דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מים שקטים חודרים עמוק...
מים שקטים חודרים עמוק...
מיכל ז 03/10/12 |  צפיות: 2057

אם אתם מאתרים את הסיבה לנזילה, זה עשוי לקצר את משך הזמן שיידרש לתיקון וכך לחסוך במשאבים. רבים מהאנשים מנסים לחסוך את העלות של שרברב ע"י כך שמנסים לפתור את בעיות האינסטלציה בעצמם אבל ניסיונות חובבניים אלה לא מסתיימים בהצלחה, לכן עדיף לקרא לבעל מקצוע כמו שרברב שיפתור את הבעיה האופן יעיל ומהיר.

גם בתחום האינסטלציה פועלים אנשים שהם חובבניים, כמה פעמים קרה ששמעתם את המרדף הטלפוני של חבריכם בניסיון לגרום לאינסטלטור שבמקום לתקן גרם גם לנזק גדול יותר. אינסטלטורים חובבניים, לא נותנים אחריות על עבודתם לכן בזמן גילוי נזילות עדיף שתפנו לחברה של גילוי נזילות המחזיקה מכשיר של צילום צנרת המכונה "ציוד טרמי".

וודאו כי האינסטלטור נותן אחריות מלאה על עבודתו וגם על החלפים שהוא מתקין כמו למשל: צנרת. רטיבות בקירות נגרמת לרוב בחורף, תופעה זו נגרמת מחוסר איטום נכון בגגות או בקירות, אך סוג שני של רטיבות בקירות יכול להיגרם מפיצוץ של צינור בקיר. על כל מקרה עובש וכיעור המבנה אינו הסטטי ואף גורם למחלות בדרכי הנשימה.

צנרת ביתית עוברת מתחת למרצפות הבית ובקירות, בעבר צנרת המים הייתה עשויה ממתכת כיום, בבתים החדשים מותקנים צינורות העשויים מפלסטיק. לרוב נזילת המים בבתים הפרטיים או בדירות נגרמים מפיצוץ של קווי ביוב או פיצוצים בצנרת. איתור של נזילות או סתימות במערכות הביוב נעשה בעזרת ציוד טרמי.

מכשור זה קיים אך ורק אצל אינסטלטורים המקצועיים בלבד אבל במקרים כמו בעיה של איטום אין צורך בשימוש במכשור זה. על מנת להקדים את הרטיבות ונזילת המים רצוי כי לפני החורף נבדוק את איטום הגגות והקירות החיצוניים של הבית. גם בבתים פרטיים שיש בהם ברכות שחייה, יש נזילות של מים. המומחים של חברת איתור נזילות יוכלו לגלות מהו מקור איבוד המים במערכות של מילוי הברכה. בעל הבריכה רואה שהבריכה ירדה מהמפלס שלה לאחר שהוא מילא אותה במים יום או יומיים לפני, לכן ברגע  של גילוי הבעיה  עליו לקרוא מיד לחברה המתמחה באיטום וגילוי של נזילות מים בברכות שחייה ומאגרי מים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI