דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיול מאורגן לפחות פעם בחיים: למה?
טיול מאורגן לפחות פעם בחיים: למה?
אביב יועצים 10/08/12 |  צפיות: 3098

1. ניצול אופטימאלי של משאביכם


חברת  טיולים מתמחה בלטייל בחו"ל תוך ניצול מקסימאלי של הזמן שלכם ומינימאלי של הכיס שלכם. אתם משלמים לאנשים העומדים מאחורי טיולים מאורגנים כי הם יודעים את מה שצריך לדעת: לאן כדאי לנסוע ומתי, איזה אזור נראה הכי ירוק בזמן בו אתם נוסעים, אילו מקומות כדאי להתרחק מהם בגלל מזג האוויר או בגלל שבאותה עונה הם סגורים למבקרים מסיבות שונות, איך להתחמק מהתור המעיק של אתרים פופולאריים, מתי האתרים באמת שווים ואילו אתרים צריך להקדיש להם פחות זמן ורק לומר "הייתי פה". כל זה תוך כדי השגת המחירים הכי טובים עבורכם גם במלונות, גם בהסעות וגם בכניסה לאתרים בתשלום. 

2. להכיר אנשים כמוכם


בטיול שמארגנת חברת טיולים מאורגנים תוכלו להכיר אנשים שדומים לכם ושיש לכם נושאים משותפים עמם. הסיבה לכך היא שהחברה מראש בונה קבוצה בעלת מכנה משותף כמו גיל, סטאטוס משפחתי או תחומי התעניינות. למשל, יש טיולים מאורגנים שנועדו לצעירים לפני צבא או מצד שני טיולים לגיל הזהב. יש טיולים לאנשים גרושים או משפחות חד הוריות. יש טיולים שהטיול מראש הוא למטרה מסוימת כמו "נסיעה בעקבות יהדות מרוקו" או "טיול בעקבות האימפרסיוניסטים" ועוד. בכל אחד מהטיולים האלו, באופן טבעי, תכירו אנשים דומים לכם או עם תחומי עניין משותפים לכם. 

3. לא לפספס פנינות חן


מאחר וטיולים מאורגנים הם ההתמחות של חברות העוסקות בתחום, אם תיסעו במסגרת זו לא תפספסו את כל הפינות הנסתרות והיפיפיות שכתייר זר אשר לא מכיר את המדינה כמעט בטוח תפספסו אותם. יש אינספור מקומות כאלו באירופה, למשל. פינות יפות עם נוף מרהיב או בתי קפה קטנים שלא כתוב עליהם בשום מדריך מפורסם. אלו מקומות שצוות הדרכה מנוסה ידע עליהם וידאג גם לספר לכם את הסיפורים מאחורי המקומות האלו. דווקא במקומות כאלו תיהנו הכי הרבה ותרגישו שחוויתם משהו ייחודי שלא לכל אחד יוצא לראות. 

4. למידה מחוויות


טיולים מאורגנים מודרכים על ידי מורי דרך מקצועיים או אנשים שכל חייהם נסעו וממשיכים לנסוע ולטייל. ככה לא סתם תלכו לראות את הלובר בפריז כדי לראות את המונה-ליזה אלא תקבלו רקע עליה: מי היא הייתה ומה כל כך מיוחד ביצירה זו. בדומה לכך , אם תיסעו לארצות הברית לא סתם תבקרו בשדרת הכוכבים אלא תשמעו סיפורים פיקנטיים על הכוכבים או מי היה הראשון שקיבל כוכב בשדרה. הדרכה ולמידה היא בעיקר חשובה אם אתם נוסעים בטיול של טבע ונוף שם חייבים מדריך מנוסה.  

5. קל יותר לעבור בין מדינה למדינה


במסגרת טיולים מאורגנים תוכלו לנסוע לכמה מדינות בתקופה קצרה כמו עשרה ימים. אם אתם נוסעים לאירופה תוכלו להספיק מספר מדינות או אזורים כמו למשל טיול לצרפת ואנגליה, או טיולים מאורגנים למדינות סקנדינביה, כולל מסע אל הפיורדים. דוגמא מצוינת נוספת היא טיול לאירלנד, סקוטלנד , ווילס ואנגליה. ועוד ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI