דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים בניתי אתר. ואז מה?
בניתי אתר. ואז מה?
גלי 03/06/12 |  צפיות: 4540

הנושא של בניית אתרים תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות, והפך לנושא מרכזי בשוק העבודה. אנשים רבים, עובדים עצמאיים ועסקים כאחד, משקיעים כסף רב, זמן ועבודה בבניית אתר אישי. אחרי כל העבודה הזו האתר יוצא לאוויר, מתעדכן בהתחלה לעיתים קרובות- ואז, פעמים רבות, נופל לתהום הנשייה והופך להיות מעין "אתר מת" בספירה הענקית שהיא האנטרנט.


מדוע זה קורה? ישנן כמה סיבות לכך. אחת היא כמובן חוסר עדכון האתר, והתעייפות בעל האתר. בניית אתרים

אינה עבודה קלה, ואנשים רבים מגיעים עד קו הסיום ופשוט נושרים אחריו. אך סיבה נוספת, שכיחה לא פחות, היא פופולריות האתר- אנשים רבים רואים שאתר שלהם לא "ממריא", שאנשים לא נכנסים אליו ואין לו אחוזי צפייה גבוהים, ומחליטים לוותר מראש.


אך חוסר כניסה לאתר לא תמיד מעיד על אי הרלוונטיות שלו- לפעמים פשוט מדובר בפירסום לא נכון. בעידן בו רוב האנשים עושים את חיפוש האינפורמציה שלהם דרך מנוע החיפוש של "גוגל", עיצוב לא מושכל של האתר יכול להביא להדרתו ממנוע החיפוש של גוגל, ולפיכך לחוסר חיים באתר עצמו. לכאן נכנס לתמונה אחד המקצועות המעניינים, חדשניים וייחודיים שיש- קידום אתרים.

 

חברות של קידום אתרים - חברות המתמחות בפיצוח האלוגריתם של מנוע החיפוש של "גוגל", ומטרתן המרכזית הינה מיקום האתר שלכם כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש המפורסם- וכן העשרת מילות החיפוש המובילות אליו. כלומר, אם שמכם הוא "משה כהן" ואתם בעסק של עריכת דין, רוב הסיכויים הם שכרגע ניתן למצוא אותכם רק כ"משה כהן עריכת דין". מה שחברות לקידום אתרים עושות, זה לשבץ מילים מסויימות באתר, להחליף לינקים עם אתרים אחרים ולהפיץ את שם אתרך ברבים. התוצאה היא, שהאתר שלך מקבל חשיבות ועולה במעלה סולם החיפוש של "גוגל". משמעות נוספת היא, שמילות החיפוש המובילות לאתר שלך רחבות כעת בהרבה- אם אמרנו שלפני כן היה צריך לכתוב "משה כהן עריכת דין" כדי להגיע לאתרך (ולפעמים אפילו זה לא מביא את האתר  שלך בתוצאה הראשונה), קידום אתרים טוב יביא לכך שחיפוש "עריכת דין", "עורך דין" או "משה כהן" יעלו אותך בין האפשרויות הראשונות. אז אל תתעצלו ואל תוותרו- קידום אתרים היא הדרך להפרחת האתר והצלחה בעסקים.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלי


 


מאמרים נוספים מאת גלי
 
בניתי אתר. ואז מה?
בניית אתרים זה תחום פורח בארץ, אך אתר חדש אינו שווה הרבה אם אינו מקודם כמו שצריך במנועי החיפוש.

בניית אתר- מתאים לכולם
בעולם היום כול עסק צריך לפנות לחברה בניית אתרים על מנת שיהיה לו נוכחות באינטרנט.

הכל על אתרי הכרויות
03/06/12 | הכרויות
אתרי הכרויות הולכים ומשתלטים על האינטרנט ועל חיי האהבה שלנו.

למה דיאטנית?
יש הרבה דרכים להיאבק בהשמנה אבל דיאטה טובה שתישאר הרבה זמן זה משהו שצריך לעשות אצל דיאטנית מקצועית

הבנת התנהגות אחרים
ישנם חוקרים שטוענים שכולנו מנסים להבין את האחרים על ידי התבוננות, וניתוח התנהגותם. התיאוריה שלהם טוענת שאנשים מנסים להסיק האם פעולה מסוימת שייכת למאפיין יציב של הפועל.

חרדה מרשלנות רפואית בהריון
אני חושבת הרבה על הריון לאחרונה. אני חושבת על איך זה יהיה להיות אמא, ובכלל איך זה ירגיש להיות בהריון. שיתפתי גם את הבן זוג שלי בזה, ואנחנו חושבים על זה ברצינות. חשבתי שאני ממש מוכנה לזה, עד שנתקלתי באיזשהי כתבה על רשלנות רפואית בהריון .

מחקר בתחום אבהות
24/05/12 | הורות
נושא האימהות הוא נושא מאוד מדובר בתקשורת ובתרבות בכלל. עם זאת, מעט מידע קיים על חוויותיהם של אבות ועל מספרם באוכלוסיה. ידוע כי עם הירידה בשיעור הלידות והעלייה בשיעור הגירושין, פוחת הזמן שנמצאים אבות עם ילדיהם. גברים משכילים ומצליחים יותר, מעורבים יותר בגידול ילדיהם. עדיין, מצב ההשגחה היומי על ילדים צעירים שונה.

קידום אתרים- האם צריך את הקורס?
קידום אתרים הוא בין התחומים הכי פרוצים שיש בשוק. אין השכלה נדרשת על מנת לעבוד בתחום ואין מבחנים או בדיקות מצד אף גורם. כול אדם באשר הוא, יכול לקום בבוקר ולקרוא לעצמו מקדם אתרים, אין תעודה מקצועית או כול דבר אחר שהוא נדרש להוכיח או להראות לפני שהוא פונה ללקוחות.

איך מוצאים אהבה ב2012?
בדיוק למטרה זאת נוצר אתר הכרויות . אתרים אלו מרכזים במקום אחד את כול בני הזוג הפוטנציאלים ומאפשרים לך להכיר אנשים חדשים בצורה מהירה.

הרזיה בחגים
חשוב להתכונן נפשית לפני הארוחות המשפחתיות ולתכנן מה מתאים למשטר תזונה נכונה ומה לא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI