דף הבית מחשבים וטכנולוגיה CRM :CRM כיצד התוכנה חוסכת לכם כסף
:CRM כיצד התוכנה חוסכת לכם כסף
אביב יועצים 26/08/12 |  צפיות: 3669

בעלי עסקים רבים, מרגישים שהם מבזבזים כסף. כדי לנסות ולאתר את הכשלים, בהרבה פעמים הם שוכרים מומחה לייעוץ פיננסי. לעיתים מדובר בהוצאה משמעותית, שלא תמיד משתלמת. מה שעסקים רבים באמת זקוקים לו, הוא תוכנת CRM. כיצד תוכנה זו יכולה לחסוך לכם כסף?


הסוף לבזבוז הזמן - כל אותן מטלות שחורות, המעיקות על כתפי העובדים וזוללות זמן, זוללות גם כסף. המעביד מאלץ את העובדים להשתמש בשיטות עבודה ישנות, שאבד עליהן הכלח, במקום לרתום את הטכנולוגיה לטובתם.


הסוף לטעויות בחשבוניות ובקבלות - CRM מפחיתה משמעותית את הטעויות בחשבוניות וקבלות. לא תיאלצו לחשוש מקבלה שגויה או אבודה. התוכנה תאפשר לכם לשלוף בקלות ובמהירות חשבוניות, במקום לחפש אחריהן בקדחתנות בקלסרי המשרד העבים. בצורה זו, גם תחסכו כסף של זמן עבודה מבוזבז.


התוכנה מסייעת ללקוחות מרוצים יותר - כך, המכירות רבות יותר. מערכת CRM מרימה את שביעות הרצון של הלקוחות. כתוצאה מכך - תהיינה יותר מכירות. לא משנה באיזה תחום מדובר, לקוחות רבים מחפשים חברה, שמעניקה שירות טוב ואמין, חברה שאפשר לסמוך עליה. בזכות התוכנה, הלקוחות שלכם ירצו לחזור ולקנות מכם שוב ושוב. התוכנה תסייע לכם לבנות מאגר לקוחות יציב וגדול, לאורך זמן.


חסכון על רכישת תוכנות רבות - עסקים משלמים סכומים רבים על רכישת כמה תוכנות. במקום לפזר את כספכם - אתם יכולים לרכוש תוכנת CRM ו לשלם רק על תוכנה אחת. את הכסף שתחסכו, תוכלו לנצל למטרות אחרות, מכניסות ורווחיות יותר.


התוכנה מונעת מעסקים לבזבז כספים על קמפיינים כושלים - עסקים רבים משתמשים ב-CRM, כדי להסיק מסקנות וללמוד אודות קמפיינים בדפי נחיתה, אתרים, מודעות ממומנות בגוגל ועוד. מאחר וקמפיינים הם הוצאה גדולה - חובה לבקר ולנתח את התוצאות, במיוחד כאשר הן אינן משביעות רצון.


הלמידה העצמית הזו תשפר את הקמפיינים ותוביל למכירות רבות יותר. כך, במקום לבזבז את זמנכם על קמפיינים כושלים ולהמשיך לתקוע את הראש בקיר, תוכלו לשנות כיוון במידת הצורך.

איתור "תפוחים רקובים" - כמעט בכל חברה יש עובד אחד או יותר, שתפוקת העבודה שלו נמוכה מידי. לעיתים רבות, המנהלים כל כך עסוקים במטלות, עד שהם לא מבחינים ברפיון ובהעדר תקשורת ומוטיבציה של אותו עובד. תוכנות CRM יכולות לעקוב אחרי ההספק של העובדים ולהסיק מסקנות בהתאם. בהחלט אינכם חייבים לשלם משכורת לעובד, שמבלה את רוב זמנו על גלישת אינטרנט או לעשן סיגריה בחוץ ולא במכירות.

מוגש בחסות זברה  CRM -  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI