דף הבית אימון אישי אימון אישי - אחר פירוש חלומות, פותר חלומות, חלומות מפחידים, סיוטים בשינה, איך לפתור חלומות, חלומות לפי הקבלה, משמעות חלומות, חלומות ופתרונם, חלומות ותת מודע, חלומות ופ
פירוש חלומות, פותר חלומות, חלומות מפחידים, סיוטים בשינה, איך לפתור חלומות, חלומות לפי הקבלה, משמעות חלומות, חלומות ופתרונם, חלומות ותת מודע, חלומות ופ
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 03/05/12 |  צפיות: 3014
פותר חלומות, איך לפתור חלומות, חלומות ותת מודע, מילון חלומות, חלומות מפחידים, חלומות ופתרונם, לא מודע, רוחניים

והפעם אבאר את הנושא של משמעות החלומות ופתרונם. ואבאר, מהי משמעות החלומות? ואיך לפתור חלומות? ובכלל למה לפתור חלומות? ואיך לדעת מה החלום אומר? והאם פתרון חלום משפיע על העתיד, בצורה של נבואה שמגשימה את עצמה? ומהם פותרי חלומות, והאם ואיך לדעת האם פיתרון החלומות, האם ועד כמה הוא אמיתי? ואבאר גם מהו פתרון חלומות לפי הקבלה וגם לפי שיטות נוספות? ואבאר גם את הנושא ואת המשמעות של מילון חלומות ופירושם. עד כמה פירוש החלומות שנמצא במילון החלומות, עד כמה הוא אכן מפענח חלומות בצורה נכונה? ואבאר גם את הנושא של חלומות רעים ומפחידים ושל סיוטי לילה וביעותי לילה? ואבאר גם איך נוצרים חלומות ומאיפה הם מגיעים? ואבאר גם את הנושא של פענוח חלומות לצורך הבנת מסרים בחלום. האם באמת יש מסרים בחלום? ואבאר איך לבחור מפרש חלומות, כדי לקבל פירוש חלומות אמיתי? ואבאר איך באמת פותר חלומות צריך לפתור לך חלומות? ועוד אבאר נושאים שונים שקשורים לכל העניין של התת מודע ושל משמעות החלומות ופירושם.

וראשית אבאר את עניין החלימה והחלומות. ואבאר, שכל אדם חולם בלילה חלומות כאלו ואחרים. ואין אדם שלא חולם שום חלום. אלא יש אדם שלא זוכר את מה שהוא חולם בלילה. כי החלום, הוא מחשבה שהאדם חושב. והמחשבה של האדם, עובדת ופועלת אצל האדם, כל יום כל היום במשך כל ימי חייו. ומאחר שהמחשבה של האדם פועלת תמיד, ממילא זה אומר שתמיד האדם חושב על משהו.

ובמשך היום, המחשבה של האדם חושבת על מה שקורה לאדם במשך היום. דהיינו, שהאדם חושב על האירועים שהוא חווה כאן במציאות בעולם שלנו. ובלילה, האדם חושב על אירועים שקורים לו בעולם דמיוני אחר, סוג של יקום מקביל. שבו קורים לאדם המון אירועים אחרים, והאדם חושב עליהם במשך הלילה, כאשר הוא פחות מודע למה שקורה לו כאן בעולם שלנו.

כי יש אין סוף יקומים מקבילים וכפי שכבר ביארתי את כל זה במקומות אחרים. ובכל יקום מקביל קורים דברים אחרים. וכל מה שיכול לקרות במציאות, הכל קורה ביקום כלשהו. וביקום שלנו ובמציאות שלנו, קורית רק מציאות אחת מתוך אין סוף מציאויות שונות. והמחשבה של האדם מסוגלת לחשוב ולהיות מודעת למציאות אחת בלבד, שזאת המציאות שהאדם מודע אליה במשך היום.

ואעפ"כ בתת המודע של האדם, הוא מודע תמיד לקיומן של כל אין סוף המציאויות הנוספות. וכאשר האדם חושב על משהו שקרה לו או שיקרה לו או שיכול לקרות לו, הרי שהאדם לא חושב על משהו שקורה כאן ועכשיו בעולם שלנו. אלא הוא חושב על משהו שקרה וקורה כרגע במציאות אחרת וביקום מקביל אחר. דהיינו, ביקום שלנו עכשיו יש מציאות אחת. ועכשיו האדם חושב על משהו שקורה במציאות אחרת וביקום מקביל אחר.

ובשעת השינה, רמת המודעות של האדם למה שקורה כאן במציאות שלנו, רמת המודעות הזאת יורדת ונחלשת אצל האדם. ואז מתוך תת המודע של האדם, שהוא תמיד מודע למה שקורה בעוד אין סוף יקומים מקבילים אחרים, אז המודעות של האדם, מתחברת עם תת המודע של האדם. ואז האדם באופן מודע, מודע יותר למה שקורה במציאות מקבילה למציאות שלנו. יותר מאשר מה שהוא מודע למה שקורה במציאות שלנו. וכך בעצם נוצר החלום שהאדם חולם בשעת השינה (ובהמשך אסביר, למה האדם חולם דווקא חלומות מסוימים וכולי).

והרעיון הוא, שהמחשבה של האדם תמיד מודעת לכל מה שיכול לקרות באופן כללי, ולמה שקורה בפועל באופן ממשי. ובשעת השינה שהאדם ישן וחולם חלום, אז בעצם המחשבה של האדם, מודעת באופן ממשי, לאחת מהאפשרויות שיכולות לקרות במציאות, יותר מאשר כמה שהיא מודעת באופן ממשי, למה שקורה בפועל במציאות הממשית שלנו.

והאדם חושב תמיד על דבר כלשהו. וכדי שהאדם יוכל להיות קיים, לשם כך הוא צריך תמיד לחשוב על זה שהוא קיים ועל הקיום העצמי שלו. וכאשר האדם ישן, גם אז הוא חושב על דבר כזה או אחר. אלא, שכאשר האדם קם ומתעורר מהשינה בבוקר, אז המודעות של האדם חוזרת להיות מודעת יותר למה שקורה בעולם הממשי שלנו.

ואז לפעמים האדם שוכח את מה שהוא חלם בשעת השינה, למרות שכל אדם חולם תמיד בשעת השינה, כי המחשבה פועלת תמיד, כל זמן שהאדם קיים. והאדם זוכר או לא זוכר את החלום שהוא חלם בשעת השינה, לפי רמת המשמעות שהחלום משמעותי עבורו עבור המציאות הזאת שלנו. וככל שהאדם בשעת השינה, היה מודע יותר למציאות הזאת שלנו, וככל שהחלום שהאדם חלם בשעת השינה, משמעותי יותר למציאות שלנו, כך האדם זוכר יותר את החלום, גם אחרי שהוא מתעורר מהשינה.

ולזכור את החלום, זה תלוי ב 1 - עד כמה החלום משמעותי למציאות שלנו. 2 - עד כמה בזמן החלום, האדם היה מודע גם למה שקורה במציאות הזאת שלנו. וככל שהמציאות של החלום, קשורה יותר למה שקורה כאן במציאות שלנו, כך האדם זוכר יותר את החלום שהוא חלם.

ובכל מקרה הרעיון הוא שחלומות, הם אמיתיים בדיוק כמו מה שקורה לאדם כאן במציאות שלנו. והאדם קורא לדבר אחד אמיתי ולדבר אחר דמיוני, רק לפי רמת הממשות שהאדם חווה את האירועים, בזמן שהוא מגדיר אותם כאמיתיים או כדמיוניים. בדיוק כמו שהאדם חושב שהעתיד והעבר הם סוג של דמיון ביחס להווה, כך האדם חושב שהחלום הוא סוג של דמיון ביחס למציאות שלנו. אבל האמת היא, שהחלום התרחש ממש ביקום מקביל למציאות שלנו. ורק האדם שלא מרגיש את המציאות המקבילה, הוא קורא לחלום שהוא רק דמיון. למרות שבאמת הוא ממשי ואמיתי בדיוק כמו המציאות שלנו מנקודת מבט אובייקטיבית ולא סובייקטיבית של האדם עצמו.

ועכשיו אסביר האם לחלום יש משמעות? ואם כן, אז האם לכל חלום יש משמעות? ובשביל מה לפתור חלומות? והאם יש חלומות שסתם האדם חולם אותם, או שלכל החלומות יש משמעות עבור האדם? והאם יש מסרים בחלום? ובאופן כללי, עד כמה משמעות יש לחלומות שהאדם חולם?

והתשובה האמיתית לשאלה הזאת, היא שהחלום משמעותי עבור האדם, בדיוק כמו מה שקורה לו כאן במציאות שלנו. ואם לדוגמא הלכת אתמול ברחוב ופגשת מישהו ודיברת איתו על נושא כלשהו. האם יש לזה משמעות כלשהי עבורך עבור הרגע הזה. ואם האדם מתייחס למה שקרה לו בעבר או למה שיקרה לו בעתיד, כאילו זה חסר משמעות עבורו, אז ממילא גם לחלומות שלו, אין משמעות עבורו. כי כאשר האדם לא מייחס משמעות למה שקרה לו לפני רגע או למה שיכול לקרות לו בעוד רגע, הרי שממילא הוא גם לא מייחס משמעות למה שקרה לו בחלום שהוא חלם בלילה.

אבל, מי שמתבונן על מה שקרה לו בעבר ומנסה ללמוד מזה משמעות כלשהי לחייו, ומי שמתבונן על מה שיקרה לו ועל מה שיכול לקרות לו בעתיד, ומנסה ללמוד מזה דברים ומנסה להבין את המשמעות של האירועים, גם כאלו שלא קורים כאן ועכשיו ברגע הזה, הרי שעבורו יש משמעות גם למה שהוא חולם בשעת השינה.

וכאשר האדם חולם חלום והוא לא זוכר אותו, עדיין יש לחלום הזה משמעות עבור נפש האדם. בדיוק כמו אדם שקרה לו משהו, ושהוא לא זוכר מה קרה לו. שעדיין יש משמעות לאירוע הזה עבור האדם, גם אם הוא לא זוכר אותו. כי התת מודע של האדם, זוכר הכל תמיד (סוג של "רשימו"). וגם אם האדם לא זוכר על מה הוא חלם, עדיין יש לחלום משמעות עבור כל החיים שלו, כי תת המודע זוכר את הכל.

ולפעמים האדם מקבל החלטות כלשהן בחיים שלו כאן בעולם הזה, ולפעמים האדם מתנהג בצורה כלשהי מוזרה שנראית לא הגיונית כאן בעולם הזה. וזה בגלל השפעה של חלומות שהאדם חולם בשעת השינה. גם אם האדם לא זוכר את החלומות האלו שהוא חלם בשינה. והחלומות יכולים לגרום לאדם להיות נפגע טראומה ולסבול מפוסט טראומה, ממשהו שקרה לו בחלום. והחלומות משפיעים על המציאות של האדם כאן בעולם הזה, אפילו אם האדם לא זוכר על מה ומה בדיוק הוא חלם.

ועוד אוסיף ואומר, שלפעמים החלום שהאדם חולם הוא חלום ממשי כ"כ, עד כדי כך שלפעמים האדם כבר לא יודע להבדיל בין מציאות לבין חלום. והאדם כבר לא יודע, האם האירוע באמת קרה במציאות שלנו, או שהוא קרה רק בחלום במציאות מקבילה למציאות שלנו. ולפעמים קורה לאדם איזה דבר בחלום, והוא בטוח ממש שהדבר הזה קרה במציאות שלנו. למרות שבאמת הוא רק חלם שזה קרה. והרעיון הוא, שהחלום ומה שקורה לאדם בשעת החלום, משפיע עליו בדיוק כמו מה שקורה לו כאן במציאות שלנו.

ומי שמייחס חשיבות למה שקורה לו כאן במציאות שלנו, אז רצוי מאוד שהוא ילך לפותר חלומות אמיתי ולמפענח חלומות אמיתי (כי רוב פותרי החלומות, לא באמת יודעים לפתור את החלומות באמת). ועל האדם ללמוד לדעת ולהבין את משמעות החלומות ופירושם. ועל האדם ללמוד היטב, כיצד לפרש חלומות של עצמו. והאדם בהחלט יכול ללמוד להבין את החלומות ופתרונם, אם הוא לומד את הנושא הזה לעומק, מפותר ומפרש חלומות אמיתי. שהוא יכול ללמד את האדם, איך לפרש חלומות ואיך לפתור חלומות באמת...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מתקשר רוחני, תת מודע מאמרים, מבחינה רוחנית, הקשר בין רמת מודעות ורמת חרדה

הכנס לאתר ותהנה מעוד מורים רוחניים, בעיות נפשיות מהתת מודע, חינוך, לקוחות, פתרון חלום, קבלה / תורת הנסתר, פילוסופיה, מפרש חלום, תת מודע, שינה / חלומות ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI