דף הבית מחשבים וטכנולוגיה CRM CRM: טיפים לשירות איכותי שעושה טעם של עוד
CRM: טיפים לשירות איכותי שעושה טעם של עוד
אביב יועצים 04/11/12 |  צפיות: 3413

אין ספק שקשה ויקר יותר למצוא לקוחות חדשים מאשר לשמור על הלקוחות הקיימים, שכן פרסום הוא לא עניין זול בכלל. איך תוכלו לשמור על לקוחות נאמנים בתקופה של תחרות עסקית קשה, שבה רב ההיצע על הביקוש?

CRM תקל עליכם במטלה המתישה של סיפוק הגחמות של לקוחותיכם. אך למרות שהתוכנה היא כלי רב עוצמה, עליכם גם להקפיד על מספר נקודות נוספות, שקשורות לנושא השירות:

אמינות - עליכם לעמוד בהבטחות שלכם ללקוחות ולספק להם מוצר איכותי. כך תהיה להם מוטיבציה לרכוש מכם בעתיד וליהנות מהמוצר.

שירות - חשוב שהלקוחות שלכם יוכלו לקבל מכם שירות בכל בעיה, שהם עלולים להיתקל בה.

"תזרמו" - תקשרו עם הלקוח בדרך הנוחה לו. אם הוא מעדיף לדבר בטלפון, עשו זאת. אם הוא מעדיף להתכתב במייל, שתפו פעולה. כן, גם אם אתם מקלידים לאט מאוד.

תוכנות CRM יוודאו כי לא תפספסו אף פנייה של לקוח. הן תדאגנה כי כל הפניות והשאלות שמתקבלות מפקס, מייל, אתר אינטרנט ופייסבוק, ירוכזו תחת קורת גג אחת.

שמרו על צוות עובדים איכותי - נכון כי טכנולוגיית CRM היא חשובה. אך האנשים שמפעילים אותה, חשובים יותר. בדקו עם עצמכם מי הם האנשים שעובדים עם הלקוחות שלכם?האם הם אדיבים, חיוביים ובעלי גישה טובה?

השקיעו בעובדים שלכם - הכשרה והשקעה בעובדים חשובים להצלחה של החברה שלכם. עובדים שמרגישים שמשקיעים בהם, יחזירו את ההשקעה לחברה.

שתפו את העובדים שלכם - זכרו כי העובדים שלכם הם למעשה לקוחות, שיש להתייחס אליהם בכבוד. אל תתייחסו אליהם כמו אל "נמלים פועלות" שאינן מבינות דבר. איך שתתנהגו לעובדים - כך הם יתנהגו ללקוחות.

צ'פרו את הלקוחות שלכם בחגים
- בעזרת תוכנת CRM, שלפו את הכתובות או הדוא"ל של כל לקוח ושלחו לו גלויה יפה ומעוצבת או קופון הנחה. הוא ישמח על תשומת הלב הקטנה והסמלית שלכם. זוהי דרך נפלאה להראות לו שאתם מעריכים את הנאמנות שלו ומשקיעים בנושא של קישרי לקוחות.

עשו מעבר למצופה - ספקו ללקוחותיכם שירות מעבר למצופה ועברו את הציפיות שלהם. הם ישמחו על ההפתעה ויהיה להם טעם של עוד.

עמדו בהתחייבות שלכם - אל תקבעו דדליינים שאין להם שום קשר למציאות, אל תבטיחו ללקוחות שתתקשרו אליהם ותשכחו מכך. אין דבר שמרגיז לקוח יותר מאשר הבטחה שזלזלתם בה. זכרו כי בסופו של דבר, שעמידה בהבטחות בונה תחושה של אמון. תוכנת קישרי לקוחות תשלח לכם תזכורות לחזור ללקוחות.


***

מוגש בחסות Reut One - החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר. Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI