דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר יונים, והמצב על הפנים
יונים, והמצב על הפנים
מיכל ז 11/07/12 |  צפיות: 2071

לא העלית בדעתך שאחרי כל הבדיקות שעשית לפני רכישת הדירה בה עברת להתגורר כעת שחייך יהפכו לסיוט בגלל להקת יונים שהבניין שלך מצא חן בעיניה.

להקת יונים החליטה שהבניין החדש בשכונה החדשה שבה עברת להתגורר אותה מעטרות פרגולות מעל מרפסות הבתים במטרה להעניק צל הן מקום מתאים עבורן לחניה ואף למגורי קבע. למטרד כזה אף שכן לא ציפה ואף שכן לא רוצה.

במהרה, התחלת לברר מה ניתן לעשות כדי להיפתר מהבעיה. למזלך, וועד הבניין כבר בדק ומצא פתרון באמצעותו הרחקת יונים תהיה אפקטיבית לאורך זמן.

הבן הצעיר שלי, ששמע אותנו מדברים על הרחקת יונים ושרק החל מדבר, עדיין לא ברצף בעל משמעות, החל למלמל משהו על יונים הרחקה ואנחנו פשוט התפוצצנו מצחוק.

הפתרון היה הצבת דוקרני פלסטיק קשיח העמידים בחום ונזקי מזג אוויר שיותקנו על חלקן העליון של הפרגולות. בנוסף, תתבצע הדברה ייחודית על מנת להרחיקן.

לצורך התקנת הדוקרנים נשכרה חברה מקצועית שתבצע את ההתקנה, שכן אין זה פשוט להתקין אותם על גג הפרגולות לאורך כל הבניין בשל הגובה הרב וחוסר גישה מן המרפסת עצמה.

אדם הקשור בציוד מתאים ישתלשל מן הגג ויבצע את העבודה. בניין בעל 8 קומות כשלנו מצריך עבודה של כ- 4 ימים לצורך השלמת המשימה.

עכשיו נשאר להמתין ולראות כיצד יגיבו בעלי הכנף לעניין. למתבוננים מבחוץ נכונה הצגה לא קטנה כאשר מספר יונים ניסו לנחות בקומות שונות על הפרגולות שכעת כוסו בדוקרנים נמלטות בבהלה. הן ניסו לנחות, נדקרו ונסו על נפשן, סיפר אחד השכנים.

נקווה שזה הסוף לבעיה ושהן לא תמצאנה דרכים חדשות למרר את חיינו, חשבתי לעצמי.

מספר ילדים משועממים ישבו על הספסל שלצד הבניין, מחכים עם פלאפונים שלופים כדי לצלם את היונים המבוהלות תוך שהם פורצים בגלגולי צחוק בלתי פוסקים.

חלק מהסרטונים העלו החברה לאתרי שיתוף תוכן כדי שכל חבריהם והעולם יוכלו לראות. מעשה קונדס בוודאי, אבל מה עם צער בעלי חיים? היונים בוודאי היו רגילות לעשות חניית ביניים בדרכן באזור זה ולכן האדם בעצם גירש אותן. האם זה נכון לעשות? אולי היינו צריכים למצוא עבורן פתרון אחר, מה זה אומר עלינו?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI