי אפילו נעזרים בצורה לא מודעת במשאלה לזוגיות כדי להיות הורים טובים יותר, ונכנסים לשם כך ל אתר הכרויות ? מעניין שנושא זה פחות נחקר מאמהות, ואולי עלינו לשאול את עצמנו כחברה מדוע זה כך?



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלי


 


מאמרים נוספים מאת גלי
 
בניתי אתר. ואז מה?
בניית אתרים זה תחום פורח בארץ, אך אתר חדש אינו שווה הרבה אם אינו מקודם כמו שצריך במנועי החיפוש.

בניית אתר- מתאים לכולם
בעולם היום כול עסק צריך לפנות לחברה בניית אתרים על מנת שיהיה לו נוכחות באינטרנט.

הכל על אתרי הכרויות
03/06/12 | הכרויות
אתרי הכרויות הולכים ומשתלטים על האינטרנט ועל חיי האהבה שלנו.

למה דיאטנית?
יש הרבה דרכים להיאבק בהשמנה אבל דיאטה טובה שתישאר הרבה זמן זה משהו שצריך לעשות אצל דיאטנית מקצועית

הבנת התנהגות אחרים
ישנם חוקרים שטוענים שכולנו מנסים להבין את האחרים על ידי התבוננות, וניתוח התנהגותם. התיאוריה שלהם טוענת שאנשים מנסים להסיק האם פעולה מסוימת שייכת למאפיין יציב של הפועל.

חרדה מרשלנות רפואית בהריון
אני חושבת הרבה על הריון לאחרונה. אני חושבת על איך זה יהיה להיות אמא, ובכלל איך זה ירגיש להיות בהריון. שיתפתי גם את הבן זוג שלי בזה, ואנחנו חושבים על זה ברצינות. חשבתי שאני ממש מוכנה לזה, עד שנתקלתי באיזשהי כתבה על רשלנות רפואית בהריון .

מחקר בתחום אבהות
24/05/12 | הורות
נושא האימהות הוא נושא מאוד מדובר בתקשורת ובתרבות בכלל. עם זאת, מעט מידע קיים על חוויותיהם של אבות ועל מספרם באוכלוסיה. ידוע כי עם הירידה בשיעור הלידות והעלייה בשיעור הגירושין, פוחת הזמן שנמצאים אבות עם ילדיהם. גברים משכילים ומצליחים יותר, מעורבים יותר בגידול ילדיהם. עדיין, מצב ההשגחה היומי על ילדים צעירים שונה.

קידום אתרים- האם צריך את הקורס?
קידום אתרים הוא בין התחומים הכי פרוצים שיש בשוק. אין השכלה נדרשת על מנת לעבוד בתחום ואין מבחנים או בדיקות מצד אף גורם. כול אדם באשר הוא, יכול לקום בבוקר ולקרוא לעצמו מקדם אתרים, אין תעודה מקצועית או כול דבר אחר שהוא נדרש להוכיח או להראות לפני שהוא פונה ללקוחות.

איך מוצאים אהבה ב2012?
בדיוק למטרה זאת נוצר אתר הכרויות . אתרים אלו מרכזים במקום אחד את כול בני הזוג הפוטנציאלים ומאפשרים לך להכיר אנשים חדשים בצורה מהירה.

הרזיה בחגים
חשוב להתכונן נפשית לפני הארוחות המשפחתיות ולתכנן מה מתאים למשטר תזונה נכונה ומה לא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI