דף הבית מחשבים וטכנולוגיה CRM CRM למוסדות השכלה גבוהה
CRM למוסדות השכלה גבוהה
אביב יועצים 13/05/12 |  צפיות: 3890

הרבה אנשים יודעים כי CRM משמשת היום עסקים גדולים וקטנים, אך פחות יודעים כי המערכת אידיאלית גם לאוניברסיטאות ומכללות.

ניהול מוסד להשכלה גבוהה אינו פשוט. מדובר בהרבה מאוד תיאומים עם סטודנטים, מרצים וקורסים. המזכירות של המכללה לרוב עמוסה מאוד באדמיניסטרציה שוטפת. כאן מגיעה לעזרתה תוכנת CRM והופכת את החיים לקלים יותר.

CRM מסייעת משמעותית למוסדות ההשכלה הגבוהה בתפעול היומיומי. כל הקשר עם הספקים, הסטודנטים והקורסים, מתנהל באמצעות התוכנה.

שיווק המכללה
מכללות בארצנו מציעות תנאי קבלה פחות נוקשים וגבוהים לעומת האוניברסיטאות, זאת כדי למשוך תלמידים רבים לשעריהם. מכיוון ששכר הלימוד במכללות הוא בדרך כלל כפול ויותר משכר הלימוד האוניברסיטאי, יש צורך בתהליך מכירתי ושיווקי יעיל.

CRM מאפשרת לתעד את כל השיחות עם הסטודנטים הפוטנציאליים המתעניינים בהרשמה. כל מי שיצר קשר, טלפונית או דרך טופס יצירת הקשר באתר, מתועד במערכת זו. כך אפשר לראות אילו לקוחות מביעים התעניינות גבוהה ויש סיכוי רב לסגור איתם ולאילו מהם יש סיכויי הרשמה נמוכים.

באמצעות התוכנה, אפשר גם לנהל את הקמפיינים הפרסומיים של המכללה. במהלך היום הפתוח, כאשר סטודנטים רבים משאירים את פרטיהם, אפשר לתעד את תחומי העניין שלהם, הקורסים המועדפים וכך לפנות אליהם בהמשך.

ניהול קורסים
בנוסף, מערכת CRM גם מנהלת את כל הקורסים במכללה. אפשר לתעד את ההיסטוריה של כל סטודנט, החל מהרגע שהוא נרשם למקום ביום הפתוח, מערכת הקורסים שהוא בחר, מלגות, ציונים ועוד - עד לסיום לימודיו.

המערכת גם מסייעת לתכנן תוכנית קורסים מפורטת. מאחר ובמכללה יש קורסים רבים וכמה מסלולי לימודים, העבודה השחורה והמתישה של הרכבת תוכנית לימודים הופכת לנוחה ופשוטה יותר, באמצעות תוכנת CRM.

קשר יומיומי עם הסטודנטים והמרצים
מערכת CRM מסייעת למזכירות לשמור על קשר שוטף עם הסטודנטים. אפשר לשלוח להם בדוא"ל או SMS, ניוזלטר שבועי, ציונים, עדכונים בנוגע לקורסים ועוד. גם הקשר היומיומי עם צוות המנחים והמרצים מנוהל בצורה יעילה. מחלקות שונות יכולות לתקשר ביניהן בנוחות באמצעות המערכת. בזכות התקשורת הנוחה, נמנעות אי הבנות ויש קרקע פורייה לשיתוף פעולה בין מחלקות.

הנהלת חשבונות
אפשר לשלב את התוכנה של הנהלת חשבונות ב-CRM. כך כל הנושא של הנפקת חשבונות וקבלות – שעלול להיות מסובך ומייגע – הופך לקל ונוח. בצורה זו, מערכת CRM מסייעת למזכירות ולהנהלת החשבונות לעקוב אחרי תשלומים בשכר הלימוד. מי שילם, מי לא שילם ונמצא בפיגור, כמה תשלומים נותרו עד לסיום החוב וכו'.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI