דף הבית אינטרנט והחיים ברשת משחקי אונליין משחקים - משחקי תפקידים
משחקים - משחקי תפקידים
דניאל אהרון 19/06/12 |  צפיות: 13690

משחקים - משחקי תפקידים

בפוסטים הקודמים כתבתי לכם על טינקרבל ועל אקשן חשיבה ואם עוד לא קראתם את מוזמנים לקרוא עכשיו. הפעם אני רוצה לכתוב לכם על מלא משחקי תפקידים כיפים ומדליקים במיוחד ששיחקתי בהם היום וגם על משחקי תפקידים באופן כללי שאני אישית מאוד אוהב. משחקים - משחקי תפקידים זה קטגוריה באתר דף הבית הראשון שלי שבעצם בה אתם תוכלו לשחק במלא משחקי תפקידים שהם משחקים ממש כיפים שבהם אתם צריכים לעשות משהו כמו למשל למלצר או לדאוג לצמחים וכאלה והכוונה היא שמוטל עליכם תפקיד מסויים ועלים לבצע אותו כמו שצריך. אולי בהמשך אני אתייחס למשחק תפקידים ספציפי במיוחד ולא אדבר על משחקים עם תפקידים באופן כללי אך זה תלוי בשני דברים; הראשון זה אם אני אזכור כמובן (;, והשני זה אם אני ארצה אחר כך.

בחיפוש מהיר במנוע חיפוש כלשהוא באינטרנט תוכלו למצוא המון משחקים וגם מלא משחקי תפקידים ממש כיפי ושווים שתוכלו לשחק בהם. בעיקרון, אם אתם כבר קוראים את המאמר הזה שלי אני חסכתי לכם קצת עבודה והבאתי לכם כאן קישור למשחקי תפקידים בדף הבית הראשון שלי. באתר הזה תוכלו למצוא מעל למאה וחמישים משחקי תפקידים כיפים ואני יכול להגיד לכם שזה עוד ממשיך להתעדכן ככה שאין מצב שתגלשו שם ותרצו לשחק וישעמם לכם מהמשחקים האלה. אני עכשיו רוצה לכתוב לכם באופן כללי מה הם משחקי תפקידים ולמה אני ממש אוהב אותם. טובב, האמת, אני אישית ממש אוהבת אותם כי הילדים שלי משחקים בהם מלא וזה מעסיק אותם. וכן, אני מודה, הם יכולים להיות ממש כיפים לפעמים גם למבוגרים (תלוי איזה משחק ובאיזה אתר וכו').

משחקים כאלה שכתבתי לכם עליהם עד עכשיו (על משחקי תפקידים) הם משחקים בהם יש לכם כמו שכבר ציינתי זאת בתחילת המאמר תפקיד מסוים שעליכם לבצע. זה יכול להיות משחקים של מלצרות והתפקיד שלכם בעצם הוא למלצר כמו שצריך את הלקוחות, משחקי תפקידים יכולים להיות גם משחקי מכירות שאתם צריכים בהם למכור דברים כמו למשל למכור ירקות ופירות ולהרוויח כסף ואז לקנות איתו ריהוט מגניב לבית או עוד דברים שישדרגו לכם את החנות בצורה ממש טובה שתביא עוד לקוחות וכך תעשו מלא כסף.

אני כנראה לא אתייחס למשחק ספציפי, כי אני מתכוון כבר לסיים לכתוב את המאמר הזה (כיוון שעליי לזוז) ואם אני אתחיל לכתוב על משחק תפקידים מיוחד שממש אהבתי אני יוכל לכתוב פה עוד שני עמודים שלמים וזה  יגזול ממני את זמני היקר.

תודה רבה לכם שקראתם את הקטע של על משחקי תפקידים שווים ממש ואני ממליץ החום להיכנס לקישור שהבאתי לכם כאן במידה ויש לכם את הרצון ולו הקטן ביותר לשחק במשחקי תפקידים כיפים או אפילו בסתם משחקים אחרים שווים כי אתם הרי יכולים לשוטט באתר ולחפש כל מיני דברים.

להתראות :)


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
דרגון פייבל
מאמר קצר על עולם וירטואלי דרגון פייבל

משחק אנגרי בירדס
מאמר על משחק אנגרי בירדס

משחקי כדורגל
מאמר על משחקי כדורגל

פסטיגל 2012
פסטיגל 2012 מאמר מעניין במיוחד

באבלס משחקים
באבלס משחקים מאמר מעניין

משחקי מכוניות
פוסט מעניין על משחקי מכוניות

משחקי איפור
מאמר על משחקי איפור שווים

משחקי בנות
מאמר על משחקי בנות באינטרנט

משחקי הלבשה
מאמר מרתק על משחקי הלבשה בדף הבית הראשון שלי

מועצת החלב
מאמר מעניין ומרתק במיוחד על מועצת החלב של דף הבית הראשון שלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI