דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות גני אירועים: טיפים להורי החתן והורי הכלה
גני אירועים: טיפים להורי החתן והורי הכלה
אביב יועצים 13/06/12 |  צפיות: 2246

קבלת הפנים היא החלק המושקע ביותר בכל חתונה של גן אירועים בשרון. האורחים יכולים ליהנות מיופיו של הגן, מהאווירה היוקרתית, לטעום מהבופה ולפטפט אחד עם השני תוך כדי שתיית יין. ברקע תתנגן מוסיקה נעימה, קלילה ונינוחה.

בוודאי גם לכם יצא להיות בקבלות פנים של גני אירועים בשרון. האם דמיינתם לעצמכם כיצד תהיה קבלת הפנים, כאשר אתם המארחים לא המתארחים? במידה וילדיכם עומדים להתחתן וזוהי החתונה הראשונה עבורכם כמארחים, כדאי שתדעו שעומדת בפניכם משימה לא קלה.

הורי החתן והכלה המגיעים אל גן אירועים בשרון נמצאים במרכז תשומת הלב של האורחים. הם צריכים לפגוש ולהודות לכל אורח המגיע למקום. מדובר במשימה שהיא גם קשה פיזית (עמידה מרובה על הרגליים) וגם נפשית (אתם לחוצים ומתרגשים מהיום החגיגי).

תיאלצו לעמוד בכניסה למקום (לפחות בהתחלת האירוע), כדי לקדם את פניהם של המוזמנים, כאשר אתם לבושים במיטב בגדיכם. בתחילת הערב, כאשר יהיה טפטוף איטי של מעט אנשים, תפחדו שאיש לא יגיע. לאחר מכן, כשתגידו למוזמן ה-300 "תודה שבאתם", תתגעגעו לשקט שהיה לכם.

כאשר האורחים יגיעו אל גן אירועים, למתחם קבלת הפנים, אתם תקבלו את פניהם בנועם ובאדיבות. כל אורח ימטיר עליכם שפע של ברכות. תיאלצו להציג את עצמכם לזרים מוחלטים. כדאי שתדעו, כי האורחים המבוגרים יותר מצריכים יותר תשומת לב מצידכם. במידה ולא תקדישו להם יחס, תתעלמו ותהיו אדישים כלפיהם, הם ייפגעו מאוד ויפרשו את התנהגותכם כגסות רוח בוטה.

זכרו, כי אתם הזמנתם את האנשים האלו. הם עשו מאמץ רב והגיעו למקום, שיתכן שהוא מרוחק ממקום מגוריהם. אין שום דרך קלה להימלט מלברך כל אורח. מונוטוני ככל שזה יהיה.

למרבה ההפתעה, יהיו גם מוזמנים אשר ינסו להימלט משיחה עימכם. אל תנסו לגשת אליהם ולכפות עליהם בכוח שיחה. אם הם ירצו, הם ייגשו אליכם מאוחר יותר, לאחר שימלאו את כרסם במעדני הבופה. אם לא, אז וותרו על זה. אינכם צריכים לסחוט את ברכתם בכוח. ישנם לא מעט מזומנים אשר מגיעים רק כדי לעשות "וי".

חתונה של גן אירועים אינה מצריכה מכם להיות מקוריים כלל. תוכלו להשתמש במשפטים כגון "שלום, נחמד לראותך אותך" או "תודה רבה שבאתם".

זכרו כי אתם נמצאים במתחם קבלת הפנים של גן אירועים יוקרתי ואנין טעם. לכן, למרות כל הלחץ והמתח, הימנעו משתייה מרובה מידי של אלכוהול. עימדו זקופים (זכרו, מצלמים אתכם...) ואל תשתכרו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI